Omni81 Zgłoś #301 Napisano 28 Lutego 2009 Innym razem moze wpadne na kawke, Spoko jak by co to wiesz gdzie jestem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daffyx Zgłoś #302 Napisano 28 Lutego 2009 (edytowane) podepnę sie pod temat - czy ktos zakladal tempomat w AZX ? czy podlączenie bedzie takie jak w kazdej innej benzynie ? W TDI jedne pin podpinamy z manetki do kostki pomaranczowej a w benzynowych do kostki brazowej (tak gdzies znalazlem na forum) ale czy jest to niezalezne jaki silnik czy u mnie w 2.3 v5 170KM rok 2001 bedzie to wygladalo wlasnie tak. W poscie http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=287401#post287401 jest opis dla silnika TDI i widac tam te wszystkie kostki na zdjecieach czy w silniku benzynowym to chodzi o tę kostke 2 od prawej na zdjeciu - czy moze w azx to wyglada jakos inaczej - zwracam sie o pomoc bo nie chce rozbierac tego wszystkiego zanim sie nie upewnie ze potrafie to zrobic Edytowane 1 Marca 2009 przez daffyx Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viking Zgłoś #303 Napisano 14 Marca 2009 hmm a moze ktos wie, o jakims specu ,ktory umiał by załozyc tempomat w województwie Pomorskim Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darekj61 Zgłoś #304 Napisano 14 Marca 2009 po co ci spec. Kup manetke do tempomatu i wiązkę elektryczną. Śrubokręty chyba masz i ewentualnie (jak nie masz) kup pożycz klucz do odkręcenia kierownicy (SPLINE M12). Resztę masz tutaj co i jak http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=40076&highlight=tempomat+3bg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
longboy Zgłoś #305 Napisano 14 Marca 2009 a ja odsprzedam wiązkę el. tempomatu. 35 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darekj61 Zgłoś #306 Napisano 14 Marca 2009 W twojej wiązce jakie są końcówki (piny)? Okrągłe? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
longboy Zgłoś #307 Napisano 14 Marca 2009 (edytowane) bez końcówek, końcówki zabielone klik Edytowane 14 Marca 2009 przez longboy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darekj61 Zgłoś #308 Napisano 14 Marca 2009 Jak się nie mylę to ta wtyczka jest zrobiona z taśmy od kompa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
longboy Zgłoś #309 Napisano 14 Marca 2009 nie wiem z czego jest zrobiona. została mi więc sprzedaje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viking Zgłoś #310 Napisano 14 Marca 2009 U mnie wygląda to tak, auto posiada fabryczny tempo mat, ale jest taki problem ze została zmieniona kierownica z kierownicy multifunkcyjnej na kierownice drewniana z w8 i teraz włanczajac tempo mat to zapala mi się lampka na obrotomierzu sygnalizująca wlonczenie, lecz mi brakuje przycisku set do zapamiętania prędkości zakupiłem wiązkę kabli manetkę z przyciskiem set, ale boje się troszeczkę zato zabrać, bo podobno jak zdejmę kierownice i manetki to chcąc Nie chcąc naruszę ustawienie taśmy i bez ponownego kodowania się nieobejdzie a ja niemam zielonego pojęcia jak ja ponownie zakodować by abs i esp działało właściwie, dlatego poszukuje kogoś, kto Mógłby to zrobić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darekj61 Zgłoś #311 Napisano 14 Marca 2009 Po ściągnięciu kierownicy masz taśmę na wierzchu. Powoli ją ściągasz i odkładasz w bezpieczne miejsce tak aby ją nie pokręcić i to cała filozofia. Jak już nabierzesz pewności aby się za to zabrać to odłącz akumulator aby komp nie złapał jakichś błędów jak będziesz odłączał kostki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viking Zgłoś #312 Napisano 19 Marca 2009 Witam mam kolejne pytanko dotyczące tempo matu w moim aucie jest tempo mat fabrycznie zamontowany.Tylko jest nastempujacy problem ze ten fabryczny jest pod kierownice wielofunkcyjna, na której znajduje się przycisk set a reszta jest normalnie w manetce ja zmieniłem kierownice na zwykła drewniana z, w8 ale teraz nie mam przycisku, czyli niemoge go uruchomić wiec zakupiłem zwykła manetkę z wiązka kabli wystarczy ja tylko Zamienic i podpiąć nowe kable i powinno być ok., ale me pytanie jest inne czy musze podłanczac nowa wiązkę? Czy stara niebedzie dobra??Czy wystarczy podpiąć jakiś extra kabel i będzie ok.?, bo ktoś pisał ze kable niebeda działać, bo brakuje w wiązce jednego, dlatego jak wie ktoś czy wpinać nowa wiązkę czy do starej dodać jeden extra kabel czy cos wtym stylu to będę bardzo wdzięczny za pomoc? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Omni81 Zgłoś #313 Napisano 19 Marca 2009 Najprosciej bedzie zdjac kiere i zobaczyc-porownac ile masz kabelkow w starej kostce,a ile w nowej i wtedy myslec i kombinowac.Ewentualnie podlaczyc nowa manetke pod stara kostke i zobaczyc czy ruszy,jesli tak to ok,a jesli nie to trzeba bedzie zdemontowac stara wiazke i zalozyc nowa.Aktywacji juz nie robisz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janko 25 Zgłoś #314 Napisano 19 Marca 2009 przepraszam ze nie za bardzo w temacie ale mam takie pytanie czy tempomat od seata podejdzie wygląda tak samo tylko czy kości będą pasowały. I jeśli mógłbym prosić o numer tempomatu który podejdzie do mojego klekota jak w opisie. z góry wielkie dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Omni81 Zgłoś #315 Napisano 19 Marca 2009 Kostki masz tylko przy manetce,a od drugiej srtony podchodza piny ktore wpinasz pod kostki ECU.Nie wiem za bardzo jak wyglada tempomat od seata ,ale wydaje mi sie ze chyba powinno byc to samo chociaz 100% pewnosci nie mam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darekj61 Zgłoś #316 Napisano 19 Marca 2009 przepraszam ze nie za bardzo w temacie ale mam takie pytanie czy tempomat od seata podejdzie wygląda tak samo tylko czy kości będą pasowały. I jeśli mógłbym prosić o numer tempomatu który podejdzie do mojego klekota jak w opisie. z góry wielkie dzieki Manetka powinna pasować> Tylko mnie zastanawia czy podłączenie kabli przy kompie będzie takie same Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koraf12 Zgłoś #317 Napisano 18 Kwietnia 2009 Witam, czytam i czytam i jakoś nic nie mogę pojąć ponieważ też kupiłem tempomat i w opisie który mi przysłał gościu pisze że mam się wpiąć do m.in. żółtej wtyczki przy kompie ale ja mam tam tylko czarną, brązową , 2xpomarańczową, i biała. Może ktoś ma dokładny opis montażu do passata 1.9 TDI ( AJM) marzec 99r. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_gregor Zgłoś #318 Napisano 22 Kwietnia 2009 Wszystko pięknie ładnie ale u mnie we wtyczce na pinie 10 nie ma czarno-żółtego przewodu - ba nie ma nawet miejsca na przewód. Miejsce w którym zatrzaskują się przewody jest bez tej "dziurki" na zatrzask. Foto do wglądu: foto PIN 10 to drugi od lewej, na foto wtyczka która idzie do kompa. Nigdzie ani śladu czarno-żółtego przewodu. Co z tym fantem zrobić? Mam już kupioną manetkę tempomatu, pociągnąłem dodatkową wiązkę i stoję w miejscu. Za co odpowiedzialny jest ten brakujący przewód? Co z tym teraz zrobić? Ciągnąć jeden przewód bezpośrednio do kostki kompa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_gregor Zgłoś #319 Napisano 23 Kwietnia 2009 Dzięki rosiek faktycznie omijając ten PIN wychodzi równe 15 zasugerowałem się kolorem który jest opisany w instrukcji - żółto czarny. Jak będę miał trochę czasu to zabiorę się za podpinanie tych kabli. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viking Zgłoś #320 Napisano 24 Kwietnia 2009 zna moze ktos jakiegos fachowca ktory pomogł by mi przy wymianie manetki tempomatu z okolic chojnic lub z woj pomorskiego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach