Skocz do zawartości

hexen30

  • Liczba zawartości

    30
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O hexen30

  • Urodziny 29.01.1966

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łódzkie

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. To kwakanie jest strasznie denerwujące, lada dzień coś wreszcie z tym zrobię, ale ostatnio zauważyłem jeszcze jedno, .. duże spalanie ! Czy uszkodzenie EGR może skutkować zwiększeniem spalania ? Zauważyłem że spalanie wzrosło mi dość znacznie. I według komputera i wedle tego ile wlewam paliwa.
  2. Turbina też przyszła mi na myśl, ale jednak jak posłucham silnika na wolnych obrotach, to mam wrażenie że jego dźwięk jest taki jakby twardszy niż dawniej. Jeszcze w zeszłym roku jesienią nie słyszałem takich tonów na wolnych obrotach.
  3. Faktycznie, że nie czytałem wątku od samego początku, ale w dużej części na pewno. Jednak ja nie mam problemu z szarpaniem przy gaszeniu, jedynie podczas przyspieszania hałasuje na 1 i 2 szczególnie wyraźnie przy około 1500 obr, powyżej 2000 nie słychać.
  4. Witam. W moim AFNie słychać takie jak to ktoś określił kwakanie, głównie jak docinę gazu na 1 i 2 przy jeszcze niskich obrotach, tak około 1500, potem nie słyszę tego. Ostatnio jet to częstsze i głosniejsze. Oglądałem EGRa ale nie widać na nim ani odrobiny oleju. Sam EGR jet inny nieco niż w prezentowanych tu silnikach PD. Myślę o jego wyczyszczeniu na poczatek, bo w końcu to kosztuje niewiele. Zastanawiam się tylko czy ciężko ruszyć te śruby którymi jest on przykręcony ? Ma ktoś doświadczenia w czyszczeniu EGRa w silniku AFN ?
  5. hexen30

    jaki vag czyszczenie

    Czy VAG-Comem 311.2 mozna dodać nowy kluczyk ?
  6. Ten fejs nie ma chyba dołączonego VAG-Com'a 812.0 ? Choć może się tym nie chwalą Czy da się ściągnąć odpowiednią to tego kabla wersję VAG-Com'a ?
  7. zima18, też proszę na pw, jeśli możesz pozdrowienia
  8. Roletki które miałem, mam na tylne boczne szyby zawsze miały coś nie tak. A to za małe, a to mocowanie na przyssawki za słabe i niezbyt piekne, a jeśli na zawieszki na rant szyby, to albo szyba nie dosuwa się do końca, albo niesety tworzy się nieszczelnoć przy deszcza, więc należałoby ją zdejmować gdy tylko się zachmurzy. Może Ktoś ma przetestowane rozwiązanie ? pozdrawiam
  9. Po okresie 6 miesięcy, chcąc skorzystać z zapisów utawy o szczególnych warunkach..., to klient musi udowodnić, przedstawić argumenty na to, że niezgodność towaru z umową istaniała już w momencie zakupu notebooka. W praktyce to będzie bardzo trudne. Z gwarancji nie sprzystasz, bo się skończyła. Udowodnienie że bateria miała wadę w momencie zakupu notebooka jest w praktyce niemożliwe. Zostaje tylko zakup nowej, do tego się to sprowadzi, cokolwiek by mysleć na temat wad i zalet tej ustawy. pozdrawiam
  10. Witam Wątek jest już dość stary, ale nie chcąc zakładać nowego podepnę się tutaj. Objaw osłuchowy mam podobny, tyle że przy nieco innych okolicznościach. Słychać syczenie z prawej strony, czyli u pasażera, pod maską, jakby bliżej schowka. Słychać to czasem przez 0,5 sek, czasami kilka sekund, przy ruszaniu z jedynki, zwykle gdy mam zamiar już włożyć dwójkę. Jeśli ruszam bardzo delikatnie to zwykle nie słyszę tego, gdy natomiast normalnie, to wówczas zwykle tak. Gdy ruszę ostro to wtedy słychać głośniej ale znacznie krócej ten syk. Najważniejsze jest to że dzieje się to wyłącznie gdy włączona jest klima. Na ECON to nigdy nie występuje. Dodam że nie mam żadnych spadków mocy, dymienia itd. Tak więc wiążę to raczej z klimą. Klima nie była nabijana przez ostatnie 3 lata, ale chłodzi bez zarzutu. Mechanik po tym jak mu to opisałem stwierdził, że może być za mało czynnika i to jest przyczyna. Jak sądzicie Koledzy, może Ktoś powiedzieć czy prz malej ilości czynnika chłodzącego zdarzają się takie odgłosy ? Dzięki za podpowiedzi, pozdrawiam
  11. Aż takiej wiary nie mam. Po prostu wymieniany był przy mnie przed zakupem
  12. Witam. Mam swojego Paska od 2 lat. W tym czasie nie zmieniałem płynu hamulcowego, był zmieniany tuż przed tym jak go kupiłem. Oczywiście zamierzałem go wymienić w tym roku na jesieni. Niedawno na dużych nierównościach, dojeżdżając do garażu, mocniej bujneło i zapaliła się na 2-3 sekundy kontrolka hamulców i brzęczyk i zaraz po tym zgasał. To był jednorazowy przypadek. Nie powtórzył się, aż do tej pory, zresztą w tym samym miejscu i tych samych okolicznościach. Płynu jes w zbiorniczku nieco powyżej minimum. Czy uważacie że warto dolać nieco płynu, czy lepiej wymienić już cały, nie czekając do jesieni ? Dodam że wymieniłem w zeszłym roku tarcze i klocko i z przodu i z tyły (ATE). pozdrawiam
  13. Witam. Czy podszybie jest jakoś klejone na tej krawędzi stykającej sięz szybą ? pozdrawiam
  14. Witam. Jaki z płynów hamulcoych polecacie ? ATE typ 200 czy Motul 5.1 ? Oczywiście pomijam różnicę w cenie, ATE wychodzi sporo taniej. Czy może lepiej zdać się na to co wlewa serwis VW czy Skody ? pozdrawiam
  15. Chodzi o ten napinacz, który pracuje razem z paskiem klimy ? Mam piszczenie-popiskiwanie (świersczenie) podczas właczenia klimy na zimnym, przez około 3 min. Jednoczesnie mam przy maksymalnym skręcie kierownice w obie strony, kiedy odczuję opór taki piszczenie, niezależnie czy klima działa czy nie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności