Czitos Zgłoś #261 Napisano 6 Kwietnia 2020 (edytowane) 1 godzinę temu, nTomek napisał: Jest błąd w sterowniku silnika? tak, błąd przełacznika e45 Edytowane 6 Kwietnia 2020 przez Czitos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #262 Napisano 6 Kwietnia 2020 @Czitos przeniosłem twoją odpowiedź do tematu o tempomacie. Ten błąd świadczy o tym, że nie masz połączenia między modułem kierownicy i sterownikiem silnika. Jeśli nie miałeś wcześniej tempomatu to musisz wykonać połączenie kablowe z kostki 94-pinowej ECU pin 64 do kostki 16-pinowej modułu kierownicy - pin 5. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Czitos Zgłoś #263 Napisano 6 Kwietnia 2020 @nTomek, serdecznie dziękuję za pomoc. W takim razie muszę ogarnąć to na dniach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #264 Napisano 6 Kwietnia 2020 Hej Wrzuciłem do Passata B6 2.0 CABB 2010 rok pająk z manetką tempomatu. Jednak nie mogę odpalić systemu. Co oprócz zmiany kodowania sterownika silnika trzeba zrobić? połączyłem Cytat Pająk wtyczka 16 pin / 5 pin do sterownik silnika wtyczka 94pin / do pinu 64 Błąd jaki mi wyrzuca to: 049682 - Sterownik elektroniki kolumny kierownicy U0212 - 000 - brak komunikacji Da się na tym zestawie uruchomić tempomat z manetki? Kierownica na chwilę obecną jest najbardziej podstawowa. Za jakiś czas jest plan by ją zmienić na multi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koleś Zgłoś #265 Napisano 6 Kwietnia 2020 55 minut temu, adams napisał: Co oprócz zmiany kodowania sterownika silnika trzeba zrobić? Zmienić kodowanie sterownika kierownicy. Ale też ten sterownik musi to obsługiwać. Wymieniałeś go? Jaki ma numer? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #266 Napisano 7 Kwietnia 2020 Nie zmieniałem sterownika kierownicy. Kupiłem same manetki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #267 Napisano 7 Kwietnia 2020 1 minutę temu, adams napisał: same manetki Jeśli wcześniej nie było tempomatu to potrzebujesz jeszcze pociągnąć pin do ECU. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #268 Napisano 7 Kwietnia 2020 36 minut temu, mkpol napisał: potrzebujesz jeszcze pociągnąć ...przecież już pociągnął ? 9 godzin temu, adams napisał: połączyłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #269 Napisano 7 Kwietnia 2020 ślepym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #270 Napisano 7 Kwietnia 2020 Jest połączone ecu I manetki. Tempomat wciąż nie działa. Czy to możliwe że muszę zmienić moduł kierownicy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #271 Napisano 7 Kwietnia 2020 A tak z głupoty zapytam. ECU wie, że podłączyłeś tempomat? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #272 Napisano 7 Kwietnia 2020 Zmienialem kodowanie silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #273 Napisano 7 Kwietnia 2020 Godzinę temu, adams napisał: Czy to możliwe że muszę zmienić moduł kierownicy? Na 99% tak, a jak podasz oznaczenie modułu to powiem ci na 100%. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #274 Napisano 7 Kwietnia 2020 20 minut temu, adams napisał: Zmienialem kodowanie silnika. Ja nie o to pytam. Samo kodowanie ECU nic nie da. Musisz zrobić reset ECU, żeby odpytał wszystkie sterowniki od nowa. Innymi słowy trzeba odłączyć aku na jakieś 20 minut 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #275 Napisano 7 Kwietnia 2020 Klema odpięta na godzinę. Nic to nie dało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #276 Napisano 7 Kwietnia 2020 A sprawdzałeś czy po wykodowaniu tempomatu błąd komunikacji zniknie? Bo tak szczerze mówiąc to ten błąd bardziej wygląda na jakieś zwarcie albo przerwę. Albo walnięty sterownik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #277 Napisano 7 Kwietnia 2020 Panowie. Moduł kierownicy bez obsługi tempomatu ma pin nr 5 wiszący w powietrzu, co oznacza, że ECU "widzi" same zakłócenia zamiast stabilnego napięcia. ECU wie, że ma być tempomat bo zgłasza błąd 049682. Trzeba zmienić moduł kierownicy... 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #278 Napisano 8 Kwietnia 2020 Pod kierownicą wygląda to tak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #279 Napisano 8 Kwietnia 2020 17 godzin temu, nTomek napisał: Trzeba zmienić moduł kierownicy... A jaki był moduł montowany do kierownicy z jelcza? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #280 Napisano 8 Kwietnia 2020 14 minut temu, adams napisał: Pod kierownicą wygląda to tak Napisz co jest na tej naklejce 9 minut temu, mkpol napisał: do kierownicy z jelcza? Zależy od rocznika... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach