Skocz do zawartości

_gregor

  • Liczba zawartości

    61
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O _gregor

  • Urodziny 08.02.1985

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    małopolska

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9TDI-PD 115KM (AJM)
  • Rok produkcji
    1999

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. W moim AJM siedzi pompa w baku, tak więc niektóre mają.
  2. Te wymienione wyżej kosztują powyżej 200zł a zwykłe łańcuchy np Dunlop kupowałem w markecie za 70zł i świetnie się sprawdzają. Jeśli ktoś często używa to zapewne nie będzie skąpił 200zł i za tą kasę dostanie komfort oraz szybkość zakładania, a jeśli ktoś używa sporadycznie to nie będzie przepłacał, takie moje zdanie. Poza tym kolega motomouse ma rację - po czarnym nie wolno z łańcuchami
  3. Mam identyczny problem - strasznie szarpie przy ruszaniu podczas jazdy w korkach. W porównaniu z kolegą wojak1980 - ja nie wymieniałem jeszcze sprzęgła ani dwumasy. Kolego hugo - jakie było rozwiązanie problemu w twoim przypadku? Czy czeka mnie wymiana sprzęgła w najbliższym czasie?
  4. Tak po zwarciu przekaźnik ma przejście na stykach.
  5. Tak wiem czytałem już ten i podobne tematy i jeszcze raz potwierdzam - u mnie w AJM jest pompa paliwa w baku. Przekaźnik po podaniu napięcia zwiera, wygląda na to, że będę musiał "wsadzić" kawałek druta w gniazdo przekaźnika.
  6. W moim pasku siedzi pompa paliwa zamontowana razem z pływakiem w baku, problem w tym, że nie pompuje paliwa. Po sprawdzeniu elektryki wychodzi na to, że przekaźnik nie załącza tejże pompy paliwa. Bezpiecznik nr 28 jest OK. W opisie który znajduje się tutaj wynika że przekaźnik sterujący pompą paliwa ma numer 261 natomiast u mnie na tym miejscu siedzi przekaźnik o oznaczeniu 373 (8D0 951 253A). Po przemierzeniu przekaźnika wygląda że jest OK. Czy ten przekaźnik może służyć jako zamiennik? Czy jest możliwość chwilowego wymuszenia uruchomienia pompy paliwa poprzez VAG-COM?
  7. Sprzęgło jest hydrauliczne i wykorzystuje do pracy płyn hamulcowy.
  8. U mnie w regionie też szczegółowo trzepią na stacjach diagnostycznych, znajomemu podpinali nawet analizator spalin i nie podbili mu przeglądu (stare audi benzin). Nigdy wcześniej na tych stacjach diagnostycznych nie było problemów, zawsze wjazd na rolki, sprawdzanie hamulców, klaksona i tyle. Coś widocznie się pozmieniało, może jakieś kontrole moja i trzepią portkami . Wszystkich posiadaczy HIDów gorąca pozdrawiam, niech wam pozabierają te zabawki, w końcu będzie można jeździć w nocy (a nie raz i w dzień) nie męcząc oczu podczas mijania się z takimi osobnikami.
  9. Czy ten wieniec ma być zaślepiony? U mnie widać go jak na zdjęciu poniżej.
  10. Też posiadam silnik AJM. Średnioroczne spalanie 7l/100km. Uważam, że jest to uczciwy wynik. Styl jazdy raczej spokojny, aczkolwiek kilka razy dziennie lubię sobie coś wyprzedzić . Dojazd w zimie do pracy na zimnym silniku ok 4km - spalanie ok 9-10l/100km tego się nie da przeskoczyć. Zimny benzyniak też swoje spali. Jak ktoś chce mieć spalanie 5l/100km to VW polo 1,4TDi. Kolego eltom spróbuj pojeździć na wyższych obrotach 60km/h i czwarty bieg to moim zdaniem takie duszenie, do 70km/h spokojnie na 3 biegu.
  11. Kolego traba no właśnie że teorię bo wg twojej wypowiedzi wychodzi na to, że w praktyce jest inaczej. To co napisałem to był mój tok myślenia, niekoniecznie poprawny Faktycznie alternator raczej nie działa przed zapłonem
  12. Ot i własnie to potwierdza moją teorię Jednak znalazłem zamiennik beru nr: 0 100 226 199 klik
  13. Przestudiowałem cały ten temat i z informacji w nim zawartych można by obalić mit jakoby przekręcenie kluczyka w stacyjce i czekanie NIE na to, aż lampka od podgrzewania świec w ukł. zapłonowym zgaśnie, ale czekanie na "pyknięcie" przekaźnika który to podobno oznajmia nam o tym iż świece już nie grzeją, jest prawdziwy. Wygląda na to iż to "pyknięcie" przekaźnika to załączenie podgrzewania układu chłodzenia, a nie jak to gdzieś na tym forum ktoś się wypowiadał - koniec grzania świec żarowych w układzie zapłonowym. I faktycznie teraz kojarzę, że przy dodatnich temp. nie słychać żadnego pyknięcia przekaźnika (przy czym wiem że niekonieczne jest podgrzewanie świec w celu uruchomienia ropniaka). Wot takie moje zdanie na ten temat mam A przy okazji sprawdzę sobie stan tych 3 świeczek tylko trochę zimka popuścić musi, bo browarkiem aż trzeba się dogrzewać Nigdzie nie mogę znaleźć świeczek które kolego malczykos opisujesz: Beru o numerze: 0 100 226 199, ot właśnie takowe: klik Producent nie pisze nic że pasują to AJM, a nie wyjmowałem jeszcze i nie wiem czy faktycznie pasują, czy może są to takie same świeczki, które grzeją przed rozruchem? Znalazłem jedynie taki zamiennik: klik ale nie mam pojęcia jakiej to firmy jest więc raczej się nie skuszę
  14. Zauważyłem, że tylne tarcze zdzierają się nierównomiernie, tzn. na krawędzi tarczy zostaje rant o szerokości ok 7mm i grubości ok 2-3mm. Czy jest to normalne zjawisko czy tarcza powinna zdzierać się na całej szerokości? Jeśli chodzi o przód to prawa tarcza zdziera się praktycznie na całej szerokości natomiast w lewej jest rant o szerokości ok 2mm i grubości 2mm. Jakiś czas temu wymieniałem klocki z tyłu, tarcze zostały stare. link do foto tylnej lewej tarczy
  15. Czyli wychodzi na to że szkoda inwestować 35zł za nasadkę (tyle na allegro stoi z przesyłką) tylko kupić łańcuszek za ok 10zł w markecie i jeszcze przyda się do innych samochodów z odkręcanym całym filtrem. Tak wywnioskowałem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności