Skocz do zawartości
gino9

Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion

Rekomendowane odpowiedzi

wiec tak z tego co sie dowiedziałem,do cewki dochodzą 4przewody,plus,masa,sterowanie,masa,i tak jak kolega wcześniej pisał łączymy parami po 2 sztuki,wystarczy sprawdzić w oryginalnej cewce sterowania,i po robocie.Gadałem z kumplem który jest elektrykiem w vw i powiedziała że żadnychproblemów nie będzie,już inne auta z grupy vw tak przerabiał i latają.Pozdrawiam i do roboty panowie usprawniać swojeg v-ki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam szykuje się do wymiany amortyzatorów powiedzcie mi jakiej firmy założyć aby były jak najbliżej oryginału lub co polecacie bo mnie czeka wymiana 4 sztuk :) oprócz amortyzatorów wymienia się poduszki górne lub coś takiego?? pozdrawiam i proszę o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem Monroe i jestem zadowolony - bardzo ładnie wybiera krótkie nierówności , a jednocześnie wygodny . Generalnie lepszy byłby KONI Street , ale jak ja potrzebowałem to nigdzie nie było. Z przodu warto poduszki wymienić coby dwa razy nie rozbierać .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja kupiłem Monroe i jestem zadowolony - bardzo ładnie wybiera krótkie nierówności , a jednocześnie wygodny . Generalnie lepszy byłby KONI Street , ale jak ja potrzebowałem to nigdzie nie było. Z przodu warto poduszki wymienić coby dwa razy nie rozbierać .

 

Jaki koszt by tył to chyba drogi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć, padła u mnie sonda lambda, Bank 1 Sensor 2 czyli za katem , gdzie znajdę i po jakim numerze szukać tej sondy , możecie podpowiedzieć ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jaki koszt by tył to chyba drogi?

 

Za komplet KONI - 1060. Za komplet Monroe - 850. Jakby się dało kupić KONI warto dorzucić .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcie mi jaka jest różnica w przewodach zapłonowych Beru ZEF 1219 a Beru ZE 765 ?

Te i te wg katalogów pasują m.in do mojego silnika. Czyżby oryginał na pierwszy montaż i zamiennik tego samego producenta ?

 

Przykładowe aukcje:

 

 

http://allegro.pl/przewody-kable-zaplonowe-beru-vw-audi-v6-2-6-2-8-i4163876991.html

 

http://allegro.pl/beru-przewody-zaplonowe-audi-vw-skoda-2-6-2-8-v6-i4146338090.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego za te 565zł to byś sobie cewki sprawił jak ja u siebie i po robocie.Teraz wymienisz kable a potem cewke za 700zł

 

Powiedzcie mi jaka jest różnica w przewodach zapłonowych Beru ZEF 1219 a Beru ZE 765 ?

Te i te wg katalogów pasują m.in do mojego silnika. Czyżby oryginał na pierwszy montaż i zamiennik tego samego producenta ?

 

Przykładowe aukcje:

 

 

http://allegro.pl/przewody-kable-zaplonowe-beru-vw-audi-v6-2-6-2-8-i4163876991.html

 

http://allegro.pl/beru-przewody-zaplonowe-audi-vw-skoda-2-6-2-8-v6-i4146338090.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie układ zapłonowy jest troszkę inny ;) a przewody mam do kupienia oryginały za 335 zł ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak to inny, miałem Passata 98r z silnikiem ACK i zapłon jest identyczny jak AMX z 07 r.Wiązka 160 na allegro ,300-400 za montaż,

chyba że lubisz podłubać to sam połączyć i gotowe.

U mnie układ zapłonowy jest troszkę inny ;) a przewody mam do kupienia oryginały za 335 zł ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jurek323

U mnie tyle samo pali 2,8 v6 193 km w mieście 13-16 zależy od korków w trasie 8,5 to najniżej jak zeszłem i to na tempomacie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich!

Piszę bo mam następujący problem. Strasznie śrutuje mi na jedynce i tylko na jedynce. No może jeszcze jak wrzucę na wsteczny też pojawia się ten problem ale nie w takim stopniu jak na pierwszym biegu. Czy ktoś może miał taki problem? Nie wiem o co chodzi i chciałbym poznać waszą opinię na ten temat bo nie wiem co jest grane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moglbys wytlumaczuc, co znaczy "śrutuje"?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Powiedzcie mi jaka jest różnica w przewodach zapłonowych Beru ZEF 1219 a Beru ZE 765 ?

 

Hejka

 

Niestety trzeba kupić te droższe, tańsze są do poprzedniego 2.8 (AAH chyba - katalog niestety kłamie) --- jak masz do kupienia oryginał za 335 to jak za darmo :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Niestety trzeba kupić te droższe, tańsze są do poprzedniego 2.8 (AAH chyba - katalog niestety kłamie)

 

Tez się doszukałem.

 

 

jak masz do kupienia oryginał za 335 to jak za darmo

 

Zastanawiam się jeszcze nad Bremi, bo te szły na pierwszy montaż , są za 400 ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Moglbys wytlumaczuc, co znaczy "śrutuje"?

 

wydobywa się strasznie hałaśliwy,przerywany metaliczny dźwięk. No i dodam że nie rozpędza się tak jak powinien na pierwszym biegu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam podobnie. Na 1 wydaje dziwne dzwieki tak jak piszesz, natomiast nie odczulem roznicy w przyspoeszaniu. Normalnie wchodzi na obroty, wciska w fotel, tylko powyzej 3k obrotow dzwiek jest bardzo niemily dla ucha. Mech powiedzial mi, ze jedynka i automatycznie wsteczny bedac na jednej "osi" sa zajechane. Po wymianie oleju skrzyni(bardzo gesty, metaliczny) poprawilo sie delikatnie, ale cudow nie ma. Pozostaje poczekac, az beda wieksze problemy ze skrzynia i ja po prostu wymienic. Ponoc czasem da sie to zregenerowac, ale nikt nie da Ci jakiejs sensownej gwarancji na taki zabieg. Ja juz z tym uporczywym dzwiekiem przejechalem ponad 50k km, nie nadwyrezajac pierwszego biegu i jeszcze wszystko jakos hula. Oby jak najdluzej. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zastanawiam się jeszcze nad Bremi, bo te szły na pierwszy montaż , są za 400 ...

 

Teraz śmigam na Bremi ( w takim ładnym plastikowym oplocie ) i są ok. Faktycznie takie miałem w oryginale.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Dziś spotkała mnie wielka przykrość ze strony mojego kochanego autka parownik do wymiany a ze to prins 1200 w plecy ale teraz pewnie będzie chodził jak złoto

i tu moje pytanie czy jest sens go regenerować i gdzie można dostać części do tego parownika

bo chce go zregenerować i mieć na zapas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Szykuje mi sie spora trasa Passkiem, okolo 3k km. Prosze o podpowiedz, jak przygotowac auto, zeby bez problemu taki dystans pokonac. Do tej pory zrobilem zawieszenie, uklad hamulcowy, plyny i filtry, swiece i przewody. Czeka mnie jeszcze nabicie klimy, ale to kosmetyka. Macie jeszcze jakies pomysly jak ustrzec sie przed niechciana przygoda w obcym kraju? :) Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności