Skocz do zawartości

Pawełz

  • Liczba zawartości

    43
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Pawełz

  • Urodziny 06.11.1974

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Józefów

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B3 2.0 115KM (2E)
  • Rok produkcji
    1993
  1. Dziekuję za zwrócenie uwagi , posłuchałem i u mnie nie wyszło tak pięknie............. przewód elastyczny ciągnie po feldze i nie mam możliwości inaczej go ułożyć ponieważ już wychodzi z redukcji pod kątem prostym. W drugim kole mam troche inny przewód giętki więc sie zmieściło. Na mój gust jednak jest to wszystko strasznie blisko felgi, więc raczej poszukam jakiegoś odpowiedniejszego i na wszelki wypadek uprzedzam innych , że może sie tak zdażyć.
  2. Spróbuj jeszcze podmienić czujnik temperatury ten 4 pinowy , tylko nie jakieś badziewie najlepiej oryginał pasuje od którejś 2 litrowej octavii też miałem takie wariactwo z obrotami aż odpinałem całkiem krokowy bo sie nie dawało jeździć , po zmianie czujnika ..wyzdrowiał.
  3. Witam Panowie jak w końcu z tym przewodem elastycznym ? zostaje ten sam ? czy cos kombinować ? bo własnie nabyłem zaciski i nie chciałbym niespodzianek jak wszystko w sobote rozgrzebie
  4. miałem identyczny problem i właśnie dziś został rozwiązany mianowicie wyjechał mi częściowo prawy przegub zewnętrzny , a właściwie półośka z przegubu , do tego stopnia że było to połączone pomiędzy sobą jedynie wąską częścią wieloklinu na półośce ( ta część za pierścieniem zabezpieczającym ) musiałem trochę popracować pilnikiem żeby przywrócić wieloklin do "pierwotnego" stanu i po poskładaniu wszystko pięknie ucichło.
  5. ---------- Post added at 18:05 ---------- Previous post was at 17:55 ----------
  6. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d5234095d4a43b0b.htmlKupiłem wybierak od kolegi z forum całkiem fajny sprawny itd........... tylko kurde różni się od mojego da się zrobić z dwóch jeden ? ten który kupiłem jest po środku cieńszy z resztą za chwilę dodam zdjęcia może ktoś przechodził coś podobnego i jakoś dał radę ---------- Post added at 20:01 ---------- Previous post was at 19:56 ----------
  7. Dołącze się do tego tematu ponieważ wydaje mi się najbardziej odpowiedni muszę wymienić wybierak przy skrzyni ( nawet dałem ogłoszenie w dziale kupię, tylko nie do końca mam odzew ) i pytanie czy wyjęty ze skrzyni 4 biegowej będzie pasował do mojej która ma 5 ?????
  8. Hej i teraz , to już całkiem zgłupiałem......
  9. O takie własnie odpowiedzi( podpowiedzi) lubie określić czy trw czy zf jestem w stanie dzięki za pomoc ale ten http://allegro.pl/vw-passat-b3-88-93-przekladnia-kierownicza-nowa-i1205382427.html gość mnie zmylił już całkiem tu napisał że TRW ma 36 zębów ??????????
  10. Czytałem te dwa wątki, ale nijak nie jestem w stanie stwierdzić , która ma który frez ????? w związku z powyższym, która mieszka w moim paszczydle ... a może i jestem ograniczony :debil ???????
  11. Dopisze się tu bo wydaje mi się najbardziej pasujący temat muszę wymienić przekładnie bo cieknie płyn znalazłem za 350 po regeneracji z roczną gwarancją i teraz pytanie: jak poznać jaki mam wieloklin ? czy drobny czy gruby ? zaglądałem pod tą gumę w okolicach grodzi ale niestety łącznik jest tak głęboko wciśnięty że nie widać czy mam szansę jakoś inaczej to sprawdzić ?
  12. dzięki za pomoc popękała ta uszczelka -oring ponieważ w motoryzacyjnym nie mógł skumać po co mi ten oring pomimo że pokazałem gdzie ma być zamontowany, użyłem uszczelkę ze starego filtra oleju trochę grubsza więc elegancko uszczelniła może komuś się przyda pomysł z wykorzystaniem oringu ze starego filtra
  13. czyli sugerujesz dalej tę nakrętke ?
  14. nie między filtrem a chłodnicą oleju górą strzałkami zaznaczyłem miejsca wycieku leci jak wściekły
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności