Major Zgłoś #41 Napisano 4 Lipca 2014 Widziałem widziałem , dzieki . jednak tam mowa o org komponentach Nie każdy ABS gada z EPB , a EPB szuka ABS-u i tak w koło . Dlatego procuje nad czymś innym, cos co będzie się dało zaadoptować do auta Inne ABSy posiadają Hill Holda dlatego te funkcję z EPB można juz pominąć 2 nie są potrzebne Bardziej szukam sytuacji praktyczego działania, codziennego uzytkowania . np: jadę do sklepu, zatrzymuje się , wciskam P i juz, Albo P z automatu i po zatrzymaniu się blokuje ... jakos tak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #42 Napisano 29 Lipca 2014 Pytanie, ktoś wie jaki jest Security Acces to EPB ? Bo VCDS nie podpowiada nic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arecki64 Zgłoś #43 Napisano 8 Marca 2015 Dodaję instrukcję montażu auto hold w j. niemieckim. Polski opis jest O.K. ,ale ja nie mogę otworzyć zdjęć. Może się komuś przyda. http://www.passat3c.info/cms_neu/index.php?page=189 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #44 Napisano 24 Maja 2015 Panowie czy jest wogóle ktoś kto ma autohold z poziomu licznika w TDI na PD, bo mam wrażenie że to chodzi dopiero w CR. Pompy od CR za cholerę nie idzie dokodować do sterownika silnika na PD. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
airajti Zgłoś #45 Napisano 16 Grudnia 2015 Czy można w VCDS ustawić, że by AutoHold był zawsze aktywny bez naciskania przycisku? Najlepiej byłoby, gdyby przycisk deaktywował AH. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #46 Napisano 16 Grudnia 2015 Czy można w VCDS ustawić, że by AutoHold był zawsze aktywny bez naciskania przycisku? Najlepiej byłoby, gdyby przycisk deaktywował AH. Tylko w nowszych rocznikowo Paszczurach gdzie jest ustawienie AH na zegarach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wolfe Zgłoś #47 Napisano 23 Grudnia 2015 Czy kabel o oznaczeniu LGY będzie dobry do zrobienia wiązki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
konrad.p Zgłoś #48 Napisano 24 Grudnia 2015 (edytowane) Dorzucę swoje "trzy grosze" Od wczoraj też mam AUTO HOLD ale zajęło mi to blisko pięć godzin.... ale od początku. 1. Przycisk kupiony na allegro - używany z przesyłką 49zł. 2. Przewody i kostka - poprosiłem sprzedawcę przycisku o kawałek wiązki i dostałem ok 10 cm instalacji z kostką do AUTO HOLD i dodatkowo do ESP (o dziwo się przydała) 3. Do demontażu konsoli skorzystałem z tego wątku - serdecznie dziękuję!!! 4. Miałem niewłaściwe konektorki by podłączyć się do modułu hamulca i tu z pomocą przyszła dodatkowa kostka do ESP - wyjąłem z niej dwa przewody które pasowały jak ulał do modułu hamulca (musiałem je tylko przedłużyć). Jedyny przewód w jaki musiałem "się wgryźć" to przewód z pinu 11 ale też nie podłączałem się przy module tylko wyłuskałem go z wiązki tuż pod przyciskiem ESP - w efekcie wszystkie "rozprucia" istniejącej wiązki mam pod ręką - wystarczy zdjąć plastiki przy drążku zmiany biegów - tam podłączyłem 4 przewody (które pasowały kolorystycznie z tymi w które się wgryzałem) a tylko dwa poszły do modułu. Jeszcze jedna ciekawostka: Przycisk AUTO HOLD można swobodnie zamienić z przyciskiem park-tronik - różnią się jedynie oznakowaniem, kostka pasuje. Więc jeżeli zepsuje się któryś z nich a "góra" nie będzie wytarta to można je swobodnie podmienić. Łączny koszt 49zł. Może się komuś przyda. Pozdrawiam i Wesołych Świąt. - - - - - aktualizacja - - - - - Czy kabel o oznaczeniu LGY będzie dobry do zrobienia wiązki? Może być - jak masz wybór to ok 0,5mm2 Edytowane 24 Grudnia 2015 przez konrad.p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wilczek__85 Zgłoś #49 Napisano 3 Stycznia 2016 Witam szanownych kolegów, czy mogę bez większych problemów zmienić moduł Autohold na 3aa ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SZYLO Zgłoś #50 Napisano 3 Stycznia 2016 Nie, chyba że wymienisz ABS na 3AA, tunel środkowy b7, moduł przycisków, czujnik halla, czujniki abs tył. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grabotg Zgłoś #51 Napisano 4 Stycznia 2016 Troszkę przesadziłeś, w autach modelowo 2008 można założyć bez problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SZYLO Zgłoś #52 Napisano 4 Stycznia 2016 On ma 2007 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grabotg Zgłoś #53 Napisano 4 Stycznia 2016 A może modelowo 2008, kto to wie? A pompę ABS trzeba mieć tylko minimum 109D i już wszystko śmiga. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wilczek__85 Zgłoś #54 Napisano 5 Stycznia 2016 Dziękuje za informacje Modelowo auto mam 2008 i pompę dokładnie mam z końcówką D. Czyli innymi słowy Tomaszu, mogę śmiało montować sterownik AutoHold z 3AA ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grabotg Zgłoś #55 Napisano 5 Stycznia 2016 Tak, możesz zakładać sterownik hamulca 3AA. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
comingsoon Zgłoś #56 Napisano 12 Czerwca 2016 (edytowane) Ma ktos moze foty zapisane z 1 postu? Moglbym prosic o nowy upload Zna ktos moze nr wtyczki 6 pinowej? Edytowane 12 Czerwca 2016 przez comingsoon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #57 Napisano 12 Czerwca 2016 Jak do AH to taki numerek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Albercik Zgłoś #58 Napisano 22 Lipca 2016 Pany, biorę się jutro za wymianę sterownika od ręcznego na 3c8. Pytanie za tysiąc punktów: czy jeśli teraz mam kodowanie 0000057 to do nowego też wpisuję 0000057 i gotowe, czy muszę jeszcze coś grzebać w innych modułach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wolfe Zgłoś #59 Napisano 22 Lipca 2016 Pompę ABS będziesz musiał jeszcze zakodować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Albercik Zgłoś #60 Napisano 22 Lipca 2016 Już wszystko wiem. Kodowanie pompy ABS + nastawy podstawowe... Jutro będzie walka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach