Patyczak Zgłoś #4041 Napisano 1 Czerwca 2015 Tez miałem problem z dużym spalaniem. Układ dolotowy był nieszczelny była dziura w miejscu łączenia z przepustnica . Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baaaartus Zgłoś #4042 Napisano 1 Czerwca 2015 B_O_N_K dzięki za odpowiedź, oleju dolać pod korek tak jak piszą? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #4043 Napisano 1 Czerwca 2015 Tak, dolewać tyle że aż zacznie wyciekać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miminek Zgłoś #4044 Napisano 9 Czerwca 2015 Mam problem ze zmianą biegów po jeździe na autostradzie (czyli > 120km/h przez przynajmniej kilkanaście minut), wchodzą bardzo topornie, trzeba używać dużo siły. W innych przypadkach biegi wrzuca się opuszkiem palca. Auto jest po przekładce (automat manual), więc jest nowy olej w skrzyni, nowe sprzęgło, nowa dwumasa (stara jest skrzynia i wysprzęglik). Co może być przyczyną? Dobita skrzynia (ale jeśli tak, to czy nie dawałoby to innych objawów?)? Może coś jeszcze innego? Będę wdzięczny za pomysły, bo mechanicy wymiękają (jeden zrzuca winę na innego mechanika, drugi na części itd.). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek_gsii Zgłoś #4045 Napisano 9 Czerwca 2015 A olej w skrzyni taki jak producent zaleca może po rozgrzaniu coś się dzieje nie tak z nim(złe parametry)...ew sprawdź wysprzęglik czy nie przepuszcza płynu czy nie cieknie lub się nie poci...czasami jest podobny efekt gdy wysprzęglik się zapowietrza lub przepuszcza płyn... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miminek Zgłoś #4046 Napisano 9 Czerwca 2015 Co do oleju to niestety mogę właśnie tylko na słowie mechanika polegać, dlatego zastanawiam się czy nie kupić tych 3l i wymienić tak czy siak na własną rękę. Co do wysprzęglika, to wręcz chciałbym aby to było to, bo koszt części śmieszna w porównaniu do sprzęgła/dwumasy/skrzyni, ale jak to zapowietrzenie zweryfikować? Płynu nie ubywa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek_gsii Zgłoś #4047 Napisano 11 Czerwca 2015 Skoro płynu nie ubywa to powinno wszystko grać jest szczelna pompka...ja bym tam zlał olej a przy okazji zobaczysz czy może jakieś syfy opiłki się pokażą może co się przyciera... Ps.czy wszystkie biegi ciężko wchodzą? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miminek Zgłoś #4048 Napisano 12 Czerwca 2015 Tak, wszystkie chodzą ciężko. Czy test w postaci sprawdzenia czy na wyłączonym silniku biegi wchodzą równie ciężko coś da? Jutro będę jechał akurat autostradą i chciałem coś takiego sprawdzić (na MOJĄ logikę wykluczy to właśnie wszystkie elementy działające przy obrotach: sprzęgło, dwumasę, wysprzęglik). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patyczak Zgłoś #4049 Napisano 12 Czerwca 2015 Kolego sprawdź ten olej w skrzyni. Sprzęgło dobrze odpowietrzone ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miminek Zgłoś #4050 Napisano 14 Czerwca 2015 Zamawiam olej i klucz, po wymianie napiszę czy coś pomogło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hakirim Zgłoś #4051 Napisano 15 Czerwca 2015 Witam koledzy. Mam Passata B5 2.8 4motion, kod silnika AQD i wywala mi ciągle błąd czujnika położenia wałka rozrządu zespół 2. Chciałbym się dowiedzieć która to jest strona silnika stojąc przed maską. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris_GT Zgłoś #4052 Napisano 15 Czerwca 2015 Witam koledzy. Mam Passata B5 2.8 4motion, kod silnika AQD i wywala mi ciągle błąd czujnika położenia wałka rozrządu zespół 2. Chciałbym się dowiedzieć która to jest strona silnika stojąc przed maską. Pozdrawiam. Kolego zespół 2 - stojąc przed maską to po prawej stronie (zobacz oznaczenie na pokrywie zaworów, bedzie 4,5,6 ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #4053 Napisano 16 Czerwca 2015 Posiada ktoś z Was blokady wałków rozrządu? Wymiana mi sie szykuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hakirim Zgłoś #4054 Napisano 16 Czerwca 2015 (edytowane) Kolego zespół 2 - stojąc przed maską to po prawej stronie (zobacz oznaczenie na pokrywie zaworów, bedzie 4,5,6 ) Dzięki! A czy utrata mocy i problemy z odpalaniem na zimnym silniku mogą być objawami uszkodzenia tego czujnika? Dodatkowo z tego co się orientowałem to jego wymiana nie jest skomplikowana, wystarczy zdjąć pokrywę rozrządu. Czy dobrze myślę? Nie jestem też pewien ale wydaje mi się, że taki używany czujnik będzie pasował również od innych oznaczeń silnika. Edytowane 16 Czerwca 2015 przez hakirim Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris_GT Zgłoś #4055 Napisano 16 Czerwca 2015 (edytowane) Posiada ktoś z Was blokady wałków rozrządu? Wymiana mi sie szykuje Oczywiście że posiada Mam blokadę wałków jak i wału korbowego jak coś to mogę Ci pożyczyć - - - - - aktualizacja - - - - - Dzięki! A czy utrata mocy i problemy z odpalaniem na zimnym silniku mogą być objawami uszkodzenia tego czujnika? Dodatkowo z tego co się orientowałem to jego wymiana nie jest skomplikowana, wystarczy zdjąć pokrywę rozrządu. Czy dobrze myślę? Nie jestem też pewien ale wydaje mi się, że taki używany czujnik będzie pasował również od innych oznaczeń silnika. Mogą wystąpić takie objawy choć nie muszą, a jeśli chodzi o sam czujnik to może pasować od innego oznaczenia silnika. Ważne jest żeby był ten sam nr katalogowy na czujniku Edytowane 16 Czerwca 2015 przez Kris_GT Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #4056 Napisano 17 Czerwca 2015 Oczywiście że posiada Mam blokadę wałków jak i wału korbowego jak coś to mogę Ci pożyczyć Ooo, fajnie by było Mam do Ciebie 100 km co daje razem 400. Mógłbym zamówić do Ciebie kuriera, tylko bys spakował Jak Ci pasuje to odezwę się na PW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patyczak Zgłoś #4057 Napisano 18 Czerwca 2015 Oznaczenie mojego silnika AMX. Mam paska juz ponad rok i dobrze się sprawuje na LPG chodzi wzorowo. Co do mocy nie można powiedzieć zbiera się 200 moment. Pozdrawiam :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris_GT Zgłoś #4058 Napisano 20 Czerwca 2015 Ooo, fajnie by było Mam do Ciebie 100 km co daje razem 400. Mógłbym zamówić do Ciebie kuriera, tylko bys spakował Jak Ci pasuje to odezwę się na PW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miminek Zgłoś #4059 Napisano 21 Czerwca 2015 Wymieniłem olej w skrzyni (był jak bagno, czyli mechanicy zrobili mnie w ch...) i odpowietrzyłem sprzęgło. Efekt? Szumy niemiłosierne i wzrost obrotów przy zmianie biegów (noga od pedału gazu daleko). WTF? Skrzynia na śmieci? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #4060 Napisano 21 Czerwca 2015 [ATTACH=CONFIG]133328[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]133329[/ATTACH] Dzięki. Rozrząd wymieniony. Obyło się bez problemów choć poległem przy spasowaniu zderzaka Układ ładnie się odpowietrzył, wlałem nowy płyn i wreszcie jest 90 C po wymianie termostatu Stary pasek wygląda dobrze, rolki i pompa wody były oryginalne z logo audi, termostat też. Wymieniany był z tego co pamiętam przy 100 tys ( historia ASO ) , teraz ma 210 tys Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach