Skocz do zawartości

kamillo890

  • Liczba zawartości

    66
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Informacje osobiste

  • Imię
    Kamil
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Celestynów

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 150KM DSG6
  • Rok produkcji
    2014

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. @andzikkucJest taka możliwość. W sterowniku klapy 6D musisz odznaczyć hak zainstalowany.
  2. Panowie czy to możliwe, że po aktualizacji oprogramowania straciłem oryginalną mapę na liczniku? Teraz zamiast mapy mam kompas i strzałki jak w zwykłym liczniku? Z góry dziękuję za odpowiedź.
  3. Tu może być kwestia rocznika auta bo w moim przypadku nie ma to znaczenia. Nawet nie wiem czy częściej nie rozkładają się po dłuższym postoju niż zaraz po zamknięciu. Ale nie jest to tylko problem u mnie także nie drążyłem tematu co powoduje tę losowość.
  4. Po odpaleniu silnika nie słyszałem ale po zapłonie jest taka opcja. 09 - Central electrics Adaptation Access control 2 Funk Spiegelanklappung Modus by look command via remote control key Funk Spiegelanklappen active Menuesteuerung Funk Spiegel anklappen active Signalisierung_Spiegelanklappung not active Od razu uprzedzam, że rozkładanie po zapłonie akurat w b8 działa z jakiegoś powodu losowo. Raz rozkładają się po zapłonie, raz po odblokowaniu drzwi..
  5. Dokładnie tak samo jak w B7. Keyless nic nie zmienia. Nie musisz uruchamiać silnika. Naciskając START bez hamulca uruchamiasz sam zapłon i wszystko powinno działać.
  6. W moim przypadku ustawienie temperatury z tyłu pojawiło się po aktualizacji radia także nie wiem czy nie zależy to od wersji jednostki multimedialnej.
  7. Nigdy tego nie sprawdzałem ale faktycznie działa. Krótkie naciśnięcie przycisku obsługi głosowej uruchamia panią z VW, a gdy jestem podłączony telefonem przez AA i przytrzymam dłużej ten przycisk uruchamia się asystent google. 😁👍
  8. Panowie, Posiadam obecnie fotele podgrzewane, elektrycznie sterowane oparcie i planuje podmienić je na ful czyli dodatkowo pamięć, masaż i wentylacja. Czy kostki zasilające pomiędzy samochodem, a sterownikiem fotela będą takie same?
  9. W Passacie B8 chyba nie ma takiej możliwości. Osobiscie nie znalazłem przyczyny przez którą te lusterka raz otwieraj się po zapłonie, a raz odrazu po otwarciu ale zakodowałem to do kilku passatów i w każdym taka sama sytuacja. W skodzie superb 3 działa to bez najmniejszego problemu.
  10. Panowie, Przyczyną wyskakiwania błędu P2000 jest odczyt przez sondę Nox złej jakości spalin. Najczęsciej przyczyną jest zła dawka paliwa albo branie oleju. W przypadkach gdzie DPF często się wypala w trasie (co 200-300 lub częsciej) rozpoczął bym prace nad wyeliminowaniem tego problemu. Odradzam wycięcie DPFa nie ze względów ekologicznych ale co by kto nie mówił auto zawsze wtedy zacznie puszaczać dymka (w mojej ocenie nie dopuszczalne w takim aucie ) a problem i tak nie zostanie rozwiązany. Sprawdzić ciśnienie na cylindrach. Wrtości na każdym powiny być zbliżone do 30 bar. Sprawdzić/wyczyscić EGR. Sprawdzić korekty wtryskiwaczy, najefektywniej wyczyścić je bezpośrednio preparatem z puszki. Sprawdzic turbo pod wzgledem luzów i ewentuanie przepuszczania oleju. Myślę, że są to podstawowe elementy od których trzeba zacząć. Jeżeli tu jest wszystko ok, oddał bym DPFa do czysczenia. Jeżeli po tym DPF zaczął wypalac się rzadziej a błąd P2000 dalej bedzie występował szukamy problemu w sondach, czujnikach i okablowniu. @koleś w Twoim przypadku zacząłbym od sprawdzenia sondy za DPFem. Przyczyna tej usterki to przerwany kabel od obwodu grzania lub uszkodzona sonda. Póżniej jeżeli nic to nie da szukałbym przyczyny czestego wypalania DPF. Mi udało mi się wyeliminować usterkę ale niestety aby tego dokonać potrzebna była wymiana silnika. Przyczyną u mnie było nadmierne branie oleju. ok 2 litrów na 15000 spowodwane uszkodzoną głowicą. Branie oleju można było stwierdzić dopiero gdy wymieniłem DPFa na pustą puszkę i programowo go wyłączyłem. Częste wypalanie DPFa spowodowało dolewanie paliwa do oleju na takim poziomie, że na 15000 nie zwróciłem uwagi aby były ubytki. Dodam, że podróżowałem głównie w trasie, a DPF wypał się od 100 do 200 km w zaleznosci od stylu jazdy. Po wymianie silnika i zamontowaniu spowrotem tego samego DPFa wypalanie mam co 700-800 km i błąd już nie występuje.
  11. Panowie, czy podpowie mi ktoś jaki pilot bedzię pasował do centralki 5Q0963513 telestart T91 LIN LUB jaka centralaka bedzie pasoawała do pilota 5Q0963511 telestart T91R? Zakupiłem kompletne webasto 3Q0815005N z centralką telestart T91 LIN oraz nowym kluczem 5Q0963511 telestart T91R z logo VW ale niestety nie mogę sparować tego zestawu. Webasto działa, pozostała tylko komunikacja radiowa. Na kuczu jest naklajka z kodem który wpisuje w vcdsie, kodowanie zostaje przyjęte ale po sprawdzeniu centrala przymuje tylko dwie pierwsze cyfry pozostałe cztery są zerami. Poprzez wyjecie bezpiecznika nic się nie dzieje. Z góry bedzo dziękuę za jakąkolwiek odpowiedz.
  12. Słuchajcie, a ma ktoś wiedzę w temacie portu USB który obsługuje AA? Ja posiadam 5Q0035726G. Ma dodatkowe przewody ale AA na nim nie zdziała. Z tego co się dowiedziałem to port z końcówką E obsługuje AA. Pytanie czy są jeszcze jakieś?
  13. Także mam DM. Przed aktualizacją po podłączeniu telefonu pod do portu USB telefon został wykrywany przez mirror link. Teraz po podłączeniu działa tylko ładowanie, brak komunikatu "odczyt USB" jak ustawie transfer danych. Nie sprawdzałem ile kabli ma mój port USB.
  14. Ja mam dokładnej tak samo. Dotykam nie ważne jak, byle by smyrnąć miejsce dotyku i już. Nawet strumień wody z lancy na myjni potrafi zamknąć mi auto.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności