Skocz do zawartości
m3iaz

[Instrukcja] AUTO HOLD - POPRAWIONA

Rekomendowane odpowiedzi

Pasy zapięte, drzwi kierowcy zamknięte ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I czy dioda LED potwierdza włączenie AH?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pasy zapięte, jazda próbna zrobionavi dalej nie działa. 

Niestety dioda nie potwierdza włączenia AH. 

Edytowane przez miikii

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Źle podłączyłeś, sprawdź kable.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powoli rozkładam ręce. Kabelki podłączone prawidłowo. Vag kanał 53 grupa 7 pole 2 widzi naciskanie guzika AH. taka u mnie sytuacja. Nie wiem co dalej. 

 

Edytowane przez miikii

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A kodowanie zrobione?? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bez kodowania niestety AH nie pokazuje się na liczniku. 

Czuje się pokonany przez AH i z godnością znoszę tę porażkę. Składam paska bo jutro do pracy trza jechać. Będę miał AH które nie działa. 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A odepnij wtyczkę od przycisku AH i zobacz czy będzie błąd?? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A wiesz ze błędu nie ma. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@miikiiAlbo steronik EPB nie obsługuje Autohold albo kodowania nie przyjęło 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To cóż mogę zrobić by jednak ten AH zadziałał u mnie? Kodowanie czyli 57 jest przyjęte. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@miikii daj screna z numerem sterownika albo wrzuć cały autoscan będzie nawet lepiej 

Edytowane przez Matiz4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jutro się za to biorę. Dam znać jaki sterownik. 

Edytowane przez miikii

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A więc tak. Sterownik 3C8 907 801 A. Wszystko sprawdziłem że sto razy. Kable przylutowane zgodnie z rozpiską niestety AH nie chce drgnąć. 

Kodowanie 57 oczywiście w liczniku AH załączony cały czas ale nie działa. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę że sterownik poprostu nie obsługuje AH. Jak przyjoł kodowanie to dobrze, ale jeżeli nie wywala błędu przy odpiętej wtyczce to nie będzie działać. Dużo osób ma sterownik EPB 3C8 907 801 E, sam taki mam i działa AH, ale jak odepnę wtyczkę to błąd się zaraz pojawia, nawet w pierwszym poście napisane że przed robotą AH trzeba zmienic kodowanie, jak będzie błąd to znaczy że obsługuje, a jak nie to nie obsługuje. Choć zamiast odrazu kupować inny EPB poczekaj może komuś działa na EPB takim co Ty masz :) A jak nie to zmiana EPB :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 7.05.2021 o 21:33, Matiz4 napisał:

Myślę że sterownik poprostu nie obsługuje AH. Jak przyjoł kodowanie to dobrze, ale jeżeli nie wywala błędu przy odpiętej wtyczce to nie będzie działać. Dużo osób ma sterownik EPB 3C8 907 801 E, sam taki mam i działa AH, ale jak odepnę wtyczkę to błąd się zaraz pojawia, nawet w pierwszym poście napisane że przed robotą AH trzeba zmienic kodowanie, jak będzie błąd to znaczy że obsługuje, a jak nie to nie obsługuje. Choć zamiast odrazu kupować inny EPB poczekaj może komuś działa na EPB takim co Ty masz :) A jak nie to zmiana EPB :)

Chyba zakupie nowy moduł z końcówka E. Jak wam działa to i mi pewnie będzie działał. Oczywiście dam znać czy wymiana modułu pomogła.

Czy jest coś na co zwrócić uwagę podczas wymiany oprócz kodowania nowego modułu? 

Edytowane przez miikii

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To już kup lepiej 3AA ale jak chcesz działający 3C8 to mam na zbyciu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@miikiispisz sobie kodowanie ABS albo najlepiej zrób autoscan całego samochodu i zapisz 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie powinienem spłonąć na stosie. 

Oczywiście wszystko podłączone było prawie dobrze. Dziś przy montażu modułu który zakupiłem od kolegi z forum za co dziękuję i zauważyłem że pin 4 z przycisku zamontowałem do 4 pin w kostce modułu. Mój rocznik Passata 2008. Czy to dobre podłączenie? Oczywiście że nie ma być 9 pin przy kostce do modułu. Ale ze mnie gapa. 

 

Teraz mam pytanie : po podłączeniu modułu oczywiście wysypały się błędy których nie mogę skasować. Proszę was o to co mam teraz zrobić żeby wszystko było ok. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogarnąłem wymianę na nowszy moduł to jest z 3c8.907.801. B na 3c8.907.801.C i ma problem w module hamulca pojawia się błąd 00576 i nie da się skasować. Co robić? 

Edytowane przez miikii

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności