Maniekpisz Zgłoś #4141 Napisano 22 Października 2015 Ja juz po smarowaniu przegobow i polosiek nic nie pomoglo Czy ktoś orientacyjnie zna cene szukania przyczyny drżenia naszych passatów czy ktoś to liczył poniewaz mnie juz to wk.... - - - - - aktualizacja - - - - - Czy jest chętny nie z drugiego krańca polski mi to ogarnąć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JarekDRD Zgłoś #4142 Napisano 26 Października 2015 Witam Panowie potrzebuje odmy do tego rodzaju silnika w sumie to nie wiem jaki to jest bo brak na nim wybitego oznaczenia ... W innych z tego co widziałem to wąż odmy w prawej głowicy wpina się z tyłu u mnie jest z przodu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Diego8908 Zgłoś #4143 Napisano 28 Października 2015 Witam Mam do was koledzy pytanie, posiadam passata b5 fl 2.8 v6 4motion z automatyczna skrzynią tiptronic. I właśnie mam problem ze skrzynią gdyż jak wyjeżdżam w trasę jest ok ale jak się rozgrzeje to po przekroczeniu 70km/h to przy zmianie biegu jest takie szarpnięcie z uderzeniem aż nie do wytrzymania jest to a jak redukuje to delikatnie szarpie co może być przyczyną takich szarpnięć silnych, powiem że na tiptronicu to samo się dzieje i tylko to na jednym biegu się dzieje z 4 na 5 i z 5 na 4 reszta płynnie zmienia no i przy zmianie z N na D delikatne jest szarpnięcie, proszę was o pomoc bo w jednym serwisie mi krzyknęli 3 tys za wyjęcie i rozebranie skrzyni by sprawdzić czy nie ma usterek mechanicznych... a nie ukrywam że trochę mnie te koszta przerażają na chwilę obecną Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aleiz Zgłoś #4144 Napisano 28 Października 2015 Może być nisprawny/zabrudzony zawór sterujący odpowiedzialny za wysterowanie zmiany między tymi biegami. Raczej nie za niski stan oleju bo szarpało by na wszystkich biegach. stawiam na sterownik. Najlepiej podepnij się kompem i przeprowadź diagnostykę skrzyni. Sprawdzałeś wogóle błędy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablo2006 Zgłoś #4145 Napisano 1 Listopada 2015 Witam. Mam prośbę dla kogoś kto ma ETKA na kompie. Mianowicie żeby ktoś sprawdził w wolnym czasie jakie mosty 2.8 v6 mają takie same przełożenie jak mój CUC. Z tego co się zorientowałem to Audi A4, A6, A8 miały takie same mosty, ale z innym oznaczeniem literowym. Z góry dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #4146 Napisano 2 Listopada 2015 Oglądaliście wczoraj na TVN Turbo - Samochód marzeń: kup i zrób ? Było Audi S6 z wibracjami, drganiami nadwozia. Nie oglądałem od początku ale robili skrzynie automatyczną... ...ciekawym wątkiem o jakim wspomniał prowadzący była wymiana tulei metalowo-gumowych podtrzymujących dyfer. Mówił, że mało kto to wymienia a wyrobione są odpowiedzialne za drgania. Pytanie, mamy taki sam most co w quatro A6 C5 ? Ta sama konstrukcja ? Mógłby ktoś w etce sprawdzić ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kazekk Zgłoś #4147 Napisano 6 Listopada 2015 Też oglądałem. Z tego co co ja się orientuję to w naszym modelu dużo elementów pochodzi od A8 (na pewno wahacze), a czy wszystko od A8 było też w A6 to nie mam pojęcia. Przyjdzie mi niedlugo zmienic wiec gdzies juz czytalem to poprzednie. Oprócz tego zrobione w tym momencie 140tys i z tiptroniciem nie mam w ogole problemow, zero szarpania itp. Poza tym chciałem się was spytać czy ma ktoś z was założony gaz do silniku i jak on się sprawuje, jakas dodatkowa troska, naprawy? Ja zakładałem 15tys km temu i po dopasowaniu itp jest wszystko super, bardzo maly spadek a pali mniej niz myslalem, tak czy inaczej jak potrafi ten spalic to wiecie Zakładałem w Częstochowie instalacje od AG centrum jak coś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablo2006 Zgłoś #4148 Napisano 7 Listopada 2015 Ja mam lpg. Całość BRC od marca tego roku i jestem zadowolony. Dobrze zamontowana, duży reduktor, spadku mocy nie ma wcale, spalanie o 2 litry większe niż komputer pokazuje (11-12l/100km trasa, 15-16l/100km miasto). Motor bardzo szybko się zagrzewa i przełącza na gaz. Montowana w autoryzowanym warsztacie BRC Auto Serwis Frączek w Piekarach Śląskich. POLECAM!!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #4149 Napisano 7 Listopada 2015 Z tego co co ja się orientuję to w naszym modelu dużo elementów pochodzi od A8 (na pewno wahacze) Muszę Cię zmartwić kolego ale źle się orientujesz. Zawieszenie w Passacie 4x4 tył jest takie samo jak w audi a6 i nie ma nic wspólnego z a8. Mocowanie dyfra takie samo jak w a6. Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrajesK Zgłoś #4150 Napisano 9 Listopada 2015 Witajcie, może posiada ktos z was jakiś rysunek obrazujacy kierunek przepływu płynu chłodniczego w amx? chodzi mi po kolei od silnika do nagrzewnicy przez które miejsca idą przewody. Mam problem z długim nagrzewaniem sie parownika od gazu i wydaje mi się że ktoś to źle wpiął obieg płynu. Mam parownik zamontowany za lewym chalogenem dopływ jest pociągnięty poprzez trujnik od przewodu przy filtrze oleju, a wyjście poprzez piec webasto podłaczone przed wejściem do nagrzewnicy stosujac trójnik z zaworem jednozwrotnym. Chcialbym podpiąć to w obieg a nie jak jest teraz czyli na dodatkowym obiegu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dżahym Zgłoś #4151 Napisano 9 Listopada 2015 (edytowane) Witam! Panowie mam pilną podbramkową sytuację - potrzebuję na już przewody WN i świece zapłonowe. Co polecacie i czy jest na forum jakiś sprzedawca godny polecenia? Pozdrawiam! Edyt: http://allegro.pl/beru-przewody-kable-zaplonowe-audi-vw-2-6-2-8-v6-i5104393717.html - takie ktoś stosuje - cena całkiem dobra ( w sklepie około 480zł) Edytowane 9 Listopada 2015 przez dżahym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Prezes007 Zgłoś #4152 Napisano 9 Listopada 2015 Kolego to nie są przewody do AMX, te nie będą pasowały. Do naszych jest BERU ZEF1219 lub polecam BREMI 233/200. Zarówno beru jak i bremi szły na pierwszy montaż. Ja zmieniłem rok temu na beru od tego użytkownika danielloss z alledrogo, polecił go kiedyś ktoś tutaj na forum i u niego zamówiłem , towar wydaje mi sie że oryginalny, zapłaciłem coś koło 320 złotych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #4153 Napisano 10 Listopada 2015 potrzebuję na już przewody WN i świece zapłonowe. Co polecacie i czy jest na forum jakiś sprzedawca godny polecenia? Jedyne słuszne świece do tego silnika to NGK wg mnie. Połasiłem się na Denso K20TT i auto nie chciało jechać, leżą na półce z przebiegiem ok 100 km... Kupiłem NGK BKR6EKUB i auto ożyło Ewentualnie zamiennik też NGK z serii V-line nr 20 o połowe tańszy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dżahym Zgłoś #4154 Napisano 10 Listopada 2015 Szczerze dziękuję panowie za info! Na szczęście wszystko dostępny w pobliskiej hurtowni. Pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #4155 Napisano 10 Listopada 2015 Ja z kolei polecam przerobienie układu zapłonowego na oddzielne cewki. Zamknąłem się w garażu z wiązką z Audi S4 V8 i na drugi dzień miałem wszystko spięte na szybko tak aby działało. Później tydzień testów a następnie spokojne ogarnięcie wszystkiego tak jak należy. Wszystko zamknęło się w cenie przewodów zapłonowych do 2.8 V6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #4156 Napisano 11 Listopada 2015 Chcialbym podpiąć to w obieg a nie jak jest teraz czyli na dodatkowym obiegu. Kolego , podłączono Ci reduktor do chłodnicy oleju , do której to płyn idzie dopiero jak się wszystko nagrzeje -- nie ma to sensu , ale komuś było najłatwiej. Jedyna słuszna opcja to podpięcie z tyłu silnika do przewodów od nagrzewnicy . Odnośnie przewodów , to Jarek ma rację -- lepiej kupić używki (cewki) od jakiegoś Audi i zapomnieć o problemie. Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrajesK Zgłoś #4157 Napisano 12 Listopada 2015 Kolego , podłączono Ci reduktor do chłodnicy oleju , do której to płyn idzie dopiero jak się wszystko nagrzeje -- nie ma to sensu , ale komuś było najłatwiej. Jedyna słuszna opcja to podpięcie z tyłu silnika do przewodów od nagrzewnicy . Odnośnie przewodów , to Jarek ma rację -- lepiej kupić używki (cewki) od jakiegoś Audi i zapomnieć o problemie. Pozdr powiedz mi czy podpiąć szeregowo wpinając się w jeden przewód zasilający nagrzewnicę?? czy równolegle poprzez trójniki pod zasilanie i powrót?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matm1987 Zgłoś #4158 Napisano 14 Listopada 2015 wymienilem tuleje przy mocowaniach dyfra i drzenie auta ustalo ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #4159 Napisano 14 Listopada 2015 (edytowane) Masz numer tych tulei ? Dobierałeś do passata czy Audi ? Znalazłem dwa rodzaje, z opisu wynika że pasują do Passata i są to górne i dolne poduszki/mocowania dyferencjału. Wymieniałeś obie czy tylko jedna z nich ? Edytowane 14 Listopada 2015 przez Kuczi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matm1987 Zgłoś #4160 Napisano 14 Listopada 2015 pasuja od audi. dwie tule takie same ida do mocowania z tylu a jedna inna z przodu z lewej strony. wymienilem trzy - - - - - aktualizacja - - - - - caly koszt z wymiana 170 zl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach