przybora Zgłoś #181 Napisano 27 Marca 2008 Witam @ll Czy mógłby ktoś zrobić dokładną dokumentację fotograficzną oryginalnej wiązki ?? Z góry dzięki Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szklana Zgłoś #182 Napisano 27 Marca 2008 Witam @llCzy mógłby ktoś zrobić dokładną dokumentację fotograficzną oryginalnej wiązki ?? Z góry dzięki Pozdrawiam mogę zrobić ale dopiero w sobotę, dzisiaj zamowilem w ASO zestaw do montażu Tempomatu-manetka+wiazka+instrukcja=300zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przybora Zgłoś #183 Napisano 28 Marca 2008 mogę zrobić ale dopiero w sobotę, dzisiaj zamowilem w ASO zestaw do montażu Tempomatu-manetka+wiazka+instrukcja=300zł Szklana Będę niezmiernie Ci wdzięczny, jakbyś mógł i nie sprawiłoby Ci to problemu i wykonał byś dokładną dokumentację fotograficzną wiązki Jakie kolory dokładnie gdzie wchodzą w kostkę itp. Pozdrawiam i z góry jeszcze raz DZIĘKI!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szklana Zgłoś #184 Napisano 29 Marca 2008 wtyczka z ASO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość aveco Zgłoś #185 Napisano 29 Marca 2008 witam panowie .jest to mój pierwszy post w szanownym gronie i odrazu pytam. Mam Paska 2.5 tdi v6 motor AKN czy ktos dysponuje schematem podłączenia tempomatu do tego silnika . bede wdzieczny za pomoc pozdrawiam wszystkich Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Omni81 Zgłoś #186 Napisano 29 Marca 2008 witam panowie .jest to mój pierwszy post w szanownym gronie i odrazu pytam. Mam Paska 2.5 tdi v6 motor AKN czy ktos dysponuje schematem podłączenia tempomatu do tego silnika . bede wdzieczny za pomoc pozdrawiam wszystkich Schematu nie ma jak do danego typu silnika czy tez pojemnosci jest tylko roznica z tym czy to diesel czy benzyna i wydaje mi sie ze powinno byc wszystko tak samo jak w moim 1,9, a opis znajdziesz pare postow wczesniej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Omni81 Zgłoś #187 Napisano 29 Marca 2008 wtyczka z ASO Ja mialem dokladnie taka sama z ta czarna wtyczka do ktorej nalezy wpiac kabelek z pomaranczowej wtyczki i ti jest wlasnie ta zlodziejka o ktorej pisalem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przybora Zgłoś #188 Napisano 29 Marca 2008 Witam @ll Szklana pytanko do Ciebie czy na tej wtyczce z jednym przewodem jest jakiś numer? Pytam bo bym zamówił ja w ASO. Kompletuje wszystko więc przydałoby się zrobić jak w oryginale. Szkoda że nie widać jak wchodzą kabelki we wtyczce. Ale tak dzięki za fotkę!! Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szklana Zgłoś #189 Napisano 29 Marca 2008 tempomat dziala, 5 godzin roboty z przerwą na kolację poszedłem na sktóty, przewody podłączyłem od strony komputera, lutowanie i po sprawie, tą czarną wtyczkę wywaliłem i podłączyłem sie do przewodu nr 8 kostka pomarańczowa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vivi Zgłoś #190 Napisano 10 Kwietnia 2008 Po 4 godzinach pracy tempomat został uruchomiony i działa. Długo się naszukałem schematu podłączenia do mojego passata bo okazało się, że do połowy 98 roku zamiast 15 pinowych kostek w obudowie komputera są 10 pinowe. Jednakże na TEJ stronie znalazłem dokładny opis instalacji ze schematem właśnie do 10 pinowych kostek. Z uwagi, że nie posiadałem oryginalnej wiązki od tempomatu musiałem ją sobie samemu zmontować. Zakupiłem samą wtyczkę w ASO za 30 zł i 1 m taśmy 10 żyłowej. Ponieważ nie posiadałem pinów, do kostek, więc po prostu wlutowałem przewody od mojej wiązki w odpowiednie przewody w obudowie komputera. Później kodowanie silnika VAGiem i test na drodze, który przeszedł bezbłędnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wrhz Zgłoś #191 Napisano 6 Maja 2008 Wlacze sie do tematu z moja oferta posiadam kpl przelaczniki z tempomatem i wyprowadzona wiazka. Wszystkow stanie bdb i oryginal chetnie sprzedam.. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość alekgora Zgłoś #192 Napisano 6 Maja 2008 Jeszcze nie przestudiowalem ale wyglada obiecujaco ta instrukcja http://vwgolfr32.co.uk/Passat-CCS.pdf, sam sie zastanawiam nad tempomatem ale to tez jakis wydatek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vivi Zgłoś #193 Napisano 6 Maja 2008 Jeszcze nie przestudiowalem ale wyglada obiecujaco ta instrukcja http://vwgolfr32.co.uk/Passat-CCS.pdf, sam sie zastanawiam nad tempomatem ale to tez jakis wydatek Hmmm zależy o jakim wydatku mówisz. Mnie ogólny koszt założenia tempomatu wyniósł coś około 100 zł. 79 zł za manetkę do tempomatu wraz z wysyłką 18 zł za kostkę do tempomatu ( to w ASO ) 3 zł za przewód Razem = 100 zł 4 godziny pracy z wkrętakami i lutownicą i tempomat działa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hexen30 Zgłoś #194 Napisano 6 Maja 2008 Witam. Zainteresował mnie także temat dołożenia tempomatu do mojego paska. Przeglądałem forum aby rozeznać temat i ocenić czy warto się za to zabierać. Wydaje mi się że z grubsza przebrnąłem przez gąszcz różnorodnych informacji i znalazłem (dostepne np. na niemieckim ebayu w cenie około 250 zł bez przesyłki), zestawy do doposażenia paska w tempomat. Szukając po odpowiednim numerze w ETCE, znalazłem ten zestaw (3B0 998 527 B). Z opisu wynika, że poza dźwignią jest wiązka odpowiednich przewodów. Na ebay.de wygląda ona tak, że z jednej strony jest wtyk do dźwigni, a z drugiej kilka luźnych pinów do wtyczki w komputerku pod maską. Tak przynajmniej zrozumiałem z tego Ma być także instrukcja, więc nie powinno być problemu .. chyba Czy Ktoś montował może ten konkretny zestaw w 3B TDI z 1998 roku ? W ASO, jego koszt, jak wstępnie przeliczyłem, to około 265 zł, więc tyle samo, a nawet mniej niż na ebay.de (szczególnie uwzględniając przesyłkę). pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szklana Zgłoś #195 Napisano 7 Maja 2008 w ASO zapłaciłem za kpl ok.300zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość simon75 Zgłoś #196 Napisano 17 Maja 2008 Witam szanowne grono . Dzis dokończyłem temat tempomatu w moim audi a6 2,5 tdi v6 AFB. Wszystko co jest potrzebne do założenia tego urzadzenia w silniku o oznaczeniu AFB znajduje sie pod podanym niżej adresem. http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?p=1186977#1186977 Pozdrawiam serdecznie i dziekuje za okazaną pomoc PS.: szczegolne podziekowania dla uzytkownika VIVI Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość fabian Zgłoś #197 Napisano 19 Maja 2008 Koledzy milosnicy!! Prosze o pomoc! Otoz kiedy ja probowalem zalozyc tempomat w swoim 1.9 tdi (AVB) napotkalem na taki problem ze w miejsca gdzie wg instrukcji mialem sie podpiac istnieja juz jakies i to o innych kolorach a malo tago to jeszcze nawet piny mi sie nie zgadzaja, bo we wtyczce sa plaskie a ja w swojej wiazce mam okragle (wiazka orginalna). Duzo forumowiczow pisze tutaj ze dolutowalo sie do tych kabli przy kompie. Ja nie kombinowalem az tak bo nie chce czegos popsuc a tym bardziej jezeli to jest komp. Tak wiec prosze o pomoc kogos kto ma pojecie i wie czemu tak jest!!?? Przeczytalem wszystkie strony z tym tematem tutaj i szczerze czym wiecej czytalem tym mniej wiedzialem Z gory wielkie dzieki jesli ktos sie pokwapi i pomoze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szklana Zgłoś #198 Napisano 19 Maja 2008 w swoim miałem tak samo, nie kombinowałem z wtyczkami tylko centralnie przylutowałem do przewodów we wtyczce i wszystko git Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość fabian Zgłoś #199 Napisano 20 Maja 2008 Dzieki Szklana za podpowiedz!! tego wlasnie nie bylem pewny co zrobic z tymi istniejacymi kablami, czy sie podpiac do nich czy trzeba je wypiac zaizolowac i zostawic dziekijeszcze raz a jak bede mial chwilke wolnego to podlacze sie tak jak mowisz i zobaczymy mam nadzieje ze nie wybuchnie :580: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hexen30 Zgłoś #200 Napisano 20 Maja 2008 To rozwiązanie, które podaje Szklana jest zapewne skuteczne, ale ja mam pytanie w związku z tym, czy nie ma jakiegoś innego, bardziej eleganckiego rozwiązania ? To znaczy takiego, które nie wymaga ingerencji w istniejące kable. Bo jeśli nie ma, to trudno się mówi, chcąc mieć dotatkową funkcjonalność w postaci tempomatu, trzeba pogodzić się z lutowaniem w istniejące kabelki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach