wroobelek Zgłoś #281 Napisano 20 Czerwca 2009 Możesz jeszcze zrobić szybki test. W nocy włącz sobie drogowe (długie) i dociągnij manetkę jeszcze do siebie. Jak na dociągniętej bedzie różnica w świeceniu to przekaźniki się raczej kłaniają... Zresztą przełacznik zespolony i sam włącznik świateł nie dostaje tak po d***e jak są przekaźniki. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacek_80 Zgłoś #282 Napisano 21 Czerwca 2009 Dzieki za info.Mysle ze rozbiore reflektory wyczyszcze klosze od wewnatrz, odbłysniki do galwanizerii, zarowki Hella i powinno byc ok.zobaczymy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wroobelek Zgłoś #283 Napisano 21 Czerwca 2009 Dzieki za info.Mysle ze rozbiore reflektory wyczyszcze klosze od wewnatrz, odbłysniki do galwanizerii, zarowki Hella i powinno byc ok.zobaczymy Co do żarówek polecam OSRAM NIGHT BREAKER.... Może trochę drogawe, ale jak dla mnie REWELACJA! Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
John Zgłoś #284 Napisano 21 Czerwca 2009 W passacie b5 zaczynamy od wymiany na porządne reflektory, ewentulanie gdy posiadamy oryginalne reflektory hella, oddajemy je do regeneracji. Montaż przekaźnika bądź (o zgrozo) 100W żarówki w zniszczonym reflektorze nie ma kompletnie sensu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hotair Zgłoś #285 Napisano 23 Czerwca 2009 ale b5 to jest juz z innej bajki;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Leszek304 Zgłoś #286 Napisano 13 Sierpnia 2009 Z góry przepraszam za odgrzewanie tematu, ale niektórzy dopiero teraz biorą się za słabe światła więc im się to przyda. W tych schematach jest oczywiście wszystko ładnie, pięknie i ja mimo że w elektryce jestem noga to sobie bym z tym poradził. Jednak mam problem już na samym początku. Trzeba przeciąć kabelek żółty i biały, ktore poza kolorem wyróżniają się grubszym przekrojem. Problem jednak w tym że ja tego żółtego kabelka nie mam biały od biedy jest, ale to ani czysta biel ani też jakoś wyrażnie grubszy przewód. Okablowanie i całą instalacje mam fabryczną, nic nie grzebane. Od biedy znalazłbym kolor żółty, ale to na kabelku białym z żółtym paskiem lub zielonym z żółtym paskiem Ja z elektryki i kolorów kabelków nic nie kumam Jak to rozszyfrować ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #287 Napisano 13 Sierpnia 2009 Problem jednak w tym że ja tego żółtego kabelka nie mam A napisz gdzie szukałeś tych kabli. Pozostaje szukać żarówką lub multimetrem..... Choć może jednak w B$ coś tam pozmieniali. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Leszek304 Zgłoś #288 Napisano 13 Sierpnia 2009 Szukałem przy przełączniku zespolonym. Dochodzi do niego wpinana kostka z kablami, jest ich cos około 10-ciu, nie liczyłem dokładnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #289 Napisano 13 Sierpnia 2009 Tam chciałeś przekaźniki wstawić? Zdemontuj plastik ,tenna samym dole pod kierownicą i tam szukaj tych kabli, ja tam właśnie założyłem przekaźniki, plus (z akumulatora) wziąłem z jakiejś wtyczki, było wolne wejście, tylko konektorek i po sprawie, żadnych dodatkowych kabli z klemy, j jestem teraz zadowolony ze świateł jak jasna chole(w)a. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Leszek304 Zgłoś #290 Napisano 13 Sierpnia 2009 No wlaśnie tam szukałem. Zdjąłem osłonę kierownicy (ten czarny plastik). Z prawej strony dochodzi wiązka kabli do wycieraczek itp, natomiast z lewej strony do przełącznika świateł mijania-drogowe oraz kierunki, i własnie tam szukałem. Chyba że mam szukać gdzieś przy pedałach obok bezpieczników, ale to i tak to samo bo te kable tam właśnie idą... obejrzałem całą wiązke od przełącznika aż do skrzynki bezpieczników. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #291 Napisano 13 Sierpnia 2009 Zatem skoro masz wtyczkę tą przy samych włącznikach to sprawdź na którym masz prąd (+) po włączeniu świateł mijania i drogowych...a jak to chyba nie muszę już pisać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Leszek304 Zgłoś #292 Napisano 13 Sierpnia 2009 No nie Dzięki, że też sam na takie coś nie wpadłem na początku no ale myślałem że tutaj wprowadzono juz jakieś inne rozwiązanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pawełz Zgłoś #293 Napisano 3 Grudnia 2009 A czy jeśli u mnie na kostkach od żarówki mam 12,6-12,8 volta to jest sens montowania przekaźników? i który schemat bo widzę różne rozwiązania Dodam że regenerowałem juz odbłyśniki a według mnie światła są do bani ( chyba że jestem zbyt wymagający) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Guidon Zgłoś #294 Napisano 3 Grudnia 2009 Zawsze warto. Podrzuć, Kolego, adres firmy regenerującej odblaski. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #295 Napisano 3 Grudnia 2009 i który schemat bo widzę różne rozwiązania Działanie przekaźników jest to samo, kwestia czy zrobisz w nich tak aby działały też światła na wypadek przepalenia ich i druga sprawa skąd weźmiesz zasilanie tych przekaźników... ja zasilanie wziąłem z kostki pod kierownicą w której był wolny pin i zasilanie po stacyjce, 1.5 godziny i efekt był jak dla mnie rewelacyjny ,wcześniej mijania były jako takie a długie beznadziejne , teraz jazda na długich to czysta przyjemność. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pawełz Zgłoś #296 Napisano 3 Grudnia 2009 mam obok firmę zajmująca sie metalizacją próżniową (anodowanie ) nie jest jakoś specjalnie taniej tyle że miałem tzw rzut beretem (500 metrów od domu ) 70 pln szt Drugi raz mocno bym sie zastanawiał czy robić ten manewr , jak wspomniałem efekt mizerny -choć facet swoją robote wykonał dobrze podam telefon 0227893101 Józefów Wyszyńskiego 116A Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
td_maser Zgłoś #297 Napisano 3 Grudnia 2009 U mnie długie są dobre bez przeróbek, ale na nich nie da się za dużo jeździć, bo inni by mnie przeklęli. Co do krótkich to mam duże ale, więc zabieram się do wstawienia przekaźników (już tak ze 3 miesiące) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajaru Zgłoś #298 Napisano 3 Grudnia 2009 Zawsze warto.Podrzuć, Kolego, adres firmy regenerującej odblaski. adres i wizualny efekt regeneracji w tym temacie: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=692233#post692233 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Guidon Zgłoś #299 Napisano 4 Grudnia 2009 Thx! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlix Zgłoś #300 Napisano 14 Grudnia 2009 (edytowane) ---------- Post added at 20:49 ---------- Previous post was at 20:45 ---------- witam a moglby ktos porobic fotki jak to wszystko podlaczyc. z gory dziekuje. pozdrawiam Edytowane 14 Grudnia 2009 przez pawlix Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach