Skocz do zawartości

andrzejek111

  • Liczba zawartości

    79
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O andrzejek111

  • Urodziny 26.04.1977

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    podlaskie

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Kolega ma rację pojeździj jeden dzien na bezynie i jak ci rano odpali to znaczy że masz mapę od instlacji gazowej do ponownej kalibracji ( uroki gazociągów)
  2. Wyciągasz filtr powietrza żeby było więcej miejsca wkładasz długi klucz imbusowy. Musi to byc klucz z wyciętym rowkiem w popszek klucz który umożliwia wykręcenie sruby pod lekkim kontem zakładasz małe przedłużenie na drugi koniec wygięcia imbusa i ciągniesz. Wczoraj to przerabiałem i się udało. Takie klucze są w sprzedarzy.
  3. Ja podpiołem diagnostykę na lewym przednim słupku niebieska kostka 10 pinowa pin nr 4 kolor przewodu brązowo zielony. Z kablem do haka pin 5 dałem się na spokój mimo to ze owy hak posiadam nie chciało mi sie rozbierac gniazda instalacji przyczepy bo mam problem z odkręceniem zardzewiałych srób. Kabel diagnostyzny dobrze miec podpięty bo można zdiagnozowac czujniki zmienic ton i głosność głośnika.
  4. No i w końcu uporałem się z montażem parktronika w swoim pasku. Kostki do modułu pasują od parkrtonika od Laguny II bo wygląda on identycznie jak od VW, wystarczy tylko poprzekładać piny w inne miejsca. Głośniczek też pasuje od laguny II ,a kostkę szesciopinową do przedłużenia podwójnej wiązki sensorów dorwałem z wiązki silnika 1.4 TDI od polo. To ta wiązka do której podpięte są fajki do swiec żarowych.
  5. Panowie czy do mojego paska podejdzie modół 3C0 919 283 B z tego co sie zorientowałem modół ten obsługuje przednie i tylnie czujniki, a ja chcem podłączyc tylko tył i nie wiem czy nie bedzie wywalał błędu że uszkodzone czujniki przednie czy cos podobnego.Modół ten jest od passata b6. Mam już zderzak z parkrtonikiem i z jedną częscią wiązki został jeszcze sterownik i okablowanie. Bo stego co się oriętuje to powinien byc 3B0 919 283
  6. Panowie czy do mojego paska podejdzie modół 3C0 919 283 B z tego co sie zorientowałem modół ten obsługuje przednie i tylnie czujniki, a ja chcem podłączyc tylko tył i nie wiem czy nie bedzie wywalał błędu że uszkodzone czujniki przednie czy cos podobnego.Modół ten jest od passata b6. Mam już zderzak z parkrtonikiem i z jedną częscią wiązki został jeszcze sterownik i okablowanie. Bo stego co się oriętuje to powinien byc 3B0 919 283
  7. Jesli hak był zamontowany fabrycznie tok może być bo w moim pasku wiązka od haka wchodzi w wiązkie intalacji samochodu
  8. No mój pasek z 2001r ma 275 tysi najechane i narazie żadnych poważnych awarii nie miałem. Poza uszkodzonym alternatorem i zawieszeniem.
  9. A czy przy wymianie pompowtrysków wymienione zostały uszczelnienia pompowtrysków
  10. Witam, także prosiłbym o schemat instalacji elektrycznej na PW do 3BG kombi silnki AVF, z góry dziękuję.:kwiatek:kwiatek:kwiatek
  11. Na 99% padł ci wentylator chłodnicy klimatyzacji tak jak kolega napisał w poscie wyzej. Po załaczeniu klimy sprawdz czy obraca sie wentylator na chłodnicy jesli nie to wiadomo co jest problemem.
  12. Umnie jest podobnie pewnie pedeki tak mają. Załącza sie jakis przekaznik i tyle.
  13. Bierz wewstwalie jest bardzo dobry szybki demontaż kulki. Tylko się zapytaj czy koleś ma do niego kluczyk bo be kluczyka nie zdemontujesz haka.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności