sodowy Zgłoś #3601 Napisano 22 Marca 2014 O to czy sobie poradze z cycepką to się nie martwie. Także jeździłem z różnymi ogonkami mniejszymi i większymi. Chodzi konkretnie o skrzynie, bo nie brakuje opinii, że te automaty nie nadają się do holowania przyczep, a nie chce zabiś auta. Co prawda jego wartość nie jest już zbyt duża, ale lubie tego dziadka . Skrzynke mam w dobrym stanie, tak jak i cały samochód mimo 15 lat trzyma sie świetnie, poza blachami w newralgicznych punktach tych aut. Wiadomo, że przed taką podróżą jedzie na duży przegląd i robimy wszystko co potrzeba. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coyott Zgłoś #3602 Napisano 23 Marca 2014 witajcie koledzy.mam maly problem.niedawno kupilem passka z tym silnikiem za smieszne pieniazki ale okazalo sie ze nie ma wiatraka ktory znajduje sie miedzy silnikiem a chlodnica.czy bede mial problem z montazem?on jest od chlodnicy czy od klimy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #3603 Napisano 23 Marca 2014 Powinieneś mieć dwa wentylatory. U mnie w ACK jest jeden na "silniku" a drugi na chłodnicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coyott Zgłoś #3604 Napisano 23 Marca 2014 tak kolego mam dwa.brakuje mi tego na silniku.czy cos sie moze stac jak bede jezdzil bez niego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koned Zgłoś #3605 Napisano 24 Marca 2014 tak kolego mam dwa.brakuje mi tego na silniku.czy cos sie moze stac jak bede jezdzil bez niego? ależ skąd nic się nie ma prawa stać on jest zupełnie niepotrzebny a montują go tak dla jaj :hehe:hehe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #3606 Napisano 25 Marca 2014 Pytanie czy do kupienia tylko wiskoza czy i podstawa . Do kupienia , do zrobienia na MUST. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nicemate Zgłoś #3607 Napisano 27 Marca 2014 Witam chciałbym sie poradzić czy warto bawić się z montażem podwójnego wydechu? w sensie, czy jest to trudne do zrobienia, czy wymaga wiele pracy i przeróbek i jakie najlepiej tłumiki kupić? chciałbym posłuchac tego dzwięku v-szostki.. ;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baaaartus Zgłoś #3608 Napisano 28 Marca 2014 Przecież passat ma podwójny wydech? Sprecyzuj się bardziej o co Ci chodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broda Zgłoś #3609 Napisano 28 Marca 2014 Witam chciałbym sie poradzić czy warto bawić się z montażem podwójnego wydechu? w sensie, czy jest to trudne do zrobienia, czy wymaga wiele pracy i przeróbek i jakie najlepiej tłumiki kupić? chciałbym posłuchac tego dzwięku v-szostki.. ;p Polecam Ori wydech REMUS dedykowany (mam u siebie) morda się cieszy jak dodajesz gazu a przy równej jezdzie cisza i spokuj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #3610 Napisano 28 Marca 2014 Polecam Ori wydech REMUS dedykowany (mam u siebie) Lewy czy prawy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekzaj Zgłoś #3611 Napisano 28 Marca 2014 (edytowane) no to teraz będzie problem bo robią tylko do W8 mam pytanie jakie bloki odpowiadają za rozrząd i jakie wartości są bezpieczne i czy sprawdzać na zimnym silniku czy 90 stopni Edytowane 28 Marca 2014 przez slawekzaj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nicemate Zgłoś #3612 Napisano 28 Marca 2014 '"Przecież passat ma podwójny wydech? Sprecyzuj się bardziej o co Ci chodzi" tylko z lewej strony, bo kolektory się łączą w jedną linię, a mi chodzi, żeby po lewej i prawej wyprowadzić. nie wiem, czy wspawywać sie z jakąs przeróbką i czy to wogóle legalne jest? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #3613 Napisano 28 Marca 2014 tylko z lewej strony, bo kolektory się łączą w jedną linię, a mi chodzi, żeby po lewej i prawej wyprowadzić. nie wiem, czy wspawywać sie z jakąs przeróbką i czy to wogóle legalne jest? Ty na pewno masz V6 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broda Zgłoś #3614 Napisano 29 Marca 2014 Ty na pewno masz V6 ? Pewnie V6 ale ośka i ma pojedyńczy Co do rozrządu to chyba 93 a na 90 są parametry napinaczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skwaros Zgłoś #3615 Napisano 29 Marca 2014 Panowie co to jest co zaznaczylem na zdjeciu z lewej strony? Ma to cykać czy w ogole nie powinno urzadzenia slychać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekzaj Zgłoś #3616 Napisano 30 Marca 2014 Witam wiec dziś zrobiłem diagnozę i nie wiem czy mam się martwic czy jeszcze nie blok 93 0018,79% -0008,00 KW -0004,00 KW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Prezes007 Zgłoś #3617 Napisano 30 Marca 2014 Panowie co to jest co zaznaczylem na zdjeciu z lewej strony? Ma to cykać czy w ogole nie powinno urzadzenia slychać? [ATTACH=CONFIG]116826[/ATTACH] Jest to zawór odpowietrzenia zbiornika paliwa i ma cykać cały czas czy jeździsz na benzynie czy na gazie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #3618 Napisano 30 Marca 2014 Makaron pierwsza klasa i na dodatek wąż gumowy zamiast odmy -- profeska że hej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariusz198012 Zgłoś #3619 Napisano 3 Kwietnia 2014 będę zmieniał w tygodniu zimówki na letnie to sprawdzę jak piszesz wyżej Na prostej też ale w łukach się nasilało, książkowe objawy padniętego łożyska.Sprawdzałem na podnośniku a koło było rozpędzane siłą rąk do tego żeby się upewnić zostało zdjęte koło i zacisk ( kilka minut pracy ) i było w wtedy już pewne. Łożysko wydawało " dźwięki " , co jakiś czas przeskakiwało... Teraz z prawym z tyłu mam to samo ale nie ma czasu zrobić, czekam jak będę przekładał sprężyny Hej Sprawdzone jak podpowiedziałeś nic nie słychać..... po zmianie na letnie chuczenie na łukach ustało. Ale pozostało przy jezdzie na wprost i jest głosniejsze gdy się hamuje.... ewidentnie słychac to z przodu. Czy bedzie to wina łożysk ? czy tarczy lub klocków ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekzaj Zgłoś #3620 Napisano 4 Kwietnia 2014 i jak może coś znalazłeś w tym temacie Miałem kiedyś taki zestaw bloków pomiarowych , też miałem plan żeby zerkać, ale po co . Jak nie zapomnę to Wam ten opis bloków znajdę. Tak naprawdę kluczowe w silniku są napinacze i jeżeli tam wartości mieszczą się w normie to jest super . Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach