Skocz do zawartości
m3iaz

[Instrukcja] AUTO HOLD - POPRAWIONA

Rekomendowane odpowiedzi

Widziałem widziałem , dzieki .

 

jednak tam mowa o org komponentach

Nie każdy ABS gada z EPB , a EPB szuka ABS-u i tak w koło .

Dlatego procuje nad czymś innym, cos co będzie się dało zaadoptować do auta

 

Inne ABSy posiadają Hill Holda dlatego te funkcję z EPB można juz pominąć

2 nie są potrzebne ;)

 

Bardziej szukam sytuacji praktyczego działania, codziennego uzytkowania .

np: jadę do sklepu, zatrzymuje się , wciskam P i juz, Albo P z automatu i po zatrzymaniu się blokuje ... jakos tak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytanie,

ktoś wie jaki jest Security Acces to EPB ? Bo VCDS nie podpowiada nic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy jest wogóle ktoś kto ma autohold z poziomu licznika w TDI na PD, bo mam wrażenie że to chodzi dopiero w CR. Pompy od CR za cholerę nie idzie dokodować do sterownika silnika na PD.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy można w VCDS ustawić, że by AutoHold był zawsze aktywny bez naciskania przycisku? Najlepiej byłoby, gdyby przycisk deaktywował AH.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy można w VCDS ustawić, że by AutoHold był zawsze aktywny bez naciskania przycisku? Najlepiej byłoby, gdyby przycisk deaktywował AH.

 

Tylko w nowszych rocznikowo Paszczurach gdzie jest ustawienie AH na zegarach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy kabel o oznaczeniu LGY będzie dobry do zrobienia wiązki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dorzucę swoje "trzy grosze"

Od wczoraj też mam AUTO HOLD ale zajęło mi to blisko pięć godzin.... ale od początku.

1. Przycisk kupiony na allegro - używany z przesyłką 49zł.

2. Przewody i kostka - poprosiłem sprzedawcę przycisku o kawałek wiązki i dostałem ok 10 cm instalacji z kostką do AUTO HOLD i dodatkowo do ESP (o dziwo się przydała)

3. Do demontażu konsoli skorzystałem z tego wątku - serdecznie dziękuję!!!

4. Miałem niewłaściwe konektorki by podłączyć się do modułu hamulca i tu z pomocą przyszła dodatkowa kostka do ESP - wyjąłem z niej dwa przewody które pasowały jak ulał do modułu hamulca (musiałem je tylko przedłużyć). Jedyny przewód w jaki musiałem "się wgryźć" to przewód z pinu 11 ale też nie podłączałem się przy module tylko wyłuskałem go z wiązki tuż pod przyciskiem ESP - w efekcie wszystkie "rozprucia" istniejącej wiązki mam pod ręką - wystarczy zdjąć plastiki przy drążku zmiany biegów - tam podłączyłem 4 przewody (które pasowały kolorystycznie z tymi w które się wgryzałem) a tylko dwa poszły do modułu.

Jeszcze jedna ciekawostka:

Przycisk AUTO HOLD można swobodnie zamienić z przyciskiem park-tronik - różnią się jedynie oznakowaniem, kostka pasuje. Więc jeżeli zepsuje się któryś z nich a "góra" nie będzie wytarta to można je swobodnie podmienić.

 

Łączny koszt 49zł.

Może się komuś przyda.

Pozdrawiam i Wesołych Świąt.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Czy kabel o oznaczeniu LGY będzie dobry do zrobienia wiązki?

Może być - jak masz wybór to ok 0,5mm2

Edytowane przez konrad.p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam szanownych kolegów, czy mogę bez większych problemów zmienić moduł Autohold na 3aa ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie, chyba że wymienisz ABS na 3AA, tunel środkowy b7, moduł przycisków, czujnik halla, czujniki abs tył.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Troszkę przesadziłeś, w autach modelowo 2008 można założyć bez problemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

On ma 2007 :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A może modelowo 2008, kto to wie? A pompę ABS trzeba mieć tylko minimum 109D i już wszystko śmiga.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje za informacje

 

Modelowo auto mam 2008 i pompę dokładnie mam z końcówką D.

 

Czyli innymi słowy Tomaszu, mogę śmiało montować sterownik AutoHold z 3AA ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, możesz zakładać sterownik hamulca 3AA.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ma ktos moze foty zapisane z 1 postu? Moglbym prosic o nowy upload

Zna ktos moze nr wtyczki 6 pinowej?

Edytowane przez comingsoon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak do AH to taki numerek.

IMG_0504.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pany, biorę się jutro za wymianę sterownika od ręcznego na 3c8.

 

Pytanie za tysiąc punktów: czy jeśli teraz mam kodowanie 0000057 to do nowego też wpisuję 0000057 i gotowe, czy muszę jeszcze coś grzebać w innych modułach?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pompę ABS będziesz musiał jeszcze zakodować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już wszystko wiem. Kodowanie pompy ABS + nastawy podstawowe... Jutro będzie walka ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności