hakirim Zgłoś #4101 Napisano 2 Września 2015 Pod kompa nie zapinałem. Od kiedy go kupiłem to było tylko coś takiego, że po wrzuceniu 3 biegu robił taki malutki poślizg i to było od zawsze ale nie było żadnych trybów awaryjnych, szarpań biegi zmieniał płynnie i tak jest teraz gdy skrzynia działa w normalnym trybie. 0 wibracji itd. jednym słowem bez zarzutu, mimo wszystko jednak wskakuje ten tryb awaryjny co raz częściej. Ostatnio już tak często, że nie wiem czy jest sens jeździć. Nie chcę inwestować dużej kasy, bo i tak robię przekładkę na manuala ale do tego czasu chciałbym aby jakoś jeździł... Nie wiem chyba kupię litr oleju dedykowanego i spróbuję dolać. Może akurat jest go za mało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aleiz Zgłoś #4102 Napisano 2 Września 2015 Od braku litra oleju w tryb awaryjny by nie wchodziła a raczej własnie szarpała przy przełączeniach i ogólnie była niepłynna. Podłącz kompa, ale wygląda mi to na płytę sterującą (wewnątrz skrzyni) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hakirim Zgłoś #4103 Napisano 7 Września 2015 Jednak chyba przeciąga biegi, tzn. zmienia za późno wg mnie. Kiedyś tak nie było. Czasem jest takie lekkie jakby cofnięcie przy zmianie biegu. No i teraz mi już codziennie wwala ten tryb. Za parę dni zapnę pod kompa i zobaczymy. Pamiętam, że ze 4 miechy temu zapinałem to na skrzyni 0 błędów. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ogi83 Zgłoś #4104 Napisano 8 Września 2015 Panowie mam pytanko Wywala mi co dwa tygodnie błąd o za małym przepływie na katach, pobór oliwki ok 2l na 10tys mam niestety 4 sondy. Czy mogę wyciąć katy? Jeśli tak to co w ich miejsce, rurka strumienica? Tylne sondy oszukać emulatorem czy wystarczy przedłużyć gniazda żeby nie wywalało głupot? Z góry dziękuje za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leviatanm Zgłoś #4105 Napisano 15 Września 2015 Chciałem kupić Passata 2.8 z 99r. z przebiegiem 370tys km Przed samym zakupem mechanik odradził mi ten zakup , tłumacząc ze te silniki mają zmienne fazy rozrządu i przy tym przebiegu bedą głowice niebawem do roboty. Tłumaczył też ze te silniki nie trzymają ciśnienia. Czy to prawda czy nie przejmowac się i kupować. Wag nie wywalił żadnych błędów silnika, jedynie coś tam ze słabym akumulatorem? Czy to normalne że sprzegło łapie na samym początku, tzn wystarczy delikatnie wcisnąć pedał? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #4106 Napisano 16 Września 2015 Hejka. Falują mi obroty i przy wysprzęglaniu potrafi zgasnąć. Mam LPG ale na PB jest tak samo choć troszke lepiej. Przy włączonej klimie jest jeszcze lepiej ale też potrafi zgasnąć . VAG na razie nic nie pokazuje, wyskoczył mi raz błąd sondy lambda ale nie powrócił. Czyżby silniczek krokowy padł ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baaaartus Zgłoś #4107 Napisano 20 Września 2015 Panowie rzuccie okiem bo z moim walem chyba cos nie tak jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris_GT Zgłoś #4108 Napisano 20 Września 2015 Czy to normalne że sprzegło łapie na samym początku, tzn wystarczy delikatnie wcisnąć pedał? Rzekłbym że powoli zbliża się wymiana sprzęgła. - - - - - aktualizacja - - - - - Falują mi obroty i przy wysprzęglaniu potrafi zgasnąć. Mam LPG ale na PB jest tak samo choć troszke lepiej. Przy włączonej klimie jest jeszcze lepiej ale też potrafi zgasnąć .VAG na razie nic nie pokazuje, wyskoczył mi raz błąd sondy lambda ale nie powrócił. Czyżby silniczek krokowy padł ? Marcinie przeczyść przepustnicę i zrób jej adaptację, poza tym sprawdź ustawienia LPG bo często potrafią robić takie kwiatki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #4109 Napisano 21 Września 2015 Marcinie przeczyść przepustnicę i zrób jej adaptację, poza tym sprawdź ustawienia LPG bo często potrafią robić takie kwiatki. Będę musiał to zrobić w wolnej chwili. Kiedyś,kiedyś jak go kupiłem to wspominałem mechanikówi jak mi wymieniał uszczelniacz na półośce żeby przeczyścił przepustnicę i zaadoptował. Tak teraz się zastanawiam czy przypadkiem jakiś uczniak czegoś wtedy nie spierdzielił bo falowanie delikatne było cały czas no a teraz doszło juz nawet gaśnięcie. Jak człowiek sam nie zrobi to ma Jeżeli chodzi o LPG to tez na strojenie będe musiał się wybrać. - - - - - aktualizacja - - - - - Panowie rzuccie okiem bo z moim walem chyba cos nie tak jest. No mi na "ucho" wygląda to na zbyt duży luz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris_GT Zgłoś #4110 Napisano 21 Września 2015 Jak człowiek sam nie zrobi to ma Tak jak mówisz Marcinie Dlatego ja robię sam bo jak słyszę o mechanikach co wymieniają rozrząd przy pomocy pisaka to mnie coś strzela, lub kleją pompę wody tak mocno silikonem że wszystko się zapycha no i można by tak długo i długo o tych "fachowcach" No mi na "ucho" wygląda to na zbyt duży luz. Zgadzam się choć ja popatrzyłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baaaartus Zgłoś #4111 Napisano 21 Września 2015 I co z tym walem dalej robic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris_GT Zgłoś #4112 Napisano 22 Września 2015 I co z tym walem dalej robic? Jeśli lubisz się sam bawić to podjedź do sklepu motoryzacyjnego i niech Ci sprawdza co tam siedzi. Najprawdopodobniej tulej metalowo gumowa, ale pewien nie jestem a i brak czasu żeby u siebie podejrzeć. Ewentualnie podjedź do warsztatu niech Ci to sprawdzą, jeśli masz zaufany . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hakirim Zgłoś #4113 Napisano 29 Września 2015 Witam. Panowie miałbym prośbę abyście zajrzeli pod maskę i zobaczyli gdzie podłączony jest ten wężyk podciśnieniowy. Rozpiął mi się a nigdzie nie mogę znaleźć gdzie był wetknięty. Przez to strasznie syczy pod maską no i wiadomo, że to powinno być na miejscu. 3 zdjęcia poniżej. http://i58.tinypic.com/vqtlc3.jpg http://i58.tinypic.com/65psh3.jpg http://i60.tinypic.com/14bud8w.jpg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broda Zgłoś #4114 Napisano 30 Września 2015 Witam. Panowie miałbym prośbę abyście zajrzeli pod maskę i zobaczyli gdzie podłączony jest ten wężyk podciśnieniowy. Rozpiął mi się a nigdzie nie mogę znaleźć gdzie był wetknięty. Przez to strasznie syczy pod maską no i wiadomo, że to powinno być na miejscu. 3 zdjęcia poniżej.http://i58.tinypic.com/vqtlc3.jpg http://i58.tinypic.com/65psh3.jpg http://i60.tinypic.com/14bud8w.jpg Niewiem czy pomoże ale na szybko masz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hakirim Zgłoś #4115 Napisano 30 Września 2015 Dzięki ale u Ciebie nie ma nawet drugiego tego (nie wiem jak to się nazywa) tej kostki z logiem Audi, z której idą 2 wężyki podciśnienia, jest na wierzchu. Dziwne. Może i by pomogło jakbyś zrobił zdjęcie bardziej pod kątem z lewej strony (tak jak ja zrobiłem). bo z góry to nic nie widać. Ten węzyk wychodzi od spodu z lewej strony tak jak na zdjęciach. Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ptoq Zgłoś #4116 Napisano 3 Października 2015 Witam. Posypała mi się skrzynia, na 1 biegu wyje jak głupia i tdo tego jeszcze "chrupie"... Czy nie orientuje się ktoś gdzie można zregenerować manualną skrzynię biegów? Ewentualnie czy nie obiła się komuś o uszy skrzynia na sprzedaż do silnika AMX? Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kriss TD Zgłoś #4117 Napisano 4 Października 2015 Panowie czy orientuje się ktoś czy podejdzie tylnia ława od innego modelu 4motion do paska syncro 1,9tdi , pytam ponieważ moja jest w opłakanym stanie i muszę szukać nowej. Niestety znalezienie belki do 1,9 jest dość trudne a do 2,5 i 2,8 jest tego dużo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablo2006 Zgłoś #4118 Napisano 4 Października 2015 mam uszkodzony most CUC w 2.8 2001r. na jaki symbol mogę go podmienić jak będę szukał używanego mostu?? jest gdzieś tabela z symbolami i przełożeniami?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ptoq Zgłoś #4119 Napisano 5 Października 2015 Witam ponownie. Mam skrzynię z oznaczeniem EFC, która się rozsypala i mam pytanie, jakie inne oznaczenia skrzyń będą pasować do silnika AMX? Czy tylko to samo oznaczenie wchodzi w grę? Dzięki za pomoc, pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablo2006 Zgłoś #4120 Napisano 5 Października 2015 A passat to niby gdzie ma silnik ? w bagażniku ? Nie licząc 2.8 V6 i sporej części 2.5 V6 TDI to znakomita większość Passatów ma napęd tylko na przód i ludzie muszą z tym żyć .... ja z kolei od 5 lat jeżdżę autem wyłącznie z tylnym napędem i też sobie radzę. 4x4 jest super ale bez tego też można jechać bezpiecznie i komfortowo trzeba tylko dostosować się do charakterystyki prowadzenia się auta No i właśnie przy prędkościach powyżej 130km/h auto z napędem na jedną oś przy tym samym silniku będzie bardziej dynamiczne. 4x4 przydaje się w zimę w trudnych warunkach, no i w trudnym terenie, gdzie ośka może się "zakopać" cześć Bartek, wiem że to dość dawno pisałeś, ale możesz mi podpowiedzieć/wytłumaczyć jak zrobić w passku z 4motion napęd na przód lub tył?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach