bidzio1 Zgłoś #701 Napisano 6 Marca 2016 A ty masz eu czy uk? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #702 Napisano 6 Marca 2016 A ty masz eu czy uk? Mam EU ale nie na sprzedaż Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bidzio1 Zgłoś #703 Napisano 6 Marca 2016 A może jednak skoro i tak masz nie kompletny? Bez fisa i podświetlenia ewentualnie cały licznik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #704 Napisano 6 Marca 2016 A może jednak skoro i tak masz nie kompletny? Bez fisa i podświetlenia ewentualnie cały licznik. Mój Superbowski jest full FIS. Póki co nie planuję jego sprzedaży. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bidzio1 Zgłoś #705 Napisano 6 Marca 2016 Szkoda. Wiem ze full fis ale mówiłeś ze przelozyles LCD do siebie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bidzio1 Zgłoś #706 Napisano 6 Marca 2016 Wrzuciłem narazie ori wsad uk i dobrze pokazuje prędkość i obroty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal_miz Zgłoś #707 Napisano 8 Marca 2016 Hej, potrzebuje wsad dla 1.8T wersja bez fisa z małym MFA pod obrotkiem. Zegary to 3B1919903C (wiem że uk i diesel, ale taki miałem pod ręką, on tylko na czas jak mój będzie w naprawie). Ew proszę o same numery licznika z mfa pod obrotomierzem bez fisa do benzyny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MartinZCH Zgłoś #708 Napisano 8 Marca 2016 Koledzy które komórki odpowiadają w hexie za temp.płynu. Bo mam licznik 849B ale przy oryginalnym przerobionym wsadzie zawyża mi prędkość,tempomat jak jest włączony to auto szarpie i w vagu nie mogę zrobić testu licznika.A w przerobionym 849A przez viperka wszystko działa prawidłowo oprócz temperatury,wskazówka jest 1mm przed 90st. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #709 Napisano 8 Marca 2016 W teście też jest 1mm przed 90? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MartinZCH Zgłoś #710 Napisano 8 Marca 2016 Tak też jest,a jak wgram oryginalny wsad 849B z moim immo to nie można zrobić testu i troche szaleje wtedy tempomat przerywa,zawyża prędkość itd.,ale wskazówka jest wtedy normalnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MartinZCH Zgłoś #711 Napisano 8 Marca 2016 Tak Na jednym wsadzie dochodzi,na drugim nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MartinZCH Zgłoś #712 Napisano 9 Marca 2016 No właśnie,które to komórki za to odpowiadają? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MartinZCH Zgłoś #713 Napisano 9 Marca 2016 Już wszystko ok pozamieniałem komórki ze wsadu oryginalnego 849B do 849A i wszystko działa prawidłowo i wskazówka równiutko na 90* Podziękował Bodino Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rumcajsbis Zgłoś #714 Napisano 29 Kwietnia 2016 Witam - to mój pierwszy post, ale że nie znalazłem powitalni więc robię to tutaj:) Od miesiąca mam Polo Kombi"97, w którym poprzedni właściciele (bądź mechanicy) okazali się bardzo wesołymi ludźmi, którzy zrobili z tego autka rzeźbę wręcz niemożliwą do ogarnięcia. Najważniejsze sprawy już popoprawiałem, ale nie mogę przejść tematu zegarów.. Otóż - na teraz mam wsadzone 6K9919033AH, a wg ETKI powinienem mieć 6K9919861HX lub 6K9919862X. Pytanie necika wprost nie daje żadnych rezultatów, po przekopaniu dwóch szrotów i przejrzeniu chyba 30 zegarów nie znalazłem nic choćby podobnego - ale za to wiem że same zegary od strony fizycznej występują w zaledwie kilku wersjach (czyli różnice w szczególikach kryją się w oprogramowaniu).. Właśnie przeglądam kilka wątków o przeprogramowywaniu (na codzień bawię się troszkę amatorską elektroniką więc sądzę że dam sobie radę), jednak bez samego wsadu niewiele zdziałam stąd pytanie - jest szansa na wsad do 6K9919861HX lub 6K9919862X?.. Pozdrawiam:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
domcio1000 Zgłoś #715 Napisano 22 Czerwca 2016 Witam kolegów czy ma ktos moze wsad licznika 3B0 919 830 D bo jakos nie moge go nigdzie znalezc.? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shonk Zgłoś #716 Napisano 13 Lipca 2016 (edytowane) Poszukuje wsadu do licznika 3B0920802 1.8T Pytanie czy w tych licznikach jest kontrolka od ciśnienia oleju bo nie świeci mi się po przekręceniu kluczyka i nie wiem czy czujnik czy przewód gdzieś jest uszkodzony?? Po diagnozie pokazuje mi że ten czujnik temperatury oleju jest uszkodzony ten w misce olejowej. Poza tym chce zmienić na pełen fis i nie mogę sczytać licznika pełnej pamięci licznika Jak by ktoś mial to proszę o wsad. Licznik ma uszkodzoną pamięć i kontrolkę oleju. Kupiłem 3B0920926 angola benzne - ma ktoś wsad do 3B0920826 benzyna - tarczki przełożyłem, chodzi o prędkość lub proszę napisać które komórki odpowiadają za prędkość a które za obrotka tak na przyszłość? Edytowane 16 Lipca 2016 przez shonk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rekinek7 Zgłoś #717 Napisano 15 Sierpnia 2016 Witajcie Pany, Mam prośbę montuje w Golfie IV licznik 3b0 920 849A, i potrzebuję wsad do niego, stary licznik 1J0 920 826C. GOLF IV 1.9 TDI 130KM, 2002, immo3 Dzięki wielkie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #718 Napisano 15 Sierpnia 2016 Generalnie odpowiednika golfoskiego nie ma dla tego licznika. Albo zadziała na seryjnym, a jak nie będziecie pokazywał temperatury, to trzeba robić taki mix z kilku wsadów, ale to raczej mało kto z tych co mają to Ci udostępni. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #719 Napisano 15 Sierpnia 2016 Witajcie Pany,Mam prośbę montuje w Golfie IV licznik 3b0 920 849A, i potrzebuję wsad do niego, stary licznik 1J0 920 826C. GOLF IV 1.9 TDI 130KM, 2002, immo3 Dzięki wielkie. Masz tu mój. Bora .zip - - - - - aktualizacja - - - - - Generalnie odpowiednika golfoskiego nie ma dla tego licznika. Jest odpowiednik 846G lub GX ma taką samą strukturę epromu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rekinek7 Zgłoś #720 Napisano 15 Sierpnia 2016 Masz tu mój.[ATTACH]147530[/ATTACH] - - - - - aktualizacja - - - - - Jest odpowiednik 846G lub GX ma taką samą strukturę epromu. Dzięki wielkie GX wsadziłem i wszystko generalnie działa tylko nie moge immo zakodować w ogóle. Narazie wyłączyłem w ECU ale na dłuższą mete nie da rady Wsadze jutro i dam znać czy zadziałał, jeszcze raz dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach