Skocz do zawartości

konrado001

  • Liczba zawartości

    36
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O konrado001

  • Urodziny 29.04.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Konrad
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Głogów

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR)
  • Rok produkcji
    2007
  1. Witam. Czytałem juz wiele tematów w związku z moja przypadłością ale walcze dalej ;( Passat 2007, 2.0 tdi 170km BMR DSG Auto po postoju około 6 godzin w górę źle odpala, trzeba krecic około 4 sekundy. Po odpaleniu okolo 10 sekund gorzej pracuje. Wymieniłem uszczelniacze wtryskiwaczy, jedynie stan oleju sie ustabilizowal bo wczesniej rósł powyzej max. Wymieniłem rozrusznik z passata b7 na ten 11 zębów, kreci szubiej i lepiej odpala. Wymienilem uszczelki pompy vacum, poprawa była jeżeli chodzi o odpalanie. Powiedzmy teraz odpala okolo 4 sekundy, a wczesniej 6 sekund. Uszczelka nie oryginalna i zastanawia mnie jej jakość. Pompa paliwa sprawdzona, ciśnienia daje, na zaplonie pompuje. Wczoraj po trasie okolo 600km i jazda autostrada 160km/h i wiwcej, po postoju około 2 dni podczas odpalania wyskoczyl komunikat o plynie chlodniczym, dolalem jakies 200ml. Wczesniej przy jeździe "lokalnej" nie bylo problemu. Samochód trzyma swoją moc, jezdzi rowno w pelnym zakresie obrotów, po tym pierwszym odpaleniu to później odpala od strzała i idealnie chodzi. Jedynie dlugi postój, tak jakby paliwo gdzies uciekalo. Jak myślicie co zrobić, co sprawdzić i gdzie szukac? Czy moze uszczelke od vacum wymienic na oryginalna? Pozdrawiam Tutaj film z porannego odpalania:
  2. Pendrive byl 8GB formaowanie NTFS USB2.0 Auto właśnie u mechanika na wymianie oleju także sprawdzę później inne opcje. Nagrywanie w folderach czy bez?
  3. Witam. Wczoraj kupiłem passata B6 2007 rok. Nawigacja to MFD2 (chyba się nie mylę). Otworzyłem schowek pasażera i widzę taśmę z napisem CD, otwieram a tam zmieniarki brak tylko jakiś port USB. Nagrałem na pendrive muzyke - nie działa, stworzyłem 6 folderów od CD01 do CD06 - nie działa. Ktoś coś pomoże? jakiś format inny?
  4. Witam, analiza logów dynamicznych silnika 2.5 TDi 150KM: Log (20 - 003) Log (21 - 004) Log (22 - 011) Log (23 - 010) Jak to wygląda Waszym zdaniem?
  5. Witam kolegów. Proszę bardzo o analizę logów Passata jak w temacie. Grupa 4 - statycznie: Log (0 - 004) Grupa 13 - statycznie: Log (0 - 013) Grupa 23 - statycznie: Log (0 - 023) Grupa 3 i 10 - Dynamicznie: Log (0 - 003,010) Grupa 4 i 11 - Dynamicznie: Log (0 - 004,011) Grupa 8 i 11 - Dynamicznie: Log (0 - 008,011) Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam
  6. Przepływka obecnie jest z 2.0 tdi wrzucona bo moja całkowicie padła i po wrzuceniu tej auto naprawde odżyło i idzie jak powinno tylko upewnic się chciałem.
  7. Witam poniżej zamieszczam logi do analizy. Mam nadzieję, że ktoś podpowie mi jak kondycja silnika. Log (0 - 003,010,011) Log (1 - 003,011,010)
  8. no tak to jest wężyk, wychodzi z pod kopułki przy wlewie oleju silnikowego, a koniec jego jest przy pod zbiorniczkiem wyrównawczym. \ no a więc przy tej membranie tak bywa, że turba nie ma.. warto próbować na chwile zamienić to z n18? tylko któryś przewód trzeba zaślepić czy porpostu uszkodzony n75 przełożyć w n18?
  9. Witam. po logach dynamicznych wyszło, że N75 prawodpodobnie uszkodzony. Więc wyjąłem je i próba regenracji. Niestety przy zdejmowaniu membrany trochę pękła i próbowałem ją ratować delikatnie podklejając pęknięcie (tymczasowy zabieg do zakupu nowej). niestety po podłączeniu zawórka kompletnie turbo nic nie działa. Passat zamulony w całym zkresie obrotów. Czy to możliwe, że jak membrana przepuszcza turbo nie zadziała? czy coś warto jeszcze sprawdzić? a drugie pytanie znalazłem odpięty przewód idący od góry silnika przy wlewie oleju i czy on może mieć wpływ na prace silnika? silnik 1.9 tdi AVF
  10. co do mojego problemu, objawy nasilają się wraz ze zwiększeniem obciążenia ;/ może tiptronic odpowiedzialny za takie cos? przy przyspieszaniu trzesie, przy odjeciu nogi z gazu spokoj... albo przgub wewnetrzny??
  11. Witam, forum przeszukałem ale nie znalazłem odpowiedzi na mój problem. mianowicie: Silnik ACK 4x4 tiptronic, swiece wyminione, skrzynia po remoncie juz ponad rok. Objawy mam takie: w mieście w sumie nic się nie dzieje, chodzi równo. Na trasie jadąc równo z prędkościa powyżej 100km/h jak dodam gaz to auto wpada w wibracje odczuwalne na kole kieronicy i pedałach. Puszczając nogę z gazu problem znika. Czyli coś wydaje mi się ze strony silnika. Macie jakieś pomysły. Dzieje się tak na benzynie i gazie. Może gdzieś szukać z powietrzem coś? Pozdrawiam
  12. Panowie proszę o podanie wymiaru tarcz na przód do mojego Passata VIN: WVWZZZ3BZWE436275 Dziękuje z góry i pozdrawiam
  13. lolo.lolo ja mam 98 rok z tipronic ale ja specjalnie kupowalem z uszkodzona skrzynią.. za robote w ASB pod wrocławiem zapłaciłem 4 tys zł i zakochałem się w automacie. przy tym silniku to już daje rade, a przyjemnośc naprawde wielka . Kupiłem z uszkodzonym bo wiadomo ze automaty juz z takich rocznikow jak moj potrafia sie psuc.. Mysle abys poszukał uszkodzonego i cena bedzie mniejsza (po naprawie podobna) ale po naprawie bedziesz wiedzial ze masz pewne na lata auto. Choc mozna i trafic juz po naprawie i tez bedzie dobrze. Moim zdaniem automat fajna sprawa jeżeli nie myslisz juz o jakims paleniu gumy itp. Sam start od 0 km/h jest słaby, mnie 1.9 tdi 130km manual zrobiło ale jak już jedziesz z pewna predkościa to te 1.9 tdi moze sie schowac Sam start troszke słaby, pozniej juz pięknie! Ja osobiście swojego sprzedaje za jakis czas ale mysle nad większym silnikiem i tylko i wylacznie AUTOMAT! Pozdrawima
  14. Panowie mam pytanie jeżeli chodzi i przeniesienie napędów w naszych Passatach. Mój Passat to 2.8 V6 193KM, Tiptronic, Syncro Do wymiany posiadam przgub wewnętrzny przedni strona od pasażera. Czy jest to część wymienna czy zespolona z półosią i gdzie można dostać tą część? Proszę o odpowiedź bo nie lubie jak coś w aucie stuka. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności