marecek Zgłoś #281 Napisano 19 Grudnia 2008 może komuś potrzebna wiązka do tempomatu? mam oryginalną zakończoną z jednej strony wtyczką a z drugiej gołymi pinami - nic tylko montować, bo u mnie z planów tempomatowych nici... --- scalone --- kolega longboy mnie upomniał: mam wiązkę do 3BG, trzy płaskie piny (biały, niebieski, żółto czerwony), jeden "grubszy" płaski (żółty-żółty- podwójny przewód) i czarny - niezakończony. Z drugiej strony wtyczka: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzejek111 Zgłoś #282 Napisano 19 Grudnia 2008 a ile chcesz za tę wiązkie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość jaacaa Zgłoś #283 Napisano 20 Grudnia 2008 Jak się dowiedzieć czy w moim pasku jest pedał gazu elektroniczny?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
longboy Zgłoś #284 Napisano 20 Grudnia 2008 (edytowane) Jak się dowiedzieć czy w moim pasku jest pedał gazu elektroniczny?? Napisz coś o swoim aucie, żeby można było Tobie pomóc EDIT/// Właśnie zobaczyłem Twój profil. TDI-PD na pewno ma elektroniczny pedał gazu. Edytowane 20 Grudnia 2008 przez longboy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość yakub1 Zgłoś #285 Napisano 20 Grudnia 2008 Witam, podlacze sie pod pytanie kolegi wyzej.Ja posiadam 3B AHU z 2000r i interesuje mnie jak to wyglada z ta linka w moim pasiorze oraz ewentualnie jak mozecie poradzic w sprawie manetki, czy jest jakis numer katalogowy przypisany modelowi do mojego auta. Pozdrowka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
longboy Zgłoś #286 Napisano 20 Grudnia 2008 (edytowane) szukaj w tym wątku. Na pewno coś znajdziesz odnośnie manetki i jej nr katalogowego, jak podłączyć itp. Edytowane 20 Grudnia 2008 przez longboy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość yakub1 Zgłoś #287 Napisano 21 Grudnia 2008 szukaj w tym wątku. Na pewno coś znajdziesz odnośnie manetki i jej nr katalogowego, jak podłączyć itp. Dzienx. Kierunek obrany.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
longboy Zgłoś #288 Napisano 30 Grudnia 2008 (edytowane) mam już skompletowane części potrzebne do montażu i tak zastanawiam sie czy sposób który opisał lazym będzie pasoawał do modelu 3B jako że nie lubie ingerować z lutownica w instalację toteż wolę podpiąć się pod kostki czyli jak w ASO (tak mi się wydaje) no ale 3BG ma inne wejście niz 3B i tu rodzą się wątpliwości. -- sprzedam wiązkę -- Edytowane 17 Stycznia 2009 przez longboy Sprzedam wi?zk? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Leo Zgłoś #289 Napisano 25 Lutego 2009 (edytowane) Witam, chcialbym sie pochwalic, ze udalo mi sie zainstalowac tempomat. Dzieki Waszym wskazowkom poszlo mi calkiem niezle. Lecz troszke mi zeszlo, gdzies kolo 7-8 godzin. Ale to wina tego, ze zmrok zapadl i poslugiwalem sie tylko mala lampka. Otoz jest jeden problemik, nie skomplentowalem odpowiednio kluczy do roboty i zmuszony bylem jechac w trakcie pracy do sklepu. Pojechalem z wymontowana poduszka powietrzna (coz troche sie nameczylem by ja wyciagnac), oczywiscie w trakcie jazdy piszczal komputer z informacja ''airbag fault''. Problem w tym teraz, ze po zmontowaniu wszystkiego poduszka dalej sie swieci razem z info. Pewnie wystarczy to skasowac Vagiem, ale moj kabelek za 149 zl z Telwisu nie laczy sie programowo z airbagiem. Silnik, modul komfortu itd dziala bez problemu, ale nie z airbagiem. Czy ktos moze ma pomysl jak to zrobic zanim pojade do dilera volkswagena? Ogolnie instalacja poszla bez problemu z wyjatkiem kostki z bezpiecznikiem w puszce z kompem od silnika. Nie moglem cholernego kabla odczebic (wyciagnac pina, te zapadki...eh), wiec troche ponacinalem plastik i wyciagnalem pina, potem wcisnalem z powrotem i owinalem ladnie tasma izolacyjna. I druga sprawa pomaranczowa kostka, tez juz nie mialem sily odblokowac pina iglami, wiec przerwalem koszulke i sie wlutowalem. Reszte pinow do bialej kostki normalnie powciskalem. Po zmontowaniu wszystkiego kontrolka od tempomatu sie zapala, jedynie aktywowalem poprzez kompa. I gitara !!! Oprocz tej poduszki Pozdrawiam i dziekuje wszystkim za wskazowki z ktorych korzystalem i za przyszle wskazowki ktore wykorzystam:) Edytowane 26 Lutego 2009 przez Leo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Omni81 Zgłoś #290 Napisano 26 Lutego 2009 Pewnie wystarczy to skasowac Vagiem, ale moj kabelek za 149 zl z Telwisu nie laczy sie programowo z airbagiem. Silnik, modul komfortu itd dziala, ale nie z airbagiem. Czy ktos moze ma pomysl jak to zrobic zanim pojade do dilera volkswagena? A jaki masz programik do tego kabelka?? Ja mam interfejs z Telwisu i jakos sie lacze ze wszystkim.Jesli nie dasz rady to podjedz do mnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Leo Zgłoś #291 Napisano 26 Lutego 2009 A jaki masz programik do tego kabelka?? Mam polskiego Vaga 1551 i Vag Com 409. Dzieki za odpowiedz;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stanley Zgłoś #292 Napisano 26 Lutego 2009 witam też się zabieram za tempomat, wiązkę już posiadam, powiedzcie mi tylko jaką potrzebuję manetkę? zespoloną czy nie? bo widzę że są takie i takie a nie chciałbym kupić coś co później będzie mi zalegało w garażu:p poza tym że jedna wiązka jest scalona a druga nie to czym one się jeszcze różnią? a może nie ma różnicy którą się weźmie? samochód mam taki jak w opisie (sedan z komputerkiem pokładowym) i tu jeszcze jedno pytanko, bo widzę że zazwyczaj sprzedają manetki od kombi, czyli jest jeszcze przełącznik w wycieraczkach na tylną szybę, a u mnie jak wiadomo nie ma tam wycieraczki:d czy jak kupie taki przełącznik, będzie pasować? (się rozpisałem:]) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wodzu997 Zgłoś #293 Napisano 26 Lutego 2009 Wycieraczki? hmm wymienić musisz lewą manetke z kierunkami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stanley Zgłoś #294 Napisano 26 Lutego 2009 Wycieraczki? hmm wymienić musisz lewą manetke z kierunkami. no tak, tylko że niektóre manetki do tempomatu są zespolone z przełącznikiem do wycieraczek, więc chyba nie są rozbieralne tylko w całości, dlatego się pytam czy jest to jakaś różnica a jak tak to jakie pasują do mnie:] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
remont Zgłoś #295 Napisano 26 Lutego 2009 manetka od tempomatu jest z lewej strony czyli tam gdzie kierunki a nie tam gdzie wycieraczki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stanley Zgłoś #296 Napisano 26 Lutego 2009 manetka od tempomatu jest z lewej stronyczyli tam gdzie kierunki a nie tam gdzie wycieraczki ja to wiem:] hehe może mówię niezrozumiale, chodzi mi o to że widzę w sprzedaży same manetki do tempomatu, a są też zespolone, czyli po lewej jest tempomat z kierunkami a po prawej wycieraczki:] rozumiem ze zespolone tzn że nie rozdzieli się ich tak? i właśnie jak tak to wtedy jakie pasowały by do mojego? chyba że te zespolone można rozdzielać, czyli np kupuję zespolone, ale wypinam z tego przełącznik prawy, od wycieraczek, a zostawiam tylko lewy od kierunków + tempomat:] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Leo Zgłoś #297 Napisano 26 Lutego 2009 chyba że te zespolone można rozdzielać, Tak rozdzielaja sie bez problemu, chyba nie ma na stale zespolonych. Kupujesz tempomat (lewa strona), rozbierasz kiere, wyciagasz manetki i przy uzyciu srubokreta wciskasz blokade i rozdzielasz manetki, ladnie sie rozsuwaja. Swoje kierunki z wycieraczkami mozesz zachowac i doczepiasz tylko nowa manetke. Wszystko. Pozdrawiam P.S. Ma ktos pomysla z tym moim nieszczesnym airbag-iem;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Omni81 Zgłoś #298 Napisano 26 Lutego 2009 P.S. Ma ktos pomysla z tym moim nieszczesnym airbag-iem Pewnie uzywasz smiesznego kabelka na usb do wersji 409???Tak??? Podjedz do mnie to cos sie poradzi.To napewno idzie wykasowac,ale porzadnym sprzetem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Leo Zgłoś #299 Napisano 26 Lutego 2009 (edytowane) Podjedz do mnie to cos sie poradzi.To napewno idzie wykasowac,ale porzadnym sprzetem A gdzie mieszkasz, Langley jako miejscowosc czy ulica/dzielnica. (Post Code?)W sumie w googlach wyszlo mi 6 miejsc i wszedzie mam szmat drogi:) Edytowane 26 Lutego 2009 przez Leo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Leo Zgłoś #300 Napisano 28 Lutego 2009 Kopia PW do Omni81 Siema, udalo mi sie skasowac ten blad. Kombinowalem, kombinowalem i udalo sie. Poczytalem troche na forum, no i zmienilem tak zawany latency timer w usb (szybkosc komunikacji), najpierw na 7 potem na 5 w koncu na 1. Vag-com 409 nie dal sobie rady, probowalem zrobic full test, ale mi wyskoczylo, ze nie mam zarejestrowanej wersji. W koncu odpalilem polskiego vaga i.. uwaga polaczyl sie. Odczytal blad 588 jak blad poduszki po stronie kierowcy, skasowalem go, zgasilem stacyjke jeszcze raz odpalilem i kontrolka w koncu zgasla i komunikat tez. Ufff, dzieki bogu. Innym razem moze wpadne na kawke, dzieki za podpowiedzi. Pozdrawiam Leszek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach