Skocz do zawartości

shonk

  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O shonk

  • Urodziny 03.03.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Sławomir
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Koło

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.8 T 150KM (APU)
  • Rok produkcji
    1999
  1. 00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95) 32-00 - Resistance too High Jeśli to jednak taśma albo poducha \chociaż były wymieniane i sprawdzane na innym samochodzie\ to jaką opornością zaemulować poduchę przed zwijakiem? i jak idzie ten przewód od manetki do sterownika za radiem - czy jest tam jakieś połączenie jeszcze na tym przewodzie?
  2. Zwijak ok poducha ok chodzi o to gdzie do karoserii jest przykręcony ten zapłonnik poduszki kierowcy
  3. Witam Mam paska z końca 99 Po odczytaniu błędu wychodzi na to że nie ma połączenia z czujnikiem poduszki kierowcy - zbyt duża rezystancja i tu moje pytanie gdzie jest ten czujnik przykręcony. Pod fotelami nie mam nic. Mam tylko poduszkę kierowcy i pasażera. Jak ktoś to robił to proszę napisać gdzie mniej więcej go szukać.
  4. Witam W moim samochodzie z końca roku 1999 nie ma w niebieskiej wtyczce pinu 21 który podpina się pod 2. Pod co podpiąć ta 2 poza tym nie mogę się bez podpięcia tej dwójki połączyć vag z modułem komfortu i nie wiem czy moduł walnięty czy źle coś połączone. Może ktoś to przerabiał i miał tak samo jak ja i by podzielił się jak to rozwiązać
  5. OK Posprawdzam tylko tak jak napisałem z 1\2fis działa a can chyba w climtroniku jest bo w moim jest już szyna can. Dzięki na razie za pomoc jeszcze jak byś miał schemat tego co mi napisałeś \kostki plus połączenia\ i mi podesłał to było by super. Poza tym na pierwszej stronie w manualu chyba nić nie ma o takich kombinacjach z przewodami od climatronika?
  6. OK zaraz sprawdzę to co napisałeś Moduł komfortu faktycznie ten co piszesz nowszy czeka na przełożenie :-). Jeszcze jedno pytanie w 1\2 fis pokazywała się temperatura na wyświetlaczy a w nowym po sprawdzeniu błędów pokazuje że czujnik temperatury zewnętrznej uszkodzony i przy temperaturze kreski da się to jakoś programowo naprawić bo chyba to nie wina przewodów bo po podpięciu starego licznika temperatura jest na wyświetlaczu.
  7. codowanie 05145 Symbol samochodu po włączeniu kluczyka jest cały czas tak ma być?
  8. Panowie Mam prośbę Przerobił by mi ktoś moje wsady do nowego 849? Próbowałem VAG ale nie mogę zmienić kodowania licznika. Poza tym po podłączeniu pojawia się na FIS symbol samochodu. Wcześniej miałem 1\2Fis Dołączam VIN do nowego wsadu. wsady.rar
  9. Fakt beżowej nie ma, ale kupiłem z modułem S - długi ten przewód antenowy i gdzie go najlepiej poprowadzić, morzę być to przewód od anteny cb?
  10. Wtyczki z R do S pasują - tak jak ktoś napisał PNP Mnie natomiast martwi jeszcze sprawa tzw anteny - czy do modułu S trzeba dolutować do wtyczek przewód anteny do pilotów? Jeśli tak to do której wtyczki i jak go dalej poprowadzić?
  11. Jaka częstotliwość pilota do modułu S - 433 czy 434? Pilot 2 czy 3 przyciskowy? Jak ktoś wymieniał moduł na S to proszę napisać
  12. shonk

    Poszukuje/Posiadam wsad licznika

    Poszukuje wsadu do licznika 3B0920802 1.8T Pytanie czy w tych licznikach jest kontrolka od ciśnienia oleju bo nie świeci mi się po przekręceniu kluczyka i nie wiem czy czujnik czy przewód gdzieś jest uszkodzony?? Po diagnozie pokazuje mi że ten czujnik temperatury oleju jest uszkodzony ten w misce olejowej. Poza tym chce zmienić na pełen fis i nie mogę sczytać licznika pełnej pamięci licznika Jak by ktoś mial to proszę o wsad. Licznik ma uszkodzoną pamięć i kontrolkę oleju. Kupiłem 3B0920926 angola benzne - ma ktoś wsad do 3B0920826 benzyna - tarczki przełożyłem, chodzi o prędkość lub proszę napisać które komórki odpowiadają za prędkość a które za obrotka tak na przyszłość?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności