Wolfe Zgłoś #61 Napisano 22 Lipca 2016 Zgadza się, daj znać jak ci poszło, u mnie sterowni epb czeka już pół roku na zamontowanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Albercik Zgłoś #62 Napisano 23 Lipca 2016 No to tak. - wymontowałem tunel, - założyłem sterownik, - włączyłem zapłon i... milion błędów, pisz zenie deski i takie tam, łącznie z engine fault i migająca mi kontrolkami... - podłączyłem vcds i jedziemy. Kodowanie chciałem przepisać z zapisanego wcześniej autoscana, ale ani moduł hamulca, ani moduł ABS go nie przyjmowały, - jedziemy z basic settings... - instrukcja podana w wiki vcds jest o kant..... potłuc. - najpierw wchodzimy w basic settings (oczywiście po zalogowaniu) i wybieramy z listy pozycję brake coś tam - trzeba klikać xnaście razy w next zgodnie z procedurą (noga na hamulcu, terkotanie pompy itd), aż do END. - potem reszta nastawów. Na koniec kasowanie błędów - zostaną dwa. Czujnik G85 i 005 - brak kodowania. - przepisuje kodowanie pompy z autoscana. Weszło. - następnie znowu kasowanie dtc i zostaje błąd czujnika g85. - przepisuje kodowanie do sterownika ręcznego. Tym razem przyjął. - po wpisaniu obu kodowań - poskładałem wszystko do kupy. Teraz czas na przejażdżkę żeby skasować błąd g85 (i błąd skrajnych położeń kierownicy w module wspomagania). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wolfe Zgłoś #63 Napisano 23 Lipca 2016 Dzięki Tomek, po powrocie z wakacji mam nadzieję że się za to wezmę. Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Albercik Zgłoś #64 Napisano 23 Lipca 2016 Kończąc - wyjechałem z działki, podjechałem kawałek i... błąd ESP zniknął. Zawróciłem (bez podpiętego VCDSa) i błąd wspomagania zniknął, a jak się włączyło wspomaganie to prawie kierownicę urwałem... Błędysame poznikały. Z silnika i skrzyni trzeba było kasować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Albercik Zgłoś #65 Napisano 8 Sierpnia 2016 (edytowane) Panowie. Problem. Prośba o pomoc. A dzieje się tak: Miałem taki moduł hamulca 3C0 907 801 J, ale zachciało mi się aktywacji funkcji na stałe, więc wymieniłem go na 3C8 907 801 A. Jak pisałem wyżej - udało się wszystko zakodować, zaadoptować i działało po staremu. Dziś wymieniłem zegary z czerwonych 3C0 920 871 E na białe 3C0 920 871 T. Niby wszystko działa, mam też opcję Auto Hold w zegarach, ale po wejściu w ustawienia mam wybrane "Always Off". Jak wybiorę "Always On" - po chwili sam przełącza się na "Always Off" I tak w kółko. W sterowniku ręcznego nie mam błędów, natomiast w zegarach pojawia mi się: 12604928 - Combination / Chassis CAN Bus (SAE Bus D) U0056 00 [008] - Performance Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Reset counter: 162 Mileage: 133667 km Date: 2010.14.06 Time: 22:42:37 Błagam pomóżcie bo tylko po to, żeby mieć tą funkcję aktywną wymieniłem zegary... Ten filmik dobrze obrazuje problem (u mnie jest identycznie): Edytowane 8 Sierpnia 2016 przez Albercik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Albercik Zgłoś #66 Napisano 31 Sierpnia 2016 ten problem rozwiązałem wymieniając GW z E na L. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
comingsoon Zgłoś #67 Napisano 11 Września 2016 Kupowal ktos 000 979 030 E w serwisie? Przymierzam sie juz nty raz do autoholda i tego mi brakuje na alledrogo brak chyba ze mcp150 pasuja zamiast tych 030e ktos wie moze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Albercik Zgłoś #68 Napisano 12 Września 2016 a po co Ci 030? tam powinno być 003 jak do przycisku potrzebujesz. W ASO kupowałem 003 (byłem młody i głupi) i za dwa kable zapłaciłem tyle, co za 15 na allegro... Ja już kilka razy kupowałem u tego gościa: http://allegro.pl/przewod-naprawczy-000979009-000-979-009-bez-uszcze-i5138280798.html Przewody są bardzo dobrej jakości i - co najważniejsze - są sporo dłuższe, niż te z ASO (1m), dzięki czemu dużo łatwiej jest je podłączyć i przeciągnąć bez sztukowania, lub marnowania pinów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
comingsoon Zgłoś #69 Napisano 17 Września 2016 (edytowane) Panowie jak wyjac to zabezpieczenie czarne w miejscu w ktorym ma wejsc pin? Wie ktos moze? Dodam ze wyjalem rozowe zabezpieczenie Ogarnalem temat. Dzieki Wojtek za pomoc Edytowane 17 Września 2016 przez comingsoon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turek Zgłoś #70 Napisano 17 Września 2016 (edytowane) Koledzy, w końcu zabieram się do montażu AH w aucie i zastanawiam się czy będę miał możliwość aktywacji tej funkcji na stałe i czy będzie opcja AH w liczniku. W aucie mam takie graty: - moduł hamulca 3C8 907 801 E - ABS 3C0 614 109 AE - licznik 3C0 920 872 G - bordnetz 3C8 937 049 E Będę wdzięczy za wskazówki. Aktualizacja Auto hold założony. Wszystko ładnie działa, również z poziomu licznika i AH działa na stałe. Edytowane 24 Września 2016 przez turek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hippi Zgłoś #71 Napisano 14 Maja 2017 Witam, pytanie trochę z innej beczki - gdzie i co przełączyć aby przy włączonym AH i wypięciu pasa kierowcy nie zaciągał się hamulec ręczny. Korzystam często z AH i jak zapomnę go wyłączyć przed końcem jazdy to zaciąga mi się ręczny później - jest to dla mnie trochę denerwujące... Pozdr. PL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #72 Napisano 14 Maja 2017 Musisz ćwiczyć pamięć 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hippi Zgłoś #73 Napisano 14 Maja 2017 mkpol napisał: Musisz ćwiczyć pamięć Pamięć dobra ino bateryjka nie domaga... A na serio da się to zrobić? Dzięki za info. Czyli pozostanie tak jak jest tylko muszę sobie przykleić kartkę żeby pamiętać o AH... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #74 Napisano 22 Lipca 2017 (edytowane) Przycisk dodany: - przycisk wraz z wtyczką używka, - piny do sterownika nowe, Całość spięta (choć z przygodą, bo rozpadł mi się przycisk i zgubiłem blaszkę) i działa wyśmienicie włącznie z możliwością ustawienia przez MFA uruchomienia na stałe po odpaleniu więc w zasadzie mogłem podpiąć diodę i też byłoby dobrze Oczywiście wykonałem to na wyłączonym akumulatorze Edytowane 22 Lipca 2017 przez radekrp90 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal0818 Zgłoś #75 Napisano 19 Października 2017 Czy można włączyć menu autohold w kolorowych zegarach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #76 Napisano 19 Października 2017 To zależy bardziej od wersji softu pompy abs niż od zegarów. Z tego co pamiętam wszystkie pompy 3AA miały taką możliwość, więc jak najbardziej można. Z tym że nie działa to na zasadzie włącz/wyłącz tylko automatycznie włączaj po ruszeniu / nie włączaj po ruszeniu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jankus Zgłoś #77 Napisano 10 Grudnia 2017 AH u mnie zamontowane i działa. Rozkładanie tunelu jest dużo prostsze niż się wydaje. I da się z montażem wyrobić w jakieś 3 godziny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daku Zgłoś #78 Napisano 23 Grudnia 2017 @rafal0818 pewnie że się da :), za samo menu autoholdu odpoiwada moduł EPB Poza modułem ważna jest pompa ABS czy zrozumie i odpowiednio odpowie do zegarów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wolfe Zgłoś #79 Napisano 16 Lutego 2018 Dnia 17.09.2016 o 11:25, comingsoon napisał: Panowie jak wyjac to zabezpieczenie czarne w miejscu w ktorym ma wejsc pin? Wie ktos moze? Dodam ze wyjalem rozowe zabezpieczenie Mam pytanie, w sprawie jak wyjąć piny z kostki od sterownika EPB oraz te zabezpieczenia z poszczególnych pinów jak na zdjęciu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #80 Napisano 16 Lutego 2018 Te gumki się wyrywa - łapiesz szczypcami i ciągniesz. Wpięte przewody trzeba wypinać i najlepiej mieć do tego przyrząd, ewentualnie jakimś drucikiem podważać. Przykład z dużą ilością zdjęć:https://www.lelong.com.my/23pcs-electric-connector-terminal-pins-removal-tool-kit-4688-ehardwarestore-183661504-2017-10-Sale-P.htm 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach