Skocz do zawartości
poised

Gaśnie przy ostrym ruszaniu AJM

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie....

 

Czasem.... się tak zdarza kiedy chcę ostro ruszyć wbijam 1-kę 4000 rpm, 2-kę 4000 rpm i kiedy puszczam gaz na tzn luz gaśnie, jest to zjawisko bardzo rzadkie, aczkolwiek niebezpieczne bo nie ma wspomagania hamulców ani kierownicy, a zapalić jest po tym ciężko, jakby brakowało paliwa, trzeba kręcić ok 15 s. żeby chwycił i potem wszystko jest ok. Hmm myślałem że może filtr paliwa, ale niedawno zmieniałem, przewody są ok, w baku czysto...co może jeszcze być do sprawdzenia...??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Warto by było sprawdzić pompkę paliwa w zbiorniku, ewentualnie przekaznik od pompy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pompka paliwa w baku podaje wstępne paliwo na rozruch, jeśli ci zgaśnie przekręć parę razy zapłon bez odpalania na 2-3 sekundy i zapalaj za np. 5 tym razem. Jak odpali od kopa to masz winną pompkę w baku, jak nie będzie dużej poprawy może pompa tandem słabe ciśnienie do bloku już podaje.

 

jak się zachowuje przy dłuższej trasie i większej prędkości np. przy 140-150km/h ? nie słabnie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Warto by było sprawdzić pompkę paliwa w zbiorniku

Z tego co mi wiadomo AJM-y nie mają w baku żadnej pompy. Paliwo z baku zasysa od razu pompa vacum która jest przykręcona z tyłu głowicy (od strony ściany grodziowej pod rurą dolotową od IC) i właśnie od jej sprawdzenia bym zaczął. Najprościej jakbyś miał możliwość pożyczenia sprawnej pompy (niekoniecznie od AJM, ja zakładałem do swojego od AWX i hulał ;))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz racje z pompą w baku, zobacz czy może filtr od paliwa nie jest brudny na początek możesz go odkręcić ten plastikową śrubkę od dołu filtra paliwa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W moim AJM siedzi pompa w baku, tak więc niektóre mają.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszytki modele silnikowe PD miały tylko nie wszystkie roczniki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pompka paliwa w baku podaje wstępne paliwo na rozruch, jeśli ci zgaśnie przekręć parę razy zapłon bez odpalania na 2-3 sekundy i zapalaj za np. 5 tym razem. Jak odpali od kopa to masz winną pompkę w baku, jak nie będzie dużej poprawy może pompa tandem słabe ciśnienie do bloku już podaje.

 

jak się zachowuje przy dłuższej trasie i większej prędkości np. przy 140-150km/h ? nie słabnie?

 

nie słabnie przy wyższych prędkościach, ciągnie do 200 km/h bez szemrania, jak pisałem zdarza się to bardzo rzadko i tylko jak zaczynam jechać a nigdy kiedy już jestem z trasie

 

 

filtr jest nowy ( 2000 km), sprawdzałem pompę i jest ok, również nie ma paprochów w baku, paliwo leję sprawdzone

 

---------- Post added at 23:11 ---------- Previous post was at 23:07 ----------

 

 

nie gaśnie w ogóle jeżeli odpalę i po prostu ruszę (normalnie) to się dzieje tylko kiedy mam gaz w podłodze :) na pierwszych 2-uch biegach, jak jestem w trasie już chwilę to nie było takiej sytuacji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności