poised Zgłoś #1 Napisano 25 Maja 2011 Jak w temacie.... Czasem.... się tak zdarza kiedy chcę ostro ruszyć wbijam 1-kę 4000 rpm, 2-kę 4000 rpm i kiedy puszczam gaz na tzn luz gaśnie, jest to zjawisko bardzo rzadkie, aczkolwiek niebezpieczne bo nie ma wspomagania hamulców ani kierownicy, a zapalić jest po tym ciężko, jakby brakowało paliwa, trzeba kręcić ok 15 s. żeby chwycił i potem wszystko jest ok. Hmm myślałem że może filtr paliwa, ale niedawno zmieniałem, przewody są ok, w baku czysto...co może jeszcze być do sprawdzenia...?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szneider Zgłoś #2 Napisano 26 Maja 2011 Warto by było sprawdzić pompkę paliwa w zbiorniku, ewentualnie przekaznik od pompy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vietrzyk Zgłoś #3 Napisano 26 Maja 2011 pompka paliwa w baku podaje wstępne paliwo na rozruch, jeśli ci zgaśnie przekręć parę razy zapłon bez odpalania na 2-3 sekundy i zapalaj za np. 5 tym razem. Jak odpali od kopa to masz winną pompkę w baku, jak nie będzie dużej poprawy może pompa tandem słabe ciśnienie do bloku już podaje. jak się zachowuje przy dłuższej trasie i większej prędkości np. przy 140-150km/h ? nie słabnie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemo286 Zgłoś #4 Napisano 26 Maja 2011 Warto by było sprawdzić pompkę paliwa w zbiorniku Z tego co mi wiadomo AJM-y nie mają w baku żadnej pompy. Paliwo z baku zasysa od razu pompa vacum która jest przykręcona z tyłu głowicy (od strony ściany grodziowej pod rurą dolotową od IC) i właśnie od jej sprawdzenia bym zaczął. Najprościej jakbyś miał możliwość pożyczenia sprawnej pompy (niekoniecznie od AJM, ja zakładałem do swojego od AWX i hulał ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
byry007 Zgłoś #5 Napisano 26 Maja 2011 Masz racje z pompą w baku, zobacz czy może filtr od paliwa nie jest brudny na początek możesz go odkręcić ten plastikową śrubkę od dołu filtra paliwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_gregor Zgłoś #6 Napisano 27 Maja 2011 W moim AJM siedzi pompa w baku, tak więc niektóre mają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vietrzyk Zgłoś #7 Napisano 27 Maja 2011 Wszytki modele silnikowe PD miały tylko nie wszystkie roczniki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
poised Zgłoś #8 Napisano 31 Maja 2011 pompka paliwa w baku podaje wstępne paliwo na rozruch, jeśli ci zgaśnie przekręć parę razy zapłon bez odpalania na 2-3 sekundy i zapalaj za np. 5 tym razem. Jak odpali od kopa to masz winną pompkę w baku, jak nie będzie dużej poprawy może pompa tandem słabe ciśnienie do bloku już podaje. jak się zachowuje przy dłuższej trasie i większej prędkości np. przy 140-150km/h ? nie słabnie? nie słabnie przy wyższych prędkościach, ciągnie do 200 km/h bez szemrania, jak pisałem zdarza się to bardzo rzadko i tylko jak zaczynam jechać a nigdy kiedy już jestem z trasie filtr jest nowy ( 2000 km), sprawdzałem pompę i jest ok, również nie ma paprochów w baku, paliwo leję sprawdzone ---------- Post added at 23:11 ---------- Previous post was at 23:07 ---------- nie gaśnie w ogóle jeżeli odpalę i po prostu ruszę (normalnie) to się dzieje tylko kiedy mam gaz w podłodze na pierwszych 2-uch biegach, jak jestem w trasie już chwilę to nie było takiej sytuacji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach