Skocz do zawartości

koleś

  • Liczba zawartości

    43
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O koleś

  • Urodziny 29.08.1972

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotrek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Świętochłowice

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2007

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Z boku musisz wysunąć różowe zabepieczenie pinów.
  2. Może tu być problem. Jakbyś chciał ze zwykłym tempomatem to mam taką.
  3. A manetkę zmieniłeś na zwykłą czy masz pod ACC?
  4. Dziękuję. Sprawdzę kabelki od sondy.
  5. koleś

    dpf dopalanie

    Mam pytanie do Was w związku z częstym wypalaniem DPF. Był w marcu czyszczony, w blokach pomiarowych wartości ma prawidłowe. W silniku są dwa błędy: Adres 01: Silnik Plik etykiet: 04L-907-309-V1.clb Oznaczenie elementu: 04L 906 026 GJ HW: 04L 907 309 R Komponent i/lub wersja: R4 1,6L EDC H22 1368 Kodowanie: 0119001204341D093000 Kod serwisu: WSC 05311 115 00305 Zbiór danych ASAM: EV_ECM16TDI01104L906026GJ 002001 (VW48) ROD: EV_ECM16TDI01104L906026GJ_VW48.rod VCID: 78FF5DE7C3D3424632-802C 2 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 25713 - Filtr NOx zespół 1 P2000 00 [101] - za mała skuteczność Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 389640 km Data: 2022.06.07 Czas: 16:40:09 Prędkość obrotowa silnika: 1938.50 /min Unormowana wartość obciążenia: 71.4 % Prędkość pojazdu: 89 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 98 °C Temperatura powietrza zasysanego: 129 °C Ciśnienie atmosferyczne: 970 mbar Napięcie zacisku 30: 14.000 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Status silnika: COENG_RUNNING Status silnika-Test_Program_Co Eng st COMPU VERB UBYTE: 3 19998 - Zespół 1; sonda 2; obwód grzejny P0141 00 [096] - usterka elektryczna Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 4 Przebieg: 389493 km Data: 2022.06.06 Czas: 18:54:31 Prędkość obrotowa silnika: 1611.50 /min Unormowana wartość obciążenia: 0.0 % Prędkość pojazdu: 56 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 89 °C Temperatura powietrza zasysanego: 88 °C Ciśnienie atmosferyczne: 980 mbar Napięcie zacisku 30: 13.620 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 38 Przepływ.powietrza 1 rząd 1 masa powietrza: wart.nieprzetw.: 259.5 mg/stroke Średnia dawka wtrysku: 0.00 mg/stroke Filtr cząstek stałych: czuj.różn.ciśn.1 rząd 1: wart.adaptacji: 28 hPa Sonda lambda rząd 1 za kat.utlen.: elek.skoryg.prąd pompy: 0.0037533 A Sonda lambda rząd 1 za kat.utleniającym: sterow.ogrzewania: 77.930 % Sonda lambda rząd 1 za kat.utlen.: status jakości sygnału: 14 Sonda lambda rząd 1 za kat.utleniającym: akt.adapt.prądu pompy: 1.0161 Czy te błędy mogą być jakoś z tym częstym wypalaniem powiązane? Proszę o odpowiedź.
  6. Cześć. Chciałbym Was prosić o pomoc z tym błędem. Napisałem do Kamila i może odpisze czy to naprawił ale Was też proszę o jakieś rady. Problemem jest częste wypalanie DPF. W silniku dwa błędy i może któryś z nich jest tego przyczyną a może jeden? Adres 01: Silnik (J623-DCXA) Plik etykiet:. 04L-907-309-V1.clb Oznaczenie elementu SW: 04L 906 026 GJ HW: 04L 907 309 R Komponent: R4 1,6L EDC H22 1368 Weryfikacja: B5H22--- Kodowanie: 0119001204341D093000 Kod serwisu: WSC 05311 115 00305 Zbiór danych ASAM: EV_ECM16TDI01104L906026GJ 002001 ROD: EV_ECM16TDI01104L906026GJ_VW48.rod VCID: 78FF5DE7C3D3424632-802C 2 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 25713 - Filtr NOx zespół 1 P2000 00 [101] - za mała skuteczność Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 381411 km Data: 2022.04.30 Czas: 23:54:57 Prędkość obrotowa silnika: 2031.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 58.4 % Prędkość pojazdu: 70 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 85 °C Temperatura powietrza zasysanego: 94 °C Ciśnienie atmosferyczne: 980 mbar Napięcie zacisku 30: 14.040 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Status silnika: COENG_RUNNING Status silnika-Test_Program_Co Eng st COMPU VERB UBYTE: 3 19998 - Zespół 1; sonda 2; obwód grzejny P0141 00 [096] - usterka elektryczna Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 18 Przebieg: 381301 km Data: 2022.04.30 Czas: 18:45:00 Prędkość obrotowa silnika: 1954.50 /min Unormowana wartość obciążenia: 62.0 % Prędkość pojazdu: 48 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 86 °C Temperatura powietrza zasysanego: 83 °C Ciśnienie atmosferyczne: 980 mbar Napięcie zacisku 30: 13.820 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 37 Przepływ.powietrza 1 rząd 1 masa powietrza: wart.nieprzetw.: 259.6 mg/stroke Średnia dawka wtrysku: 9.03 mg/stroke Filtr cząstek stałych: czuj.różn.ciśn.1 rząd 1: wart.adaptacji: 55 hPa Sonda lambda rząd 1 za kat.utlen.: elek.skoryg.prąd pompy: -0.0002127 A Sonda lambda rząd 1 za kat.utleniającym: sterow.ogrzewania: 75.687 % Sonda lambda rząd 1 za kat.utlen.: status jakości sygnału: 14 Sonda lambda rząd 1 za kat.utleniającym: akt.adapt.prądu pompy: 1.0132
  7. Szukałem informacji o podłączeniu do CFGC i znalazłem, że dla 2,0 TDI: CFFA, CFFB, CFGB, CFGC, CLLA jest to pin 64.
  8. Zmienić kodowanie sterownika kierownicy. Ale też ten sterownik musi to obsługiwać. Wymieniałeś go? Jaki ma numer?
  9. Do tego one służą ale jak dobrze pamiętam to puściłem kabelek przez dekiel pod wycieraczkami.
  10. Łatwiej będzie wymienić manetkę wycieraczek.
  11. Zrobię zdjęcie bo mam je wyciągnięte z wiązki. Numeru nie znam.
  12. Ten pin nie będzie pasował do sterownika silnika. Może i da się go wcisnąć ale nie powinno się tak robić.
  13. Dziwne, że pozostałe miałeś a tego nie ma. Myślę, że brakujący kabelek możesz dociągnąć do sterownika silnika. Lub tam go poszukać. Potrzeba tu schematu dla tego silnika. Napisz proszę z którego roku jest Passat?
  14. W tym aucie nie będzie mieć adresu 16 czyli sterownika kierownicy. Tutaj ważny jest moduł 09. U Ciebie będzie do wymiany bo dopiero od numeru 087 w zwyż te sterowniki obsługują tempo. Tempomat koduje się w 09 i sterowniku silnika. I tu może być problem. Napiszę na przykładzie Skody Octavii 3. Nie można zakodować tempomatuVCDSem. Zrobi to tylko serwis łącząc się on line z centralą w niemczech. Trzeba też zakupić kod aktywacji, którykosztuje około 90 zł. Tak jest w Skodzie. Nie wiem czy też w Seacie. Proponuję abyś spróbował aktywować tempo w sterowniku silnika. Jeśli przyjmie to będzie już dobry początek. Trzeba też dołożyć wiazkę między manetkmi, modułem 09 i sterownikiem silnika.
  15. Tak. Dziś to robiłem. W silniku aktywowałem kodem 11463. Kontrolka na liczniku się świeci. W blokach pomiarowych widać manetkę i czujniki na hamulcu i sprzęgle są OK. Jedynie ten błąd. Był i jest nadal. Jak to naprawić? Czujnik prędkości jest na skrzyni?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności