Daniel-VW
-
Liczba zawartości
43 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Daniel-VW
- Urodziny 08.05.1973
Informacje osobiste
-
Imię
Daniel
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Mazury
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
-
Rok produkcji
2001
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Daniel-VW obserwuje zawartość → Dziwne syczenie na wolnych obrotach, nie klima
-
Pytania o serwis, części, usługi, ceny w naszym regionie
Daniel-VW odpowiedział zdun_VW → na temat → Warmińsko-Mazurskie Dyskusje
No to lipa a kogo polecacie wysyłkowo? -
Pytania o serwis, części, usługi, ceny w naszym regionie
Daniel-VW odpowiedział zdun_VW → na temat → Warmińsko-Mazurskie Dyskusje
Koledzy gdzie w naszym regionie wyczyszczę PD ultradźwiękiem. Okolice Mrągowa, Giżycka, Kętrzyna. -
gniazda pompowtryskiwaczy i pompowtryski silnik AVB
Daniel-VW odpowiedział picardi → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Same gniazda po 100pln planowanie, docieranie zaworów, prowadnice, uszczelniacze razem 800pln. -
gniazda pompowtryskiwaczy i pompowtryski silnik AVB
Daniel-VW odpowiedział picardi → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Ja też dałem głowicę do regeneracji gniazd tak wyglądało gniazdo na 4 cylindrze, na którym nie było czasami zapłonu Tak wygląda głowica po wstawieniu tulejek: Samochód jeszcze u mechanika, jutro ma być złożony. -
Czy ktoś zerknie na moje logi w Passacie 1.9 TDI PD AWX
Daniel-VW odpowiedział Daniel-VW → na temat → Analizy logów
No dziś odebrałem głowicę z regeneracji. Zrobione nowe gniazda PD uszczelniacze, prowadnice, zawory i planowanie. -
Zawieszenie / wahacze - jaka firma, producent, ceny?
Daniel-VW odpowiedział temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Ja jeżdżę na Master sportach, dziś wymieniony cały komplet i amory sachs. Poprzednio też miałem cały komplet MS, jeździłem 27 miesięcy przebieg ok 60-70 tyś. Drogi stare dziurawe jak ma mazurach, mieszkam na wsi i do dobrej drogi mam 6km (droga stara jak ja prawie kamyczki zalane smołą). Naprawa dziur na drodze wyglądała tak, że zalali dziurą smołą potem zasypali drobnymi kamieniami i gościu to udeptywał. Myślę że MS to dobry kompromis między cena/jakość. Testowałem też te najtańsze komplety po ok 400zł tego nie polecam, szkoda pieniędzy i zachodu. -
Sprawdź pompowtryski, u mnie też były podobne objawy z tym że u mnie nierówno pracował było brak zapłonu na jeden cylinder. Drgania raz były raz nie. Po zmianie uszczelniaczy brak drgań silnika.
-
Czy ktoś zerknie na moje logi w Passacie 1.9 TDI PD AWX
Daniel-VW odpowiedział Daniel-VW → na temat → Analizy logów
No i lipa chyba mam przyczynę braku zapłonu na 4 cylindrze. czy ktoś regenerował gniazda zaworów, czy to ma sens? Głowica poszła do regeneracji gniazd pompek, jutro odbieram i dam znać jak to wyszło. -
Wszystkie części, ASO, MOTUL,Najniższe ceny na forum:)
Daniel-VW odpowiedział elemenateur → na temat → Ogłoszenia i usługi komercyjne
Komplet amorów i odboi na przód auto jak w opisie. Jaka cena z przesyłką. -
Czy ktoś zerknie na moje logi w Passacie 1.9 TDI PD AWX
Daniel-VW odpowiedział Daniel-VW → na temat → Analizy logów
Dziś do wglądu logi http://vaglog.pl/log_274912.html http://vaglog.pl/log_274913.html Turbo chyba się zaczyna się ruszać? Jak to widzicie fachowym okiem, dziś nie wszedł w tryb awaryjny. Teraz trochę go ganiam tak 4000k rpm i zmiana biegów. Natomiast martwi mnie pompka na 4 cylindrze korelacja poza normą i silnik czasem pracuje nierówno na biegu jałowym. Wszystko zaczyna ładnie chodzić po zwiększeniu obrotów najlepsza korelacja przy ok 2000 obrotów. Chyba po pompce? Co Wy na to. -
Czy ktoś zerknie na moje logi w Passacie 1.9 TDI PD AWX
Daniel-VW odpowiedział Daniel-VW → na temat → Analizy logów
Tak przewód zlokalizowałem był pęknięty wzdłuż, wymieniony na nowy. Turbina za długo stała w miejscu i teraz mam dylemat czy się rozrusza. Teraz jeżdżę sam (żona Golfem) i dzisiaj raz mi wszedł w tryb awaryjny, myślę że się rozchodzi. Chciałbym się dowiedzieć jak przepływka i inne podzespoły w moim AWXsie, diagnostyki dopiero się uczę, przedtem nie miałem problemów z turbiną, oprócz rury od turba ski którą wymieniłem. -
Witam To moje logi http://vaglog.pl/log_274518.html http://vaglog.pl/log_274519.html http://vaglog.pl/log_274520.html Miałem pęknięty przewód na trójniku przy N75 który pękał wzdłuż (AWX tracił moc systematycznie). Jeździłem z tym ok 2 tg. samochód stopniowo tracił moc, najpierw się zbierał od 1900obr. potem 2000obr. potem 2300obr. i potem zrobił się mułowaty. Po podłączeniu vaga błąd 17964 charge pressure control Negative . Sztanga geometrii turbiny chodziła ok 1cm rozruszałem, i teraz chodzi ok2cm. Trochę ostrzej pojeździłem i mam przeładowanieod czasu do czasu. Może by ktoś zerknął i podpowiedział co z moim AWXem jest. Co wynika z tych logów jak przepływka, turbo, EGR itd. Logi robiłem po raz pierwszy i z synem, proszę o wyrozumiałość podpowiedzi co zlogować jeszcze.
-
Zawieszenie / wahacze - jaka firma, producent, ceny?
Daniel-VW odpowiedział temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Ja potwierdzam u mnie ok 20 miesięcy przebieg 60tys. i teraz mam do wymiany tylko końcówki drążków. -
Dziwne syczenie po dodaniu gazu 1.9 tdi AVF
Daniel-VW odpowiedział Mareve → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
u mnie poszła rura tzw. "S" od turbiny do belki, przetarła się od zaworu który jest blisko tej rury. I teraz moje pytanie czy ktoś miał podobny przypadek, dlaczego rura się przetarł? -
[B5] Jaki akumulator do TDI (diesel, parametry, wymiary)?
Daniel-VW odpowiedział temat → Elektryka, oświetlenie
Dzięki za odpowiedź to zostawiam na noc aku pod prostownikiem.