nTomek Zgłoś #301 Napisano 23 Kwietnia 2020 Tak, tak, tak... Kabel oryginalne jest FLRY-B 0.35mm2 i 0.5mm2 bo jest łączenie - tak przynajmniej jest na schemacie, ale to nie ma znaczenia jaki użyjesz. Ważne żeby się zmieścił w kostce ECU, bo tam jest ciasno. Ja mam 0.25mm2 i też jeździ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jsik66 Zgłoś #302 Napisano 23 Kwietnia 2020 Dzięki za informację. Poszukam tego kabla i pinów no i będę próbował podłączyć. Dam znać jak będzie gotowe. W dniu 23.04.2020 o 12:01, nTomek napisał: W tej wersji (moduł 3C0) to nie jest pin 5 tylko 16. W silniku BKP też jest inaczej niż w silnikach Cxxx - połączenie B441. Dostęp do ECU jest po zdjęciu ramion wycieraczek i plastikowej osłony podszybia i pewnie jeszcze metalowej blokady wtyczek. nTomek Dostałem się do ECU ale mam problem z pozbyciem się tych "wkrętów" mocujących blachę osłaniającą wtyki. Próbowałem je rozwiercić od strony łba lecz to nie takie proste a flexy nie posiadam. Zresztą na nią jest tam ograniczony dostęp. Możesz doradzić jak się z tym uporałeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #303 Napisano 27 Kwietnia 2020 U mnie tej blachy nie było więc problem z głowy, ale w tym temacie przewija się wątek jak sobie koledzy radzili. Np tu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jsik66 Zgłoś #304 Napisano 27 Kwietnia 2020 No cóż będę musiał coś wymyślić. Dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jsik66 Zgłoś #305 Napisano 28 Kwietnia 2020 Dziś otrzymałem przesyłkę: kabel 0,35mm i piny (zamówione 000979009E i 000979030E). Przyglądając się im nie widzę zbytniej różnicy między nimi zwłaszcza o wielkość (długość). Czy te do ECU nie powinny być trochę większe i grubsze biorąc pod uwagę wielkość wtyczki T94? Pytam, ponieważ jak dotychczas uporałem się z usunięciem blachy zabezpieczającą wtyki przy ECU. Mam nadzieję, że otrzymałem prawidłowe piny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #306 Napisano 28 Kwietnia 2020 Owszem są bardzo podobne i takie powinny być. Ja u siebie do kostki ECU zakładałem 000979009 zamiast 000979030 i też pasowały. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jsik66 Zgłoś #307 Napisano 29 Kwietnia 2020 Dzięki. Jeszcze jedno. Z której strony najprościej pociągnąć kabel od ECU? - za akumulatorem (gumowa zaślepka) czy wzdłuż tej wiązki T94? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #308 Napisano 29 Kwietnia 2020 Ja akurat puszczałem z kabiny do komory silnika nad nogami kierowcy, a potem w górę i do podszybia. Są też inne rozwiązania, które się przewijają w tym temacie. Zrób jak ci wygodniej... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jsik66 Zgłoś #309 Napisano 30 Kwietnia 2020 Właśnie wpiąłem się kablem między pin16 modułu kierownicy a pin20 w ECU, lecz problem jest ten sam - po włączeniu tempomatu na ON na sekundę pokazuje się na wyświetlaczu (czerwony) symbol tempomatu. Pin we wtyku modułu kierownicy na 100% wpięty do końca. Chyba, że pin w ECU nie wszedł do końca i nie mam pewności czy wepchnąłem go na maxa. Jak go sprawdzić lub czym go dopchąć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #310 Napisano 30 Kwietnia 2020 15 minut temu, jsik66 napisał: Jak go sprawdzić lub czym go dopchąć? Możesz elektrycznie - wkładając cienki drucik (spinacz biurowy) do kostki ECU od strony ECU oczywiście i mierząc "przejście" między drucikiem i drugim końcem kabla, który dokładałeś. Pin w kostce powinien się zaczynać na głębokości ~3mm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jsik66 Zgłoś #311 Napisano 1 Maja 2020 I tak jak myślałem - pin w ECU nie doszedł do samego końca więc nie było kontaktu. Trochę "zabawy" i jest już połączenie. Jak na tą chwilę załącza się tempomat na wyświetlaczu lecz brak jest zielonej kontrolki. Pozostaje sprawdzić działanie na autostradzie. Jednakże dziękuję nTomek ?? za każdą informację i pomoc.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #312 Napisano 5 Sierpnia 2020 Które piny mam połączyć w Passacie B7 2014 r by zadziałał tempomat? Silnik 1.6 CAYC skrzynia manualna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #313 Napisano 5 Sierpnia 2020 48 minut temu, adams napisał: Które piny mam połączyć Tak jak u ciebie T94/64 - T16/5 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #314 Napisano 10 Sierpnia 2020 W każdym passacie gdzie jest dokładany tempomat trzeba ciągnąć kabelek ze sterownika do manetek? Mam teraz do założenia tempomat w B7 2011r 2.0 CFFB 140km kombi. Czy kabelek ma połączyć te piny by ruszyło? T94/64 - T16/5 Auto posiada multifunkcyjną kiere, mam dołożyć tylko tempomat... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #315 Napisano 10 Sierpnia 2020 19 minut temu, adams napisał: W każdym passacie gdzie jest dokładany tempomat trzeba ciągnąć kabelek ze sterownika do manetek? Tak, w każdym. Jeszcze nie słyszałem o takim co miał kabel ale nie miał tempomatu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #316 Napisano 10 Sierpnia 2020 silnik CFFB to piny T94/64 - T16/5? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #317 Napisano 10 Sierpnia 2020 Tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koleś Zgłoś #318 Napisano 13 Lutego 2021 Szukałem informacji o podłączeniu do CFGC i znalazłem, że dla 2,0 TDI: CFFA, CFFB, CFGB, CFGC, CLLA jest to pin 64. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kokos50 Zgłoś #319 Napisano 23 Marca 2022 Witam.Ja miałem sterownik 5K0953569AR. Dzięki lekturze tego forum kupiłem sterownik 5K0953569BA z manetkami komplet. Ktoś mi to zakładał i tempomacik działa super i wszystkie inne funkcje . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darko81 Zgłoś #320 Napisano 19 Lipca 2022 Witajcie. Przerabiałem temat tempomatu w niejednym aucie ale w obecnym mam zagwozdkę. Passat cc 2009r 1.8 tsi silnik BZB skrzynia manualna KVT. Cały cza wywala błąd braku połączenia między modułem kierownicy a sterownikiem silnika ( wykrzyknik i zegar tempomatu ). Czy ktoś może mi podpowiedzieć w jakie piny wchodzi kabel ? Bo już ręce rozkładam i brakuje mi pomysłów. Codnig II jest nieaktywne tak że nie mam możliwości wpisać kodu do aktywacji tempomatu w silniku. Z góry dziękuję za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach