Skocz do zawartości
gino9

Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion

Rekomendowane odpowiedzi

http://www.dobrucki.com.pl

 

Ja i kilku moich znajomych ustawialiśmy u niego. Bezproblemowo, szybko, sprawnie. Było to jakieś 2 lata temu - opony zużywają się równo.

 

Pozdrawiam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam pytanie jeżeli chodzi i przeniesienie napędów w naszych Passatach.

Mój Passat to 2.8 V6 193KM, Tiptronic, Syncro

Do wymiany posiadam przgub wewnętrzny przedni strona od pasażera.

Czy jest to część wymienna czy zespolona z półosią i gdzie można dostać tą część?

 

Proszę o odpowiedź bo nie lubie jak coś w aucie stuka.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Czy mozna sprawdzic jak dzialaja cewki w aucie? bo drzy mi auto na wolnych obrotach, przy zwalnianiu na niskich obrotach i na gazie i na Pb. Cewki tanie nie sa wiec wolalbym miec pewnosc czy to one nie domagaja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pierwszym oznakiem jest przeskakiwanie iskry poza cewki (jak bedzie ciemno otwórz maskę i się poprzygladaj) niestety musze cię zmartwić to nierówna praca na wolnych obrotach to niekoniecznie cewki. Może masz w okolicy kogoś z takim samym moturem to podmień na chwile cewki i bedziesz pewien na 100%.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
niestety musze cię zmartwić to nierówna praca na wolnych obrotach to niekoniecznie cewki

Dlaczego zmartwić? co to może być?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

drgania naszych silników na wolnych obrotach to dosyć częsta przypadłość również na forum a6 wiele osób ma ten problem i mało kto go wyeliminował do końca.

Z innej beczki czy u was panowie jak się silnik rozgrzeje to też coś grzechocze? ni to popychacze ni to kolektor ssący...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No u mnie tez cos grzechocze i nie moglem dojsc co... Ale z tym ze silnik sie trzesie sa jeszcze inne objawy, mam automat wiec cokolwiek w silniku nie domaga przechodzi na skrzynie i czuje to ze cos jest nie tak. wczesniej tez mi tak skrzynia dziwnie dzialala i silnik drzal to zmienilem kable i swiece i bylo dobrze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie proszę o radę, ostatnio zaczął mi klekotac prawy wachacz, a konkretnie jeden drążek na dole, bawić się w wymianę pojedyńczych czesci czy jechać po całości inwestując w komplet

?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymieniaj spokojnie po jednym , albo dwa ( w przypadku góry dla mechanika jedna robota). Nie widzę sensu żeby wymieniać komplet jak reszta spokojnie jeszcze pochodzi.

 

Pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wymieniaj spokojnie po jednym , albo dwa ( w przypadku góry dla mechanika jedna robota). Nie widzę sensu żeby wymieniać komplet jak reszta spokojnie jeszcze pochodzi.

 

Pozdr

 

ja też tak myslałem, ale wolałem się poradzić.

pozdr dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hey

Oriętuje się może ktoś czy w V6 jest miejsce na wkręcenie czujnika ciśnienia oleju tak jak jest w Audi - za zmierzenie krzyczą 150 pln to już lepiej budzik kupić i stale monitorować. Bawił się może ktoś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Panowie mam nastepujacy problem ze swoim paskiem. Idzie lato i zakupilem mu sprezynki obizajace -35. po wymianie oczywiscie auto pojechalo na ustawienie geometrii. Jzdze juz nim tdzien na tych sprezynach i zauwazylem ze jak wjade na jakas nierownosc to strasznie sciaga mi tyl pojazdu. Czym to moze byc spowodowane?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy spręzyny w 4motion są zamienne między sedanem, a kombi ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam panowie

 

szwagier ma audi z takim silnikiem jak my kod silnkia to APR no i ma problem bo kończy mu sie skrzynia manualna wyczytałe ze do tego silnika pasuje tylko jeden rodzaj skrzyni EFC czy to prawda czy może będzie pasowac inna ?? bo z tym oznaczeniem akurat nie ma :( pozdrawiam

 

Wiesz juz coś więcej na ten temat?Mam identyczne zestawienie w pasku b5 i tez kończy mi sie skrzynia biegów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie jak czesto padaja sondy lambda?bo wlasnie mi sie zaswiecila kontrolka silnika i nie pamietam dokladnie ale pisalo cos o katalizatorze... kolega mowi ze to wlasnie sonda lambda... dzisiaj poznym wieczorem bede wiedzial dokladnie co pokazuje vag!

wiem ze to cos z katami ma wspolnego. a jak by sie ich pozbyc??? da to cos na przyszlosc? no i czy silnikowi to nie zaszkodzi...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no to ładna sztuka! mój ma klimę manualną ale i skrzynie tez :)

 

ja tez mam podobno wersje usa tyle ze mam i xenony i spryski na lampy... tylni zderzak jest z obrysowkami a klapa na kwadratowa tablice, jest to sedan a nie skladaja sie mi tylne siedzenia ale mam worek na narty a z tego co mi sie wydaje to w sedanach paskach skladaja sie tylne oparcia??!!

i mam "scianke" sztywna miedzy bagaznikiem a kabina?! to jest normalne??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podpinałem pod vaga wczoraj samochód i wyszło że po prostu katalizator jest zapchany i trzeba się go pozbyć więc z sondą jest spokój. tylko możecie podpowiedzieć gdzie jest sonda czy za czy przed katem bo to ma ponoć znaczenie i może wariować po wycięciu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Silników 2.8 V6 w Passatach było kilka rodzajów więc bez podania kodu silnika albo chociażby roku produkcji nikt Ci nie będzie w stanie powiedzieć czy masz 2 czy 4 sondy.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tylko możecie podpowiedzieć gdzie jest sonda czy za czy przed katem bo to ma ponoć znaczenie i może wariować po wycięciu...

 

ogólnie rzecz biorąc to w każdym samochodzie sonda regulacyjna (czyli ta na podstawie której silnik dobiera mieszankę) jest przed katalizatorem a sonda za katalizatorem (diagnostyczna) służy tylko do diagnozowania katalizatora (czy nadal spełnia normy emisji spalin) i nic poza tym.

Ato to czy ty posiadasz sondy za katalizatorami to zależy od rocznika samochodu (wymogi ekologi )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie mam juz passata tylko superba a kod silnika AMX z roku 2002 a tu jest chyba najwieksza skarbnica wiedzy i ludzi madrych w temacie tego silnika... ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności