-
Liczba zawartości
43 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O koleś
- Urodziny 29.08.1972
Informacje osobiste
-
Imię
Piotrek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Świętochłowice
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
2007
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Z boku musisz wysunąć różowe zabepieczenie pinów.
-
Może tu być problem. Jakbyś chciał ze zwykłym tempomatem to mam taką.
-
A manetkę zmieniłeś na zwykłą czy masz pod ACC?
-
Dziękuję. Sprawdzę kabelki od sondy.
-
Mam pytanie do Was w związku z częstym wypalaniem DPF. Był w marcu czyszczony, w blokach pomiarowych wartości ma prawidłowe. W silniku są dwa błędy: Adres 01: Silnik Plik etykiet: 04L-907-309-V1.clb Oznaczenie elementu: 04L 906 026 GJ HW: 04L 907 309 R Komponent i/lub wersja: R4 1,6L EDC H22 1368 Kodowanie: 0119001204341D093000 Kod serwisu: WSC 05311 115 00305 Zbiór danych ASAM: EV_ECM16TDI01104L906026GJ 002001 (VW48) ROD: EV_ECM16TDI01104L906026GJ_VW48.rod VCID: 78FF5DE7C3D3424632-802C 2 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 25713 - Filtr NOx zespół 1 P2000 00 [101] - za mała skuteczność Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 389640 km Data: 2022.06.07 Czas: 16:40:09 Prędkość obrotowa silnika: 1938.50 /min Unormowana wartość obciążenia: 71.4 % Prędkość pojazdu: 89 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 98 °C Temperatura powietrza zasysanego: 129 °C Ciśnienie atmosferyczne: 970 mbar Napięcie zacisku 30: 14.000 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Status silnika: COENG_RUNNING Status silnika-Test_Program_Co Eng st COMPU VERB UBYTE: 3 19998 - Zespół 1; sonda 2; obwód grzejny P0141 00 [096] - usterka elektryczna Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 4 Przebieg: 389493 km Data: 2022.06.06 Czas: 18:54:31 Prędkość obrotowa silnika: 1611.50 /min Unormowana wartość obciążenia: 0.0 % Prędkość pojazdu: 56 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 89 °C Temperatura powietrza zasysanego: 88 °C Ciśnienie atmosferyczne: 980 mbar Napięcie zacisku 30: 13.620 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 38 Przepływ.powietrza 1 rząd 1 masa powietrza: wart.nieprzetw.: 259.5 mg/stroke Średnia dawka wtrysku: 0.00 mg/stroke Filtr cząstek stałych: czuj.różn.ciśn.1 rząd 1: wart.adaptacji: 28 hPa Sonda lambda rząd 1 za kat.utlen.: elek.skoryg.prąd pompy: 0.0037533 A Sonda lambda rząd 1 za kat.utleniającym: sterow.ogrzewania: 77.930 % Sonda lambda rząd 1 za kat.utlen.: status jakości sygnału: 14 Sonda lambda rząd 1 za kat.utleniającym: akt.adapt.prądu pompy: 1.0161 Czy te błędy mogą być jakoś z tym częstym wypalaniem powiązane? Proszę o odpowiedź.
-
Cześć. Chciałbym Was prosić o pomoc z tym błędem. Napisałem do Kamila i może odpisze czy to naprawił ale Was też proszę o jakieś rady. Problemem jest częste wypalanie DPF. W silniku dwa błędy i może któryś z nich jest tego przyczyną a może jeden? Adres 01: Silnik (J623-DCXA) Plik etykiet:. 04L-907-309-V1.clb Oznaczenie elementu SW: 04L 906 026 GJ HW: 04L 907 309 R Komponent: R4 1,6L EDC H22 1368 Weryfikacja: B5H22--- Kodowanie: 0119001204341D093000 Kod serwisu: WSC 05311 115 00305 Zbiór danych ASAM: EV_ECM16TDI01104L906026GJ 002001 ROD: EV_ECM16TDI01104L906026GJ_VW48.rod VCID: 78FF5DE7C3D3424632-802C 2 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 25713 - Filtr NOx zespół 1 P2000 00 [101] - za mała skuteczność Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 381411 km Data: 2022.04.30 Czas: 23:54:57 Prędkość obrotowa silnika: 2031.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 58.4 % Prędkość pojazdu: 70 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 85 °C Temperatura powietrza zasysanego: 94 °C Ciśnienie atmosferyczne: 980 mbar Napięcie zacisku 30: 14.040 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Status silnika: COENG_RUNNING Status silnika-Test_Program_Co Eng st COMPU VERB UBYTE: 3 19998 - Zespół 1; sonda 2; obwód grzejny P0141 00 [096] - usterka elektryczna Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 18 Przebieg: 381301 km Data: 2022.04.30 Czas: 18:45:00 Prędkość obrotowa silnika: 1954.50 /min Unormowana wartość obciążenia: 62.0 % Prędkość pojazdu: 48 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 86 °C Temperatura powietrza zasysanego: 83 °C Ciśnienie atmosferyczne: 980 mbar Napięcie zacisku 30: 13.820 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 37 Przepływ.powietrza 1 rząd 1 masa powietrza: wart.nieprzetw.: 259.6 mg/stroke Średnia dawka wtrysku: 9.03 mg/stroke Filtr cząstek stałych: czuj.różn.ciśn.1 rząd 1: wart.adaptacji: 55 hPa Sonda lambda rząd 1 za kat.utlen.: elek.skoryg.prąd pompy: -0.0002127 A Sonda lambda rząd 1 za kat.utleniającym: sterow.ogrzewania: 75.687 % Sonda lambda rząd 1 za kat.utlen.: status jakości sygnału: 14 Sonda lambda rząd 1 za kat.utleniającym: akt.adapt.prądu pompy: 1.0132
-
Szukałem informacji o podłączeniu do CFGC i znalazłem, że dla 2,0 TDI: CFFA, CFFB, CFGB, CFGC, CLLA jest to pin 64.
-
Zmienić kodowanie sterownika kierownicy. Ale też ten sterownik musi to obsługiwać. Wymieniałeś go? Jaki ma numer?
-
Do tego one służą ale jak dobrze pamiętam to puściłem kabelek przez dekiel pod wycieraczkami.
-
Łatwiej będzie wymienić manetkę wycieraczek.
-
Zrobię zdjęcie bo mam je wyciągnięte z wiązki. Numeru nie znam.
-
Ten pin nie będzie pasował do sterownika silnika. Może i da się go wcisnąć ale nie powinno się tak robić.
-
Dziwne, że pozostałe miałeś a tego nie ma. Myślę, że brakujący kabelek możesz dociągnąć do sterownika silnika. Lub tam go poszukać. Potrzeba tu schematu dla tego silnika. Napisz proszę z którego roku jest Passat?
-
Jak zamontować tempomat - Toledo 2015
koleś odpowiedział Gregoryyy → na temat → Elektryka, oświetlenie
W tym aucie nie będzie mieć adresu 16 czyli sterownika kierownicy. Tutaj ważny jest moduł 09. U Ciebie będzie do wymiany bo dopiero od numeru 087 w zwyż te sterowniki obsługują tempo. Tempomat koduje się w 09 i sterowniku silnika. I tu może być problem. Napiszę na przykładzie Skody Octavii 3. Nie można zakodować tempomatuVCDSem. Zrobi to tylko serwis łącząc się on line z centralą w niemczech. Trzeba też zakupić kod aktywacji, którykosztuje około 90 zł. Tak jest w Skodzie. Nie wiem czy też w Seacie. Proponuję abyś spróbował aktywować tempo w sterowniku silnika. Jeśli przyjmie to będzie już dobry początek. Trzeba też dołożyć wiazkę między manetkmi, modułem 09 i sterownikiem silnika. -
Tak. Dziś to robiłem. W silniku aktywowałem kodem 11463. Kontrolka na liczniku się świeci. W blokach pomiarowych widać manetkę i czujniki na hamulcu i sprzęgle są OK. Jedynie ten błąd. Był i jest nadal. Jak to naprawić? Czujnik prędkości jest na skrzyni?