Skocz do zawartości
gino9

Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion

Rekomendowane odpowiedzi

Ja juz po smarowaniu przegobow i polosiek nic nie pomoglo

Czy ktoś orientacyjnie zna cene szukania przyczyny drżenia naszych passatów czy ktoś to liczył poniewaz mnie juz to wk....

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Czy jest chętny nie z drugiego krańca polski mi to ogarnąć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie potrzebuje odmy do tego rodzaju silnika w sumie to nie wiem jaki to jest bo brak na nim wybitego oznaczenia ... W innych z tego co widziałem to wąż odmy w prawej głowicy wpina się z tyłu u mnie jest z przodu 20151023_185752.jpg

20151026_103413.jpg

20151026_103417.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam do was koledzy pytanie, posiadam passata b5 fl 2.8 v6 4motion z automatyczna skrzynią tiptronic. I właśnie mam problem ze skrzynią gdyż jak wyjeżdżam w trasę jest ok ale jak się rozgrzeje to po przekroczeniu 70km/h to przy zmianie biegu jest takie szarpnięcie z uderzeniem aż nie do wytrzymania jest to a jak redukuje to delikatnie szarpie co może być przyczyną takich szarpnięć silnych, powiem że na tiptronicu to samo się dzieje i tylko to na jednym biegu się dzieje z 4 na 5 i z 5 na 4 reszta płynnie zmienia no i przy zmianie z N na D delikatne jest szarpnięcie, proszę was o pomoc bo w jednym serwisie mi krzyknęli 3 tys za wyjęcie i rozebranie skrzyni by sprawdzić czy nie ma usterek mechanicznych... a nie ukrywam że trochę mnie te koszta przerażają na chwilę obecną

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może być nisprawny/zabrudzony zawór sterujący odpowiedzialny za wysterowanie zmiany między tymi biegami. Raczej nie za niski stan oleju bo szarpało by na wszystkich biegach. stawiam na sterownik. Najlepiej podepnij się kompem i przeprowadź diagnostykę skrzyni. Sprawdzałeś wogóle błędy ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam prośbę dla kogoś kto ma ETKA na kompie. Mianowicie żeby ktoś sprawdził w wolnym czasie jakie mosty 2.8 v6 mają takie same przełożenie jak mój CUC. Z tego co się zorientowałem to Audi A4, A6, A8 miały takie same mosty, ale z innym oznaczeniem literowym. Z góry dzięki ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oglądaliście wczoraj na TVN Turbo - Samochód marzeń: kup i zrób ? Było Audi S6 z wibracjami, drganiami nadwozia. Nie oglądałem od początku ale robili skrzynie automatyczną...

...ciekawym wątkiem o jakim wspomniał prowadzący była wymiana tulei metalowo-gumowych podtrzymujących dyfer. Mówił, że mało kto to wymienia a wyrobione są odpowiedzialne za drgania.

 

Pytanie, mamy taki sam most co w quatro A6 C5 ? Ta sama konstrukcja ? Mógłby ktoś w etce sprawdzić ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też oglądałem. Z tego co co ja się orientuję to w naszym modelu dużo elementów pochodzi od A8 (na pewno wahacze), a czy wszystko od A8 było też w A6 to nie mam pojęcia. Przyjdzie mi niedlugo zmienic wiec gdzies juz czytalem to poprzednie. Oprócz tego zrobione w tym momencie 140tys i z tiptroniciem nie mam w ogole problemow, zero szarpania itp. Poza tym chciałem się was spytać czy ma ktoś z was założony gaz do silniku i jak on się sprawuje, jakas dodatkowa troska, naprawy? Ja zakładałem 15tys km temu i po dopasowaniu itp jest wszystko super, bardzo maly spadek a pali mniej niz myslalem, tak czy inaczej jak potrafi ten spalic to wiecie :) Zakładałem w Częstochowie instalacje od AG centrum jak coś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam lpg. Całość BRC od marca tego roku i jestem zadowolony. Dobrze zamontowana, duży reduktor, spadku mocy nie ma wcale, spalanie o 2 litry większe niż komputer pokazuje (11-12l/100km trasa, 15-16l/100km miasto). Motor bardzo szybko się zagrzewa i przełącza na gaz. Montowana w autoryzowanym warsztacie BRC Auto Serwis Frączek w Piekarach Śląskich. POLECAM!!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Z tego co co ja się orientuję to w naszym modelu dużo elementów pochodzi od A8 (na pewno wahacze)

 

Muszę Cię zmartwić kolego ale źle się orientujesz. Zawieszenie w Passacie 4x4 tył jest takie samo jak w audi a6 i nie ma nic wspólnego z a8.

Mocowanie dyfra takie samo jak w a6.

 

Pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

może posiada ktos z was jakiś rysunek obrazujacy kierunek przepływu płynu chłodniczego w amx? chodzi mi po kolei od silnika do nagrzewnicy przez które miejsca idą przewody.

Mam problem z długim nagrzewaniem sie parownika od gazu i wydaje mi się że ktoś to źle wpiął obieg płynu.

Mam parownik zamontowany za lewym chalogenem dopływ jest pociągnięty poprzez trujnik od przewodu przy filtrze oleju, a wyjście poprzez piec webasto podłaczone przed wejściem do nagrzewnicy stosujac trójnik z zaworem jednozwrotnym.

Chcialbym podpiąć to w obieg a nie jak jest teraz czyli na dodatkowym obiegu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam! Panowie mam pilną podbramkową sytuację - potrzebuję na już przewody WN i świece zapłonowe. Co polecacie i czy jest na forum jakiś sprzedawca godny polecenia? Pozdrawiam! Edyt: http://allegro.pl/beru-przewody-kable-zaplonowe-audi-vw-2-6-2-8-v6-i5104393717.html - takie ktoś stosuje - cena całkiem dobra ( w sklepie około 480zł)

Edytowane przez dżahym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego to nie są przewody do AMX, te nie będą pasowały. Do naszych jest BERU ZEF1219 lub polecam BREMI 233/200. Zarówno beru jak i bremi szły na pierwszy montaż. Ja zmieniłem rok temu na beru od tego użytkownika danielloss z alledrogo, polecił go kiedyś ktoś tutaj na forum i u niego zamówiłem , towar wydaje mi sie że oryginalny, zapłaciłem coś koło 320 złotych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
potrzebuję na już przewody WN i świece zapłonowe. Co polecacie i czy jest na forum jakiś sprzedawca godny polecenia?

 

Jedyne słuszne świece do tego silnika to NGK wg mnie. Połasiłem się na Denso K20TT i auto nie chciało jechać, leżą na półce z przebiegiem ok 100 km...

Kupiłem NGK BKR6EKUB i auto ożyło ;) Ewentualnie zamiennik też NGK z serii V-line nr 20 o połowe tańszy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczerze dziękuję panowie za info! Na szczęście wszystko dostępny w pobliskiej hurtowni. Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja z kolei polecam przerobienie układu zapłonowego na oddzielne cewki. Zamknąłem się w garażu z wiązką z Audi S4 V8 i na drugi dzień miałem wszystko spięte na szybko tak aby działało. Później tydzień testów a następnie spokojne ogarnięcie wszystkiego tak jak należy. Wszystko zamknęło się w cenie przewodów zapłonowych do 2.8 V6 ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chcialbym podpiąć to w obieg a nie jak jest teraz czyli na dodatkowym obiegu.

 

Kolego , podłączono Ci reduktor do chłodnicy oleju , do której to płyn idzie dopiero jak się wszystko nagrzeje -- nie ma to sensu , ale komuś było najłatwiej. Jedyna słuszna opcja to podpięcie z tyłu silnika do przewodów od nagrzewnicy .

 

Odnośnie przewodów , to Jarek ma rację -- lepiej kupić używki (cewki) od jakiegoś Audi i zapomnieć o problemie.

 

Pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolego , podłączono Ci reduktor do chłodnicy oleju , do której to płyn idzie dopiero jak się wszystko nagrzeje -- nie ma to sensu , ale komuś było najłatwiej. Jedyna słuszna opcja to podpięcie z tyłu silnika do przewodów od nagrzewnicy .

 

Odnośnie przewodów , to Jarek ma rację -- lepiej kupić używki (cewki) od jakiegoś Audi i zapomnieć o problemie.

 

Pozdr

 

powiedz mi czy podpiąć szeregowo wpinając się w jeden przewód zasilający nagrzewnicę?? czy równolegle poprzez trójniki pod zasilanie i powrót??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wymienilem tuleje przy mocowaniach dyfra i drzenie auta ustalo :)))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz numer tych tulei ? Dobierałeś do passata czy Audi ?

 

Znalazłem dwa rodzaje, z opisu wynika że pasują do Passata i są to górne i dolne poduszki/mocowania dyferencjału.

 

dafota.2.fm61447488537j.jpg.smBez nazwy1.jpg&th=4028

 

dafota.2.xat1447488537e.jpg.smBez nazwy.jpg&th=6730

 

Wymieniałeś obie czy tylko jedna z nich ?

Edytowane przez Kuczi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pasuja od audi. dwie tule takie same ida do mocowania z tylu a jedna inna z przodu z lewej strony. wymienilem trzy

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

caly koszt z wymiana 170 zl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności