Skocz do zawartości

kosmos

  • Liczba zawartości

    54
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kosmos

  • Urodziny 21.07.1954

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzysztof
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kościan

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (ATJ)
  • Rok produkcji
    2000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Co chcesz ja mam tam litr oleju żarówki i bezpieczniki rękawiczki do brudnej roboty parę szmat i jeszcze parę innych rzeczy
  2. Oczywiście ja już od paru lat jeżdżę na auto i czy zima czy lato jest jak trzeba a w spalaniu nie widzę nic niepokojącego ok 6 /100km
  3. Witam ja mam jeszcze inny problem kontrolka szczególnie rano świeci ok.30 sekund i silnik odpala normalnie a jak odpalę od razu mimo że się świeci też odpali od razu tylko czasami na lekko wyższych obrotach a w czasie dnia róznie raz świeci 2 sek. a raz 30 sek. a pali zawsze normalnie i nie mam pomysłu co to może być .
  4. Z tego co pamiętam to niema szans na to bo tam jest wspawana nakrętka i niema dojścia od środka tylko z zewnątrz i jak się urwie to tylko spaw albo zozcięcie blachy na słupku było o tym już gdzieś na ten temat.
  5. Tez tak miałem alternator padł i po paru kilometrach wszystko zgasło a po nocy normalnie aku zapalił i kontrolka i się okazało że alternator do naprawy.
  6. Nie nic się nie zepsuje ja w swoim też tak to przechodziłem i palnik na końcu i po odkręceniu okazało się że poszedł gwint i musiałem do sklepu po nową końcówkę i obydwie były nowe i żebym wiedział że taki problem to bym od razu kupił cały zestaw i po kłopocie.
  7. Dziś założyłem kartonik rozłożony przed chłodnicą i teraz zobaczę jak się zagrzeje i dam co i jak.
  8. Jak kiedyś w transicie też był wiatrak na wisko i go całkiem odkręciłem i woziłem w bagażniku i było lalka temperatura szła w góre już po 2 kilometrach i dla mnie to wisko jest winne bo wiatrak cały czas się kręci i chłodzi silnik i napewno byłby lepszy na silnik elektryczny ale passaty tak mają i nie da się tego zmienić a u mnie trzeba też ok 7 km przejechac żeby się zagrzał a zimą jeszce więcej.
  9. Kolego u mnie też tak samo wygląda i ja doszłem do tego że rozklejił się zbiornik wyrównawczy na środku bo w tej szparce jest po trasie mokro od płynu więc jak jadę to dostaje ciśnienie i tamtędy ucieka i muszę wymienić zbiornik.
  10. Ja czyściłem ten przełącznik bo mi cykały migacze trzeba zdjąć kierownice i rozebrac jednak były tam jakieś plastykowe złączki które mi popękały ale złożyłem jakoś i działa do dziś myślę że każdy da radę.
  11. Ja w moim pasku po kupieniu też stała krzywo i tak jeżdziłem z rok aż mnie zdenerwołwało i wypiąłem poduszkę bez odpinania kabli i odkręciłem nakrętkę od kierownicy i przestawiłem ją o dwa ząbki i już rok śmigam i kiera stoi prosto tak jak z fabryki.
  12. Ja wymieniłem same górne bo miały luz i na razie jest ok przejechałem ok 10 tyś. km.
  13. Jak wyżej opisał kolega to jest normalny efekt -syczenie po zgaszeniu silnika ja u mnie tak mam cały czas i klima działa super.
  14. Jak dużo nie ubywa płynu to może pomoze wyrwanie zaworka z korka ja tak kiedyś zrobiłem i problem ustał po prostu ciśnienie uciekało korkiem i płynu przestało ubywać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności