janko 25
-
Liczba zawartości
65 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O janko 25
- Urodziny 21.04.1981
Informacje osobiste
-
Imię
janusz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
koszalin/uk
Samochód
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
1999
-
janko 25 obserwuje zawartość → Chłodnica / skraplacz klimatyzacji w AFN, Problem z ustawieniem zbieżności., klimatyzacja zawór rozprężny i oraz 6 innych
-
z własnego doswiadczenia popsikac 3 dni wd 40.Potem dwa młotki i obstukac koncowke z kazdej strony az beda łapy puchły. sposob sprawdzony i na 100% skuteczny tylko trza sie przyłozyc i niech nikt nie mowi ze sie nie da bo nie uwieze. tak samo sruby od skraplacza niby aluminowe i sie utleniaja i trzeba grzac i ciac i troche magi a tu wystarcza twa młotki i konkretnie obstukac i lekko pokrecic, postukac i pokrecic i tak do skutku. powodzenia i spuchnietych lapek zycze
-
zawror rozprezny znajduje sie przy kroccach do napełniania klimy dokładnie w cienkiej rurce przy zaworku jest takie zgrobienie. trzeba tylko spuscis gaz rozkrecic polaczenie i zapomoca szczypiec wyciagnac ow dławik, nowy trzeba wcisnac az sie zchowa cały w rurce (ciezko wchodzi) wymienic uszczelke i tyle.
-
zawor rozprezny to jest raczej dławik na etce 6a. koszt nie w aso około 15zł.jak jest zawalony to rurka za nim powinna sie lekko pocic, przynajmniej u mnie taki objaw wystepował przed wymiana. dobrze przy okazji wymiant dławika wymienic osuszacz a i jeszcze jedna wazna rzecz wymienic uszczelki na rozłanczanych przewodach.
-
to i ja sie dołacze do tematu. padła klima wszystko sprawdzone organoleptycznie tzn. przekaznik-"pstryka", kompresor -"pstryka" układ naładowany, błedow na klinatroniku 0. przewody szczelne.Nabijana rok temu i po nabiciu ok. Dwie rurki ciepłe przy zaworkach a przy wejsciu do kabiny koło filtra kabinowego jedna sie poci i jest zimna( ale nie zaszroniona jak to było w przypatku gdy chodziła). nie jestem pewien ale czy moze to byc ten dławik zapierdzielony?. prosze pomozcie wczoraj to juz mało jaja nie zniosłem a jutro ma byc jeszcze cieplej
-
Mnie najbardziej wkurza silnik GŁOSNY na maxa.Do niedziałajacych krancowek idzie sie przyzwyczaic bo nijak wpływaja na komfort jazdy ale silnik porazka pod wzgledem akustycznym no i oczywiscie klima nowy sezon i nowy problem ;-(
-
Gdzie jest korek wlewowy i spustowy skrzyni biegów 5 bieg. passat b5
janko 25 odpowiedział pierst → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
klucz do sruby spustowej kosztuje 30 zeta. jak pojedziesz do normalnego zakładu to za 30 zeta zmienia ci ten olej i po problemie a i z zuzytym olejem nie bedziesz musial kombinowac -
Gdzie jest korek wlewowy i spustowy skrzyni biegów 5 bieg. passat b5
janko 25 odpowiedział pierst → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
spustowy to trox 16 z otworem w srodku. zeby tylko ci nie przyszlo do głowy łamac tego kołeczka przy srubie -
nie ma sie co martwic o AFN-a ja rok temu leicałem z przyczepka 1600km-1000kg i dał rade wiadomo spalanie wzrasta mi przy 95/h wzioł koło 9l. jedna uwaga- jak kamping jest twoj to zmien na dobry zacisk najlepiej ze stabilizatorem o niebo lepiej sie prowadzi
-
Pudzianek troszku sie zasapał. Coś chyba cieżko mu było. Dobrze ze nie trafił na Kitajeca by został pogrążony
-
Lozysko amortyzatora, amortyzator...wymiana
janko 25 odpowiedział trafyc → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
teoretycznie nie, ale wlasnie w ostatni weekend co prawda w polo ale naprawiałem taka usterke i po wymianie tych gornych elementow stukanie ustało -
zeby zdjac ta czarna nakładke- wyciagnij uszczelke wew. i ukaza ci sie wkrety , odkrecasz sciagasz czarna nakładke i dalej jak pisza wyzej
-
nadarzyla sie okazja dokładnego sprawdzenia. zatankowane do pierwszego odbicia 52l, i po 796 km kontrolka zaczela swiecic. dodam ze miasto 99,6%
-
A ja dolewam srodka ktory można kupic na Orlenie do ON. Byłem w te mrozy w polsce i braciak z orlenu zlalał mi (całe szczescie do banki) 20 literkow które przez noc postało w pomieszczeniu nieogrzewanym gdzie było około -15 i ja rano zabieram sie do lania a tu ropa nabrała białego koloru( wytraciła sie parafina) tak ze jak na orlenie takie jaja se mysle to po drodze do uk pewnie nie bedzie lepiej i wolałem chuchac na zimne. pisza ze srodek jest do całorocznego uzytku tak ze juz drugi bak jezdze z dodatkiem i poza tym ze jakis taki mniej klekoczacy sie stał i mniej zamulony to nic negatywnego nie zauwazyłem
-
ja rok temu tez miałem kontakt z krawężnikiem tylko przy wiekszej predkosci około 50km/h opona poszła sie .... felga alu do naprawy i nic wiecej nie sprawdzałem, co sie pozniej okazało(dużo pozniej) ten duży wygiety wachacz tez poszedł sie j...ć. oczywiscie w miescie nie było nic czuc dopiero na trasie cos nie grało własnie z pozycja kierownicy i po około 3 miechach dopiero wymieniłem. co do twojej sytuacji to chyba nic złego sie nie stało ale warto sprawdzic