B_O_N_K Zgłoś #2141 Napisano 19 Marca 2012 http://www.dobrucki.com.pl Ja i kilku moich znajomych ustawialiśmy u niego. Bezproblemowo, szybko, sprawnie. Było to jakieś 2 lata temu - opony zużywają się równo. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
konrado001 Zgłoś #2142 Napisano 19 Marca 2012 Panowie mam pytanie jeżeli chodzi i przeniesienie napędów w naszych Passatach. Mój Passat to 2.8 V6 193KM, Tiptronic, Syncro Do wymiany posiadam przgub wewnętrzny przedni strona od pasażera. Czy jest to część wymienna czy zespolona z półosią i gdzie można dostać tą część? Proszę o odpowiedź bo nie lubie jak coś w aucie stuka. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Torreto Zgłoś #2143 Napisano 21 Marca 2012 Witam. Czy mozna sprawdzic jak dzialaja cewki w aucie? bo drzy mi auto na wolnych obrotach, przy zwalnianiu na niskich obrotach i na gazie i na Pb. Cewki tanie nie sa wiec wolalbym miec pewnosc czy to one nie domagaja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broda Zgłoś #2144 Napisano 22 Marca 2012 Pierwszym oznakiem jest przeskakiwanie iskry poza cewki (jak bedzie ciemno otwórz maskę i się poprzygladaj) niestety musze cię zmartwić to nierówna praca na wolnych obrotach to niekoniecznie cewki. Może masz w okolicy kogoś z takim samym moturem to podmień na chwile cewki i bedziesz pewien na 100%. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #2145 Napisano 22 Marca 2012 niestety musze cię zmartwić to nierówna praca na wolnych obrotach to niekoniecznie cewki Dlaczego zmartwić? co to może być? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamciooo Zgłoś #2146 Napisano 22 Marca 2012 drgania naszych silników na wolnych obrotach to dosyć częsta przypadłość również na forum a6 wiele osób ma ten problem i mało kto go wyeliminował do końca. Z innej beczki czy u was panowie jak się silnik rozgrzeje to też coś grzechocze? ni to popychacze ni to kolektor ssący... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Torreto Zgłoś #2147 Napisano 22 Marca 2012 No u mnie tez cos grzechocze i nie moglem dojsc co... Ale z tym ze silnik sie trzesie sa jeszcze inne objawy, mam automat wiec cokolwiek w silniku nie domaga przechodzi na skrzynie i czuje to ze cos jest nie tak. wczesniej tez mi tak skrzynia dziwnie dzialala i silnik drzal to zmienilem kable i swiece i bylo dobrze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
barbeq1980 Zgłoś #2148 Napisano 24 Marca 2012 Panowie proszę o radę, ostatnio zaczął mi klekotac prawy wachacz, a konkretnie jeden drążek na dole, bawić się w wymianę pojedyńczych czesci czy jechać po całości inwestując w komplet ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #2149 Napisano 25 Marca 2012 Wymieniaj spokojnie po jednym , albo dwa ( w przypadku góry dla mechanika jedna robota). Nie widzę sensu żeby wymieniać komplet jak reszta spokojnie jeszcze pochodzi. Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
barbeq1980 Zgłoś #2150 Napisano 25 Marca 2012 Wymieniaj spokojnie po jednym , albo dwa ( w przypadku góry dla mechanika jedna robota). Nie widzę sensu żeby wymieniać komplet jak reszta spokojnie jeszcze pochodzi. Pozdr ja też tak myslałem, ale wolałem się poradzić. pozdr dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broda Zgłoś #2151 Napisano 26 Marca 2012 Hey Oriętuje się może ktoś czy w V6 jest miejsce na wkręcenie czujnika ciśnienia oleju tak jak jest w Audi - za zmierzenie krzyczą 150 pln to już lepiej budzik kupić i stale monitorować. Bawił się może ktoś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomex221 Zgłoś #2152 Napisano 26 Marca 2012 Witam.Panowie mam nastepujacy problem ze swoim paskiem. Idzie lato i zakupilem mu sprezynki obizajace -35. po wymianie oczywiscie auto pojechalo na ustawienie geometrii. Jzdze juz nim tdzien na tych sprezynach i zauwazylem ze jak wjade na jakas nierownosc to strasznie sciaga mi tyl pojazdu. Czym to moze byc spowodowane? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Unknown Zgłoś #2153 Napisano 4 Kwietnia 2012 Czy spręzyny w 4motion są zamienne między sedanem, a kombi ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariush Zgłoś #2154 Napisano 5 Kwietnia 2012 Witam panowie szwagier ma audi z takim silnikiem jak my kod silnkia to APR no i ma problem bo kończy mu sie skrzynia manualna wyczytałe ze do tego silnika pasuje tylko jeden rodzaj skrzyni EFC czy to prawda czy może będzie pasowac inna ?? bo z tym oznaczeniem akurat nie ma pozdrawiam Wiesz juz coś więcej na ten temat?Mam identyczne zestawienie w pasku b5 i tez kończy mi sie skrzynia biegów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paul Zgłoś #2155 Napisano 6 Kwietnia 2012 panowie jak czesto padaja sondy lambda?bo wlasnie mi sie zaswiecila kontrolka silnika i nie pamietam dokladnie ale pisalo cos o katalizatorze... kolega mowi ze to wlasnie sonda lambda... dzisiaj poznym wieczorem bede wiedzial dokladnie co pokazuje vag! wiem ze to cos z katami ma wspolnego. a jak by sie ich pozbyc??? da to cos na przyszlosc? no i czy silnikowi to nie zaszkodzi... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arczan2.8V64x4 Zgłoś #2156 Napisano 6 Kwietnia 2012 no to ładna sztuka! mój ma klimę manualną ale i skrzynie tez ja tez mam podobno wersje usa tyle ze mam i xenony i spryski na lampy... tylni zderzak jest z obrysowkami a klapa na kwadratowa tablice, jest to sedan a nie skladaja sie mi tylne siedzenia ale mam worek na narty a z tego co mi sie wydaje to w sedanach paskach skladaja sie tylne oparcia??!! i mam "scianke" sztywna miedzy bagaznikiem a kabina?! to jest normalne?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paul Zgłoś #2157 Napisano 7 Kwietnia 2012 podpinałem pod vaga wczoraj samochód i wyszło że po prostu katalizator jest zapchany i trzeba się go pozbyć więc z sondą jest spokój. tylko możecie podpowiedzieć gdzie jest sonda czy za czy przed katem bo to ma ponoć znaczenie i może wariować po wycięciu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #2158 Napisano 7 Kwietnia 2012 Silników 2.8 V6 w Passatach było kilka rodzajów więc bez podania kodu silnika albo chociażby roku produkcji nikt Ci nie będzie w stanie powiedzieć czy masz 2 czy 4 sondy. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses Zgłoś #2159 Napisano 7 Kwietnia 2012 tylko możecie podpowiedzieć gdzie jest sonda czy za czy przed katem bo to ma ponoć znaczenie i może wariować po wycięciu... ogólnie rzecz biorąc to w każdym samochodzie sonda regulacyjna (czyli ta na podstawie której silnik dobiera mieszankę) jest przed katalizatorem a sonda za katalizatorem (diagnostyczna) służy tylko do diagnozowania katalizatora (czy nadal spełnia normy emisji spalin) i nic poza tym. Ato to czy ty posiadasz sondy za katalizatorami to zależy od rocznika samochodu (wymogi ekologi ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paul Zgłoś #2160 Napisano 7 Kwietnia 2012 nie mam juz passata tylko superba a kod silnika AMX z roku 2002 a tu jest chyba najwieksza skarbnica wiedzy i ludzi madrych w temacie tego silnika... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach