Skocz do zawartości

Patyczak

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Patyczak

  • Urodziny 19.03.1994

Informacje osobiste

  • Imię
    Patryk
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Choczewo-Wejherowo

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 2.8 V6 193KM (AMX) 4x4
  • Rok produkcji
    2002
  1. Siemka. Tez miałem to głuche pukniecie od spodu. Wymieniłem poduszki skrzyni i poduszki silnika. Przy wymianie okazało się ze wszystkie poduszki są zerwane. To głuche pukniecie zniknęło i jest owiele lepiej przy puszczaniu sprzęgła ale nie najlepiej . Chce jeszcze wymienić poduszki mostu, ale mam problem bo nie ma nigdzie zamienników w najgorszym przypadku zostaje ASO. Pozdrawiam
  2. Witam mały problem się urodził. Od jakiegoś czasu na zimnym silniku ciężko mi odpala. Kręcę kilka sekund wtedy silnik zaskakuje ichodzi nie równo. Po chwili zaczyna pracować normalnie. Potem chodzi idealnie. Dodam że komputer żadnych błędów nie pokazuje. Proszę o jakąś pomoc. Pozdrawiam
  3. Tez miałem drgania wymiana poduszek pod skrzynią pomogła
  4. Panowie wycinal ktoś te listwy jak do tego podejść żeby wiochy nie było :-)
  5. Oznaczenie mojego silnika AMX. Mam paska juz ponad rok i dobrze się sprawuje na LPG chodzi wzorowo. Co do mocy nie można powiedzieć zbiera się 200 moment. Pozdrawiam :-)
  6. U mnie jak silnik jest rozgrzany do temperatury roboczej po dodaniu gazu słychać jak wentylator ostro dmucha, po przekroczeniu 50 tys. obrotów sprzęgło wiskotyczne rozłącza się. Słyszalny jest nagły spadek obrotów wentylatora. Pozdrawiam
  7. Nie dawno też wymieniałem sprzęgło na początku brało od samego dołu a teraz jakieś 4 miesiące po wymianie bierze wysoko więc to raczej normalne. Jak się nie ślizga to tylko jeździć . Pozdrawiam
  8. Kolego sprawdź ten olej w skrzyni. Sprzęgło dobrze odpowietrzone ?
  9. Tez miałem problem z dużym spalaniem. Układ dolotowy był nieszczelny była dziura w miejscu łączenia z przepustnica . Pozdrawiam
  10. Witam kolegów. Z moim paskiem coś się dzieje.3 dni temu założyłem nowe kable ngk. Wszystko było ok miał moc i odpalał dobrze. Po przejechaniu 100 KM kompletne dno dymił przez chwile i kulał tak dziwnie jak by jakiś gar nie palił. Podłączyłem go pod waga i pokazał błędy o numerach 177637 - 16684 - 16689 - 16538 - 16686. Zauważyłem jak było ciemno że na cewce widać dużo iskier. Nie mam pojęcia co robić od czego zacząć . Passat b5 fl 2.8 AMX gaz Stag 300 + Proszę o jakieś porady. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności