Skocz do zawartości
Gość arq

Czy ciężko dołożyć TEMPOMAT w passacie B5 ?

Rekomendowane odpowiedzi

:P

Innym razem moze wpadne na kawke,

Spoko jak by co to wiesz gdzie jestem :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podepnę sie pod temat - czy ktos zakladal tempomat w AZX ? czy podlączenie bedzie takie jak w kazdej innej benzynie ?

 

W TDI jedne pin podpinamy z manetki do kostki pomaranczowej a w benzynowych do kostki brazowej (tak gdzies znalazlem na forum) ale czy jest to niezalezne jaki silnik czy u mnie w 2.3 v5 170KM rok 2001 bedzie to wygladalo wlasnie tak.

 

W poscie http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=287401#post287401 jest opis dla silnika TDI i widac tam te wszystkie kostki na zdjecieach czy w silniku benzynowym to chodzi o tę kostke 2 od prawej na zdjeciu - czy moze w azx to wyglada jakos inaczej - zwracam sie o pomoc bo nie chce rozbierac tego wszystkiego zanim sie nie upewnie ze potrafie to zrobic

Edytowane przez daffyx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm a moze ktos wie, o jakims specu ,ktory umiał by załozyc tempomat w województwie Pomorskim

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po co ci spec. Kup manetke do tempomatu i wiązkę elektryczną. Śrubokręty chyba masz i ewentualnie (jak nie masz) kup pożycz klucz do odkręcenia kierownicy (SPLINE M12).

Resztę masz tutaj co i jak http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=40076&highlight=tempomat+3bg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja odsprzedam wiązkę el. tempomatu. 35 zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W twojej wiązce jakie są końcówki (piny)? Okrągłe?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bez końcówek, końcówki zabielone

 

klik

Edytowane przez longboy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak się nie mylę to ta wtyczka jest zrobiona z taśmy od kompa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiem z czego jest zrobiona. została mi więc sprzedaje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie wygląda to tak, auto posiada fabryczny tempo mat, ale jest taki problem ze została zmieniona kierownica z kierownicy multifunkcyjnej na kierownice drewniana z w8 i teraz włanczajac tempo mat to zapala mi się lampka na obrotomierzu sygnalizująca wlonczenie, lecz mi brakuje przycisku set do zapamiętania prędkości zakupiłem wiązkę kabli manetkę z przyciskiem set, ale boje się troszeczkę zato zabrać, bo podobno jak zdejmę kierownice i manetki to chcąc Nie chcąc naruszę ustawienie taśmy i bez ponownego kodowania się nieobejdzie a ja niemam zielonego pojęcia jak ja ponownie zakodować by abs i esp działało właściwie, dlatego poszukuje kogoś, kto Mógłby to zrobić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po ściągnięciu kierownicy masz taśmę na wierzchu. Powoli ją ściągasz i odkładasz w bezpieczne miejsce tak aby ją nie pokręcić i to cała filozofia.

Jak już nabierzesz pewności aby się za to zabrać to odłącz akumulator aby komp nie złapał jakichś błędów jak będziesz odłączał kostki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam kolejne pytanko dotyczące tempo matu w moim aucie jest tempo mat fabrycznie zamontowany.Tylko jest nastempujacy problem ze ten fabryczny jest pod kierownice wielofunkcyjna, na której znajduje się przycisk set a reszta jest normalnie w manetce ja zmieniłem kierownice na zwykła drewniana z, w8 ale teraz nie mam przycisku, czyli niemoge go uruchomić wiec zakupiłem zwykła manetkę z wiązka kabli wystarczy ja tylko Zamienic i podpiąć nowe kable i powinno być ok., ale me pytanie jest inne czy musze podłanczac nowa wiązkę? Czy stara niebedzie dobra??Czy wystarczy podpiąć jakiś extra kabel i będzie ok.?, bo ktoś pisał ze kable niebeda działać, bo brakuje w wiązce jednego, dlatego jak wie ktoś czy wpinać nowa wiązkę czy do starej dodać jeden extra kabel czy cos wtym stylu to będę bardzo wdzięczny za pomoc?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najprosciej bedzie zdjac kiere i zobaczyc-porownac ile masz kabelkow w starej kostce,a ile w nowej i wtedy myslec i kombinowac.Ewentualnie podlaczyc nowa manetke pod stara kostke i zobaczyc czy ruszy,jesli tak to ok,a jesli nie to trzeba bedzie zdemontowac stara wiazke i zalozyc nowa.Aktywacji juz nie robisz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przepraszam ze nie za bardzo w temacie ale mam takie pytanie czy tempomat od seata podejdzie wygląda tak samo tylko czy kości będą pasowały. I jeśli mógłbym prosić o numer tempomatu który podejdzie do mojego klekota jak w opisie. z góry wielkie dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kostki masz tylko przy manetce,a od drugiej srtony podchodza piny ktore wpinasz pod kostki ECU.Nie wiem za bardzo jak wyglada tempomat od seata ,ale wydaje mi sie ze chyba powinno byc to samo chociaz 100% pewnosci nie mam ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
przepraszam ze nie za bardzo w temacie ale mam takie pytanie czy tempomat od seata podejdzie wygląda tak samo tylko czy kości będą pasowały. I jeśli mógłbym prosić o numer tempomatu który podejdzie do mojego klekota jak w opisie. z góry wielkie dzieki

Manetka powinna pasować> Tylko mnie zastanawia czy podłączenie kabli przy kompie będzie takie same

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, czytam i czytam i jakoś nic nie mogę pojąć ponieważ też kupiłem tempomat i w opisie który mi przysłał gościu pisze że mam się wpiąć do m.in. żółtej wtyczki przy kompie ale ja mam tam tylko czarną, brązową , 2xpomarańczową, i biała.

Może ktoś ma dokładny opis montażu do passata 1.9 TDI ( AJM) marzec 99r.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Wszystko pięknie ładnie ale u mnie we wtyczce na pinie 10 nie ma czarno-żółtego przewodu - ba nie ma nawet miejsca na przewód. Miejsce w którym zatrzaskują się przewody jest bez tej "dziurki" na zatrzask. Foto do wglądu: foto PIN 10 to drugi od lewej, na foto wtyczka która idzie do kompa. Nigdzie ani śladu czarno-żółtego przewodu. Co z tym fantem zrobić? Mam już kupioną manetkę tempomatu, pociągnąłem dodatkową wiązkę i stoję w miejscu. Za co odpowiedzialny jest ten brakujący przewód? Co z tym teraz zrobić? Ciągnąć jeden przewód bezpośrednio do kostki kompa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki rosiek faktycznie omijając ten PIN wychodzi równe 15 :) zasugerowałem się kolorem który jest opisany w instrukcji - żółto czarny. Jak będę miał trochę czasu to zabiorę się za podpinanie tych kabli.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zna moze ktos jakiegos fachowca ktory pomogł by mi przy wymianie manetki tempomatu z okolic chojnic lub z woj pomorskiego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności