Skocz do zawartości

koraf12

  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O koraf12

  • Urodziny 06.01.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    rafał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    prudnik

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.6 101KM (ADP)
  • Rok produkcji
    1999
  1. Witam po dłuższej przerwie okazało się że mój passat już miał linie can poprowadzoną z komputera do pompy abs wystarczyło się tylko podpiąć i wszystko hula.
  2. kolego Misio możesz zakupić lewą połowę manetki i podłączenie masz takie same jak ja, zobacz kilka odpowiedzi wyżej. A co do kolegi nielet to bym proponował podłączyć sie do kompa i sprawdzić czy ogólnie reaguje na polecenia manetki.
  3. Witam wszystkich zainteresowanych, w końcu założyłem tempomat i wszystko działa przypominam , że jest to passat b5 1.9 TDI (AJM) 03.1999r. Wszystko załączam na fotkach oraz schemat do podłączenia. Miłej zabawy. Do wiadomości passat B5 np. mój niema na tablicy kontrolki tempomatu bo osobiście sprawdzałem na tarczkach.
  4. Witam, czytam i czytam i jakoś nic nie mogę pojąć ponieważ też kupiłem tempomat i w opisie który mi przysłał gościu pisze że mam się wpiąć do m.in. żółtej wtyczki przy kompie ale ja mam tam tylko czarną, brązową , 2xpomarańczową, i biała. Może ktoś ma dokładny opis montażu do passata 1.9 TDI ( AJM) marzec 99r.
  5. kolego szukam tego opisu ponieważ mam wsad ale do 3B0 920 825 A i interesuje mnie co to jest te A bo wiem , że 3B0 to zegary passat czarne tarcze 920 CAN, 8 lub 9 Eu lub GB, 2 to mfa i fis 5 to rodzaj imma ale co znaczą te litery na końcu np.A
  6. Witam potrzebuje wsadu do licznika passat 01r. b5 (3bg) z małym fisem 3B0 920 925 lub coś pochodnego np. 3B0 920 825 Zaznaczam że jest to anglik tylko że przy małej ingerencji kolega uwalił mi w nim pamięć. Z góry wielkie dzięki P.S."Jak by ktoś wiedział gdzie znajdę bo już widziałem ale nie mogę tego znowu znaleźć opis numerów licznika co oznacza 3B0 , co 920, co 925"
  7. tu masz zdjęcie wtyczki z przewodami z 2000r.
  8. Dzięki kolego za odpowiedź, rozpiskę pinów to ja właściwie ma i wiele innych rzeczy tylko jest problem z sterownikiem do AJM-a bo to co się już dowiedziałem to ponoć dopiero po 2000r wproedzili9 can-a do ecu silnika. Rozpiskę sterownika do AJM też mam ale musiał bym porównać co najmniej z dwoma innymi żeby to było wiarygodne, ponoć piny na kompie to 6 i 7. p.s."wystarczy , że sobaczysz sobie czy masz cztery pomarańczowe kable w zielonej wtyczce licznika lub dwa pomarańczowe w wtyczce obd, Can był dopiero wprowadzony w passatach od maja 1999r."
  9. Witam wszystkie tęgie głowy. wiele się tu wyczytałem ale jednego nie mogę znaleźć. Mam Passata 1.9 TDI B5(3b) z 03.99r. i zakładam licznik z passata B5(3bg) 3B0 920 825 a miałem 3B1 919 805 , jak narazie to wszyscy wtajemniczeni wiedzą o co chodzi ale ja postanowiłem tego dokonać. Mianowicie założyłem nową instalacje na kokpit z passata 2000r., doprowadziłem tam gdzie trzeba resztę linii CAN, wymieniłem odpowiedni ster. AIRBAG no i wszystko hula oprócz wiadomo jednej rzeczy OBROTOMIERZ ( adapter can wykluczam z gry). I teraz nachodzi się pytanko jeżeli mam komputer (silnik AJM / 03.99r.) to ma on już CAN-a czy nie, a jeśli nie to czy zmieniając komputer też z AJM-ma ale z 2000r będzie raczej wszystko pasować ?? P.S.: "Czy ma ktoś rozpiske pinów do tych komputerów" z góry wielki dzięki
  10. ......... ależ proszę bardzo koledzy jak by co to służę gg 4649369 VW_Passat_99_Systems_Wiring_Diagramss.pdf komfort 3bg.pdf
  11. Witam wszystkich , mam dziwny problem a zarazem śmieszny. Mam VW Passata 1.9TDI z 01r. (sedan) miałem w nim komfort o numerach 1C0 959 799 B pojechałem nim w góry, tam kiedy zostawiłem auto na parkingu zaszalała burza, piorun se walną około 150 metrów od mojej bryczki. No i od tego momentu komforcik trawiło, szyby zaczęły się same czasami otwierać no i zamek przestał działać z pilota który jest oczywiście 3 przyciskowy ( funkcja otwierania klapy ) oraz zero komunikacji z komputerem (VAG). Załatwiłem sobie taki sam komfort o takich samych numerach ( foto poniżej )ale z anglika Śkody Octavi po lifcie z 00r. w której był kluczyk oczywiście 2 przyciskowy prawie wszystko działa to znaczy szyby oraz domykanie szyb, central ale nie działa otwieranie tylnej klapy z przycisku przy drzwiach w aucie i z klamki w klapie, no i co najgorsze robiąc podstawową procedurę wprogramowania pilota nic mnie to nie chce słuchac, więc mam kilka pytań. 1 jak zaprogramować ten przeklęty pilot ( trzy przyciski ) ? 2 na jakie kodowanie zmienić a żeby działała funkcja tylnej klapy ? Za wszelkie sugestie i pomoc z góry wielkie dzieki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności