Skocz do zawartości

wroobelek

  • Liczba zawartości

    192
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O wroobelek

  • Urodziny 15.01.1976

Informacje osobiste

  • Imię
    Adam
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Bystrzyca Kłodzka DKL

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    1996

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Ja u siebie po dość długich poszukiwaniach kupiłem piękny welur jasny od amerykańskiej wersji B3 VR6 za całe 200 zł + wysyłka. Różnica w tym co miałem w oryginale w tych amerykańskich - kosmos... Pozdrawiam.
  2. A najlepiej to się w ogóle przestawić na hamowanie silnikiem. Tu gdzie mieszkam nie ma ani kawałka prostej - ciągle albo z góry, albo pod górę. W tej chwili mam nalatane ponad 50k km i jeszcze nie wymieniałem klocków... Pozdrawiam.
  3. Cześć. Zaraz drukuję PDF'a. Mam zaprzyjaźnione 3 biura rachunkowe... Może parę złociszy będzie. Pozdrawiam, życzę zdrowia!!
  4. Mam pytanie. Czy w AFB (chyba taki kod silnika (2,5 TDI V6)) w taki sam sposób sprawdzę poprawność rozrządu. Ostatnio koledze w Audi a4 mechanik grzebał przy głowicy, bo coś mu wpadło do komory spalania przy okazji wymiany świec żarowych. Po zapaleniu wykrzywiło zawór, więc trzeba było go wymienić. Ale mechanik zmienił tylko sam zawór - nie wymienił szklanki. Mamy podejrzenie, że coś namieszał z rozrządem, bo auto dziwnie chodzi na biegu jałowym (tak jakby coś waliło w silniku) no i ciężko pali. Przy -5 st. C trzeba go już trochę nakręcić, przedtem przy spalonych 4 świecach palił duuużo lepiej. Pozdrawiam.
  5. Ja wsadziłem jakieś kołki rozporowe, ale u kolegi MAPET zamawiam zestaw oryginalnych części (plastikowa tuleja i nakrętka). Koszt niewielki. Więc tak: N 0139671 - śruba mocująca. N 0116644 - podkładka pod halogen. Zamów po 2 szt i będzie jak oryginał. W ogłoszeniach masz ofertę. Pozdrawiam.
  6. Po pierwsze - nie ten dział Po drugie - VAG prawdę Ci powie. Pozdrawiam.
  7. Problem rozwiązany. Kupiłem sam pierścień plastikowy u kol. MAPET (http://aso-vag.pl) w oryginale. Cena - około 2 zł. Wymieniłem nawet bez wyciągania zamka z klapy. Teraz zamek jak nówka. Pozdrawiam.
  8. No faktycznie, linka 17 zł/szt... Straszny wydatek.... Zmienisz zdanie jak Ci się auto stoczy gdzieś z wzniesienia.... Pozdrawiam.
  9. Uwaga odgrzewam kotleta. Kolego, czy możesz napisać co dokładnie przykleiłeś do czego? Kurcze, mam dokładnie to samo. Cały czas mi ten czarny pierścionek wyłazi. Boję się, że go zgubię i dopiero będzie problem. Chyba, że ktoś ma taki pierścień sprawny do sprzedania. Pozdrawiam.
  10. Zwracam honor. Gdzieś na niemieckiej stronie znalazłem, że jest to programowalny przekaźnik wycieraczek. Najlepiej by go było sprawdzić w innym pasku/audi, lub pożyczyć inny przekaźnik (19 lub 99) Tylko jeżeli on jest sprawny, to pozostaje Ci przełącznik zespolony. A tam już miazga. Obudowa kierownicy, poduszka i kierownica do ściągnięcia. Pozdrawiam.
  11. To nie ten przekaźnik....;( Tamten ma wielki nr 19 lub 99. Pozdrawiam.
  12. Obstawiam przekaźnik. W zależności od wersji albo nr 19, albo nr 99. Spróbuj go wyciągnąć. Może zaśniedziały styki, albo masz zimny lut wewnątrz. Pozdrawiam.
  13. wroobelek

    linki ręcznego

    Tylko jak masz bębny to te: http://allegro.pl/linka-hamulca-vw-passat-b3-b4-nowa-bebny-i1325525711.html
  14. wroobelek

    linki ręcznego

    Weź sobie od tego gościa: http://allegro.pl/linka-hamulca-vw-passat-b3-b4-nowa-tarcze-i1316760064.html Kupowałem sam od niego - towar pierwsza klasa. Nie jakiś gówniany hart - tylko faciunio wytwarza je sam, więc są rewelacja. Już mam długo założone i jestem zadowolony z zakupu. Pozdrawiam.
  15. Nie mam pojęcia, ale jak nie znajdziesz info to wieczorkiem będę miał zdjęcia klucza - podjadę do kolesia. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności