Jump to content

Omni81

  • Content Count

    507
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About Omni81

  • Birthday 07/14/1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Greg
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Uk/Langley

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2007

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. tak czy inaczej moduł musisz nowy kupić tzn używany ,ale sprawny może być i trzeba będzie go wymienić i piloty przypisać od nowa. Jeszcze sprawdź czy immo nie mruga na liczniku bo skoro mówisz ze po odpaleniu alarm wyje to immo w kluczyku powinno odciąć alarm. Tak mi się wydaje juz w sumie nie pamiętam bo to ponad 10lat temu było kiedy w tym siedziałem
  2. Już nie siedzę w Vw od dłuższego czasu, ale z tego co pamiętam to wina za mrugającą kontrolkę świec był odpowiedzialny czujnik STOP pod lub tez nad pedałem i trzeba go podłączyć na rozpiętym aku bo nowy potrafi się zepsuć podczas instalacji. Chociaż u Ciebie wygląda na błąd w kodowaniu lub dobraniu dobrego licznika do swojego auta
  3. Witam nie bylo mnie tu przez lata.Nie mam juz b5 od 5 lat,ale nadal mam pare gratow w tym Autobra jesli ktos chetny to niech da znac.Wiem ze gdzies mam zestaw zamkow do kombi wraz ze stacyjka oraz dwa dolne wahacze tylko nie pamietam ktore
  4. Liczysz od rozrzadu kolego chyba ze masz francuza to od dupy strony
  5. Rok 07 w wersji sport.oczywiscie ze automat.Ci oowiem spalanie spoko.Na trasie jakies 7,2l tak jak sobie jedziesz ok 140-150a w miesie ok 10.Z awaryjnosia to nie jest zle.Jak narazie to tylko modul od swieczarowych i wszystkie swiece.Ale to standard.Co do komfortu jazdy chyba nie musze pisac
  6. Witam Panowie paska juz dawno nie mam,ale jeszcze troszke gratow mi pozostalo.Przekladam to wszystko z kata w kat i pasowalo by sie tego pozbyc.Jesli ktos chetny to moze pisac lub dzwonic(nr podam na prv jesli ktos nie ma).Mam do sprzedania aira caly secik.Piec felg z oponami Audi monobloki 18" spolerowane takie jak na moim profilu.Jeszcze lampka w8 z instalacja,halogeny + kratki.Posiadam jeszcze komplet zamkow do kombi wraz ze stacyjka.Chyba dwa dobre wtryski pd do silnika avf i awx.Jak.mi sie cos jeszcze przypomni to dam znac.Mam jeszcze radyjko gama pozdrawiam
  7. Jeździłem i nie radzę bo po tygodniu wydupilem .Później czytałem że nie spełniają wymogów.Także lipa kolego
  8. Witam postanowilem otworzyc sobie nowy watek na forum uk poniewaz jeszcze takiego nie ma, a mam pare czesci i gadzetow do upchniecia A wiec tak z racji ze po nowym roku bede sprzedawal autko chcialem zaoferowc pare smakolykow do vw passata 1.Relingi w chromie - 100F 2.Navigacja MFD ver G z pl menu ver D stan BDB w zestawie daje GPS oraz zlacze plug&play cena 300F posiadam jeszcze przetwornik Audio i Video do navi 3.Lampka W8 z instalacja oddam za 40F 4.Dystanse 5x122/5x122 20mm 40F 5.Zawieszenie Air Ride kupione w zeszlym roku w znanej firmie Algrundo zestaw zbudowany na nowych amortyzatorach BILSTEIN .Zakute na podwojnym balwanku Rabeny.Poduszki tylne rowniez Rabena wraz z flansza montarzowa. 4 x zawory firmy Asco 1/4 cala co daje mozliwoac sterowania kazdym kolem z osobna kompresor Viar 460 C chrom Butla ok 15-20 l ( nie pamietam) z mocowaniem 2 x Manometr Viair podwojny co umozliwia kontrole cisnienia na kazdym kole 1 x Manometr Viair ktory pokazuje cisnienie na butli sterowanie z wewnatrz auta przyciski oraz z zewnatrz pilocik o wezach zlaczkach juz nie bede pisal bo chyba jesli ktosc sie interesuje to wie na czym sprawa polega zestawik byl zakladany do auta na koniec wrzesnia ubieglego roku wiec jeszcze pachnie nowoscia za ten zestawik chcial bym dostac 1400f,ale jestem w satanie cos zjechac jesli beda dobre oferty 6.Halogeny przednie z kratkami cena do uzgodnienia bo w zamian potrzebuje kratki 7. Posiadam obrysy USA (dodaje ze to estate), ale tu jest problem bo jesli ktos jest zainteresowany to tez musi oddac swoje listwy i najlepiej srebrne 8.Przedni zderzak ze spryskami oraz spryslki (nie dokonczony projekt )w zamian zderzak najlepiej srebrny 9.Gdzies mam jeszcze antenke typu rekin taka jak montuja na audi A3 tez w srebrnym kolorze no i nie wiem co jeszcze zainteresowanych prosze o kontakt na pw odpisze jak znajde czas bo ostatno troszke busy jak to w X-mas pozdrawiam
  9. Nadal rynek niemiecki ,ale segment w gore ide http://www.autotrader.co.uk/classified/advert/201236484404470/sort/default/usedcars/transmission/automatic/fuel-type/diesel/maximum-age/up_to_5_years_old/engine-size-cars/3l_to_3-9l/price-from/5000/body-type/estate/model/e_class/make/mercedes-benz/onesearchad/used/onesearchad/nearlynew/onesearchad/new/postcode/sl21tq/page/1/radius/1500/keywords/sport?logcode=p
  10. im wiecej tym lepiej tyle zebym za duzo nie dokladal do nowej fumanki.Tak sie w sumie zastanawiam czy czasem nie wyciagnac wszystkiego i sprzedac golasa i reszte gratwo na ebay? Jak myslicie ???
  11. Witam wszystkich po dlugiej nieobecnosci Ciezko bedzie,ale musze to powiedziec po takim czasie przyszedl czas na sprzedaz passacika wszystkich zainteresowanych prosze o maile na pw,a tych co maja tel to niech dzwonia krotki opis autko to Vw passat 1.9TDI estate z 2003r 130bhp w serii po chipie 163bhp na liczniku 93k mill uk posiadam historie do chyba 60 no i wszystkie mot az do dzisiaj.Autko w stanie bdb bo ja uzytkowalem je przez ostatnie chyba 5 lat. Wyposazenie zostalo troszke wzbogacone o: Orginalna Navi dvd licznik z pelnym fis zawieszenie pneumatyczne air ride (4 x 1/4 zakladane rok temu we wrzesniu) aluski audi monobloki 18" polerka lamka w8 halogeny przednie (jeszcze nie podlaczone) zderzak ze spryskami (tez jeszcze nie podlaczone) obrysy usa przedni i tylny grzane fotele z przodu (sam dokladalem) tempomat jak wszyscy wiedza tez sam dokladalem o czym swiadczy moj watek w dziale warsztat na tym forum szybki w foli(delikatnie) relingi chrom i pewnie wiele innych zeczy o ktorych teraz nie pamietam zainteresowanych (nie jakis laikow typu daje ci 1500 i biore) prosze o kontakt najwyzsza oferta wygrywa pozdrawiam Omni81
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy