Skocz do zawartości

bartekkolosza

  • Liczba zawartości

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O bartekkolosza

  • Urodziny 27.02.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Bartek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Rzepin

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 1.6 TDI 120KM DSG7
  • Rok produkcji
    2017
  1. Czy jest ktoś w stanie jeszcze raz opisać co z czym trzeba połączyć, żeby wszystko działało jak w oryginale? Bo raz ktoś robi instrukcje, że wszystko jest ok a za chwilę okazuje się, że coś nie do końca działa. O co chodzi z ciągnięciem kabli z BCM? Jest to potrzebne? Jakie kable i gdzie je podłączyć z BCM? Może da się to ogarnąć łącząc odpowiednie piny w samych kostkach lamp? Może ktoś by to jasno opisał i wstawił zdjęcia jeżeli posiada. Chodzi o kombi.
  2. No dobrze czyli rozumiem ze do mojej zwrotnicy na wejsciu mam podlaczyc 2 z 4 kabli ktore sa oryginalnie? Czy te dwa kable ktore sa plusowe?I jaki sygnal powiniem uzyskac sygnal na koncu zwrotnicy tzn. na tych 4 kablach z dolozonej zwrotnicy?
  3. Czy ktos pomoze w temacie. utknelem w martwym punkcie, ta kosta co podlaczona byla do seryjnego glosnika ma 4 kable 2 plusy i dwa minusy. Podlaczam jeden plus i minus do zwrotnicy i na jej koncu zamiast dwoch plusow i dwoch minusow mam jeden plus i jeden minus. Robilem juz rozne kombinacje z zamiana kabli i nic. Zawsze na koncu zwrotnicy mam tylko jeden plus i jeden minius. Wyglada jak by te 4 kable seryjne bylu juz rozdzielone zwrotnica ale nigdzie jej nie ma. W ktorym miejscu sa 2 kable odpowiadajace za glosniki z przodu?Bo zamiast dwoch sa 4.Prosze o pomoc bo juz mam dosyc kombinowania.Niech ktos opisze jaki kolor kabli mam szukacj i jak je polaczyc.
  4. Strone wczesniej jest o tych wkretach ale konkretnej dlugosci nie ma ani jednych ani drugich. Te do blachy maja byc wkrety do metalu a te aby przykrecic glosnik do MDFu wkrety do drewna ? Prosze o konkretne dlugosci lub najlepiej jak ktos moze niech napisze co powiedziec sprzedawcy aby dal mi to co potrzeba. Jeszcze odnosnie kabla, jak wiadomo do seryjnego glosnika dochodza 4 kable z radia, chce podlaczyc swopja zwrotnice wiec wystarczy jak z tych 4 fabrycznych wezme 2 kable - i + i podlacze je do swojej zwrotnicy? Ktory kablel w seryjenj kostce jest - a ktory + z tego co wyczytalem swa kable wewnetrzne w kostce przy glosniku to - i +?
  5. Sory za odgrzanie tematu ale mam pytanie, jaka dokaldnie sruba, wkretem przykrecic dystanse z MDFu do drzwi, prosze powiedziec konkretny wymiar a najlepiej co powiedziec w sklepie zeby kupic odpowiednie zestaw i ile szt. Acha i jakim klejem przykleic dystans do blachy w drzwiach (najlepiej nazwa kleju) I jakich wkretów uzyc do przykrecenia glosnikow do pierscienia. Prosze o dokladnie napisanie czego mi potrzeba
  6. bartekkolosza

    Kod lakieru

    Witam, mam u siebie w passacie b5 1998r kolor LA5E, szukam po allegro czesci i wychodzi ze do mojego koloru sa chyba z dwa pdobne, czy jest jakis sposob na definitywne stwierdzenie czy to kolor ktorego potrzebuje. Moze te dwa pozostale niebieskie to metaliki?Moze ktos sie zna i powie czy to moj kolor http://allegro.pl/vw-passat-b5-do-00r-zderzak-przod-z-atrapami-i2961928363.html
  7. Czy mozna zamienic zawor N75 z passat po lifcie i wstawic go do mnie. Wizualnie rozni sie on tylko wtyczka i cena dwa razy wieksza. Zawor do Passata po lifcie kosztuje 125 a do mnie 293zl. Czy mozliwa jest taka zamiana?
  8. A jeszcze takie jedno pytanie, mam zawor N75 od passata b5 z 2001 czyli po lifcie, zawor poza inna wtyczka niczym sie nie rozni wiec czy on nie bedzie pasowal?Dziwi mnie ze zawory do nowszego passata sa o polowe tansze niz do starszego.
  9. No super wlasnie takich ludzi lubie. Cos pokombinuje a jak nie dam rady odezwe sie!Jeszcze raz dzieki.
  10. oki jutro go sprawdze. Tak mieszkam w Rzepinie a Ty widze Krosno?
  11. Tak jest wszystko myte chyba z 5 razy. A jest mozliwosc ze cos z mechanizmem elektrycznym jest nie tak?
  12. O taki test sobie jutro zrobie, czy ma znaczenie w ktory otowr bede dmuchal a na ktory zaloze balon?czy nie robi to roznicy?i rozumiem ze test robi sie na zaworku nie podlaczonym do pradu na "sucho"?
  13. Chyba jedynym rozwiazaniem bedzie jutro nagrac filmik z dzialania zaworku, ale czy przy otwartej gorze zaworu bedzie on chodzil jak powinien tzn gora dol czy musi on byc zlozony aby prawidlowo pracowal? bo na rozlozonym zasysa i koniec a na zlozonym nic nie raguje nie slychac nawet tykniecia.
  14. No wlasnie po zlozeniu slychac jedno cykniecie, wiec go rozlozylem wyczyscilem jeszcze raz i na otwarty zaworku widac ze tlok zasyna na dol i koniec stoi w miejscu. Nie widac zadnych oznak blokowania itp poprostu jak by nie bylo mocy na wypchniecie go.
  15. Witam Panowie. Mam taki oto problem. Wyciagnelem w celu przeczyszenia zawor N75. Passat byl zamulony. Po oczyszczeniu z jakies dwa dni bylo miodzio, jednak nagle zaczal sie brak mocy, zawiechy, raz chodzilo ok raz nie. Teraz znow wyciagnelem ten zawor i podlaczylem go na krotko, i moje spostrzezenia sa takie ze tyka tylko raz. Tzn zasysa tlo i koniec, podciagne go recznie delikatnie znow zassa i stoi. Moje pytanie jak ten zawor chodzi i czemu zasysa w jedna strone. Passat 1.9 Tdi 110km 1998r silnik AFN. Tu jest pare fotek tego zaworu. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3d55c5168aefe142.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności