Skocz do zawartości

Daniel-VW

  • Liczba zawartości

    43
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Daniel-VW

  • Urodziny 08.05.1973

Informacje osobiste

  • Imię
    Daniel
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Mazury

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2001

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Koledzy gdzie w naszym regionie wyczyszczę PD ultradźwiękiem. Okolice Mrągowa, Giżycka, Kętrzyna.
  2. Same gniazda po 100pln planowanie, docieranie zaworów, prowadnice, uszczelniacze razem 800pln.
  3. Ja też dałem głowicę do regeneracji gniazd tak wyglądało gniazdo na 4 cylindrze, na którym nie było czasami zapłonu Tak wygląda głowica po wstawieniu tulejek: Samochód jeszcze u mechanika, jutro ma być złożony.
  4. No dziś odebrałem głowicę z regeneracji. Zrobione nowe gniazda PD uszczelniacze, prowadnice, zawory i planowanie.
  5. Ja jeżdżę na Master sportach, dziś wymieniony cały komplet i amory sachs. Poprzednio też miałem cały komplet MS, jeździłem 27 miesięcy przebieg ok 60-70 tyś. Drogi stare dziurawe jak ma mazurach, mieszkam na wsi i do dobrej drogi mam 6km (droga stara jak ja prawie kamyczki zalane smołą). Naprawa dziur na drodze wyglądała tak, że zalali dziurą smołą potem zasypali drobnymi kamieniami i gościu to udeptywał. Myślę że MS to dobry kompromis między cena/jakość. Testowałem też te najtańsze komplety po ok 400zł tego nie polecam, szkoda pieniędzy i zachodu.
  6. Sprawdź pompowtryski, u mnie też były podobne objawy z tym że u mnie nierówno pracował było brak zapłonu na jeden cylinder. Drgania raz były raz nie. Po zmianie uszczelniaczy brak drgań silnika.
  7. No i lipa chyba mam przyczynę braku zapłonu na 4 cylindrze. czy ktoś regenerował gniazda zaworów, czy to ma sens? Głowica poszła do regeneracji gniazd pompek, jutro odbieram i dam znać jak to wyszło.
  8. Komplet amorów i odboi na przód auto jak w opisie. Jaka cena z przesyłką.
  9. Dziś do wglądu logi http://vaglog.pl/log_274912.html http://vaglog.pl/log_274913.html Turbo chyba się zaczyna się ruszać? Jak to widzicie fachowym okiem, dziś nie wszedł w tryb awaryjny. Teraz trochę go ganiam tak 4000k rpm i zmiana biegów. Natomiast martwi mnie pompka na 4 cylindrze korelacja poza normą i silnik czasem pracuje nierówno na biegu jałowym. Wszystko zaczyna ładnie chodzić po zwiększeniu obrotów najlepsza korelacja przy ok 2000 obrotów. Chyba po pompce? Co Wy na to.
  10. Tak przewód zlokalizowałem był pęknięty wzdłuż, wymieniony na nowy. Turbina za długo stała w miejscu i teraz mam dylemat czy się rozrusza. Teraz jeżdżę sam (żona Golfem) i dzisiaj raz mi wszedł w tryb awaryjny, myślę że się rozchodzi. Chciałbym się dowiedzieć jak przepływka i inne podzespoły w moim AWXsie, diagnostyki dopiero się uczę, przedtem nie miałem problemów z turbiną, oprócz rury od turba ski którą wymieniłem.
  11. Witam To moje logi http://vaglog.pl/log_274518.html http://vaglog.pl/log_274519.html http://vaglog.pl/log_274520.html Miałem pęknięty przewód na trójniku przy N75 który pękał wzdłuż (AWX tracił moc systematycznie). Jeździłem z tym ok 2 tg. samochód stopniowo tracił moc, najpierw się zbierał od 1900obr. potem 2000obr. potem 2300obr. i potem zrobił się mułowaty. Po podłączeniu vaga błąd 17964 charge pressure control Negative . Sztanga geometrii turbiny chodziła ok 1cm rozruszałem, i teraz chodzi ok2cm. Trochę ostrzej pojeździłem i mam przeładowanieod czasu do czasu. Może by ktoś zerknął i podpowiedział co z moim AWXem jest. Co wynika z tych logów jak przepływka, turbo, EGR itd. Logi robiłem po raz pierwszy i z synem, proszę o wyrozumiałość podpowiedzi co zlogować jeszcze.
  12. Ja potwierdzam u mnie ok 20 miesięcy przebieg 60tys. i teraz mam do wymiany tylko końcówki drążków.
  13. u mnie poszła rura tzw. "S" od turbiny do belki, przetarła się od zaworu który jest blisko tej rury. I teraz moje pytanie czy ktoś miał podobny przypadek, dlaczego rura się przetarł?
  14. Dzięki za odpowiedź to zostawiam na noc aku pod prostownikiem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności