Gość bartklin Zgłoś #141 Napisano 22 Czerwca 2008 te zegary mają 1/2 FIS, nie jest to pełny. zima 18 tak wygląda licznik z 1/2 fis http://www.allegro.pl/item381654406_licznik_vw_passat_b5_lift_1_2_fis.html#photo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #142 Napisano 22 Czerwca 2008 wiem kolego jak wygląda, i ten link co jest podany na poprzedniej stronie to jest 1/2 FIS. Chyba widać, że dół się tylko błyszczy, a na górze nie. Jeżeli tego nie widzisz to zapisz to sobie na kompa i powiększ i wtedy porozmawiamy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bartklin Zgłoś #143 Napisano 22 Czerwca 2008 wiem kolego jak wygląda, i ten link co jest podany na poprzedniej stronie to jest 1/2 FIS. Chyba widać, że dół się tylko błyszczy, a na górze nie. Jeżeli tego nie widzisz to zapisz to sobie na kompa i powiększ i wtedy porozmawiamy. no sorry ale nie widze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #144 Napisano 22 Czerwca 2008 to się przypatrz, bo ja tam na pewno nie widzę i nie zobaczę pełnego FIS'a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość TheSamurai Zgłoś #145 Napisano 22 Czerwca 2008 Widze, ze Kolega Zima18 tez z Bialegostoku. Wiec w ramach lokalnego patriotyzmu odpowiedz mi na postawione wczesniej pytanie:P - co to za uklad sterujacy silnikiem musze wymienic, gdy podlaczam zegary z komputerem (b5, 98r., wersja "spartan":))? No bo jezeli to ten, gdzie siedzi chip sterujacy silnikiem, to chyba nie mozna tak po prostu sobie zmieniac? I znasz moze kogos w Bialym, kto podjalby sie zrobienia takiej przekladki? Z gory dzieki za wszelka pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artuj Zgłoś #146 Napisano 22 Czerwca 2008 Żadnego układu "sterującego" nie musisz wymieniać. Licznik zwyczajnie szczytuje sobie ze sterownika silnika wartości mierzone które są mu potrzebne do wyliczenia spalania i żadnej filozofii tutaj nie ma. Problem może stanowić czujnik temperatury zewnętrznej bo możesz go nie posiadać, ale on chyba konieczny do działania nie jest. No i oczywiście podpięcie manetki sterującej ... to by było generalnie tyle. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość TheSamurai Zgłoś #147 Napisano 22 Czerwca 2008 Dzieki wielkie. O podpieciu manetki juz bylo pisane, a skoro nie potrzeba ingerowac w silnik, to mysle, ze zmienie to sam. Jezeli mi sie uda, postaram sie opracowac jakas idiotoodporna instrukcje:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ameba01 Zgłoś #148 Napisano 22 Czerwca 2008 "TheSamurai" Instrukcja by sie przydala jak juz skonczysz zmagania. Mam pytanie mam 1/2 FISa i chce zmienic na caly czy poza zegarami musze cos jeszcze dokupic?? Wsumie temp. mam, spalania, srednie predkosci itp. calosc jest tylko jesli moge i sie da to chcialbym miec caly FIS. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bartklin Zgłoś #149 Napisano 23 Czerwca 2008 No bedziesz potrzebować chyba jeszcze kabel do navi lub do radia jeśli chcesz wyświetlać z nich informacje. Tak po za tym masz luzik bo już masz 1/2 fis i wszystko jest. A słyszał ktoś może że jak sie zakłada komputer pokładowy od początku to trzeba dodatkowo pociągnąć jeszcze kabel z niebieskij kostki pin 32 do komputera silnika? Tak robią chłopaki w golfach MK4 a przecież to prawie to samo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ameba01 Zgłoś #150 Napisano 23 Czerwca 2008 Macie moze pojecie kto handluje czesciami z anglikow i mialby takie zegary z pelnym FIS-em?? Interesuje mnie wylacznie angol. Jesli ma ktos nr takiego licznika to tez bylbym wdzieczny. Wiem ze ma byc xxx920xxx ale o te x pytaja tak by byc pewnym ze dobra zecz zamowie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bartklin Zgłoś #151 Napisano 24 Czerwca 2008 Porzyczyłem to od chłopaków z forum golfa ale powinno być to samo co u nas: 1J0 to czarne 1J5 to srebrne 919 - bez CAN 920 z CAN 8 to w km/h 9 to milach 0 to bez mfa 2 to mfa 4 to fis 5 - immo 2 6 immo 3 bez literki - silnik 1,4 A- benzyna C - diesel Teraz powinno być już łatwiej rozszyfrować ten ciąg literek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ameba01 Zgłoś #152 Napisano 24 Czerwca 2008 Wszystko z tych kodow juz wiem(co oznaczaja) tylko nie am mpojecia co to te IMMO2 / IMMO3 Co to oznacza??? i gdzie sie to sprawdza?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pogromca Zgłoś #153 Napisano 24 Czerwca 2008 Więc coś tu nie gra bo u mnie pin 23 jest zajęty... Niemożliwe, może masz tylko pusty pin albo źle policzyłeś piny bo to by nie miało sensu żeby ten pin był obsadzony. A słyszał ktoś może że jak sie zakłada komputer pokładowy od początku to trzeba dodatkowo pociągnąć jeszcze kabel z niebieskij kostki pin 32 do komputera silnika? Tak robią chłopaki w golfach MK4 a przecież to prawie to samo. Nic takiego nie trzeba robić. 'Prawie', robi jednak różnicę. Porzyczyłem to od chłopaków z forum golfa ale powinno być to samo co u nas:1J0 to czarne 1J5 to srebrne 919 - bez CAN 920 z CAN 8 to w km/h 9 to milach 0 to bez mfa 2 to mfa 4 to fis 5 - immo 2 6 immo 3 bez literki - silnik 1,4 A- benzyna C - diesel Teraz powinno być już łatwiej rozszyfrować ten ciąg literek. Nie wszystko jest tak samo, przykładowo 5 w passacie oznacza już immo3 a w golfach/borach immo2. Immo to w skrócie immobilizer a 2 lub 3 to jego wersja. W passatach 3BG jest immobilizer trzeciej generacji, w passatach 3B z licznikami z niebieskim podświetleniem jest immobilizer drugiej generacji a z zielonym pierwszej. Widzę że trzeba będzie zebrać te wszystkie informacje i gdzieś napisać w jednym miejscu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bartklin Zgłoś #154 Napisano 25 Czerwca 2008 Przepraszam Pogromco że Ci tyle trułem z tymi pinami, faktycznie źle były policzone. Teraz mam już wszystko podłączone i wszystko hula, ale znowu jest małe ale. Nie mam czujnika temperatury a pin 26 jest zajęty na 100%. Może wiesz gdzie szukać tego przewodu dalej bo nie chce go wywalać z kostki i na nowo zarabiać. Słyszałem że jest gdzieś przy przednim lewym słupku ale jeszcze nie znalazłem. No i jest mały problem z prędkościomierzem, a mianowicie pomiedzy 20 a 60 nie porusza się płynnie tylko krokowo (jak sekundnik na zegarku) a wraca normalnie. Ma na to wpływ nie wykasowany jeszcze błąd poduszki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bobbik Zgłoś #155 Napisano 12 Listopada 2008 3B0 to podświetlanie zielone a 3B1 niebieskie. Ja mam następujący problem:mój passat ma zegar bez cana za to z pełnym fisem (małe navi) Niestety jest padnięty i muszę go wymienić, nie zależy mi na kolorze niebieskim ani na navi (i tak nie ma map) natomiast chciałbym mieć jakieś mfa na małym wyświetlaczu. Pytanie: czy były takie zegary bez can? i co oznaczają 3 ostatnie cyfry numeru czesci? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość robert_nobel Zgłoś #156 Napisano 12 Listopada 2008 Witam, temat widze poruszony dośc dawno, ale ja mam świeży problem. Mam zainstalowany (chyba po awarii starego licznika) jakiś licznik z małym Fisem, a mam automat i nie pokazuje mi stanu skrzyni. Chciałbym zamontować licznik z dużym FISem, ale czy jezeli kiedyś taki nie był to taka zamiana jest realna? Czy taki będzie działał, albo jak sprawdzic jaki miałem licznik fabrycznie? Dzięki za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_B5 Zgłoś #157 Napisano 12 Listopada 2008 Witam,temat widze poruszony dośc dawno, ale ja mam świeży problem. Mam zainstalowany (chyba po awarii starego licznika) jakiś licznik z małym Fisem, a mam automat i nie pokazuje mi stanu skrzyni. Chciałbym zamontować licznik z dużym FISem, ale czy jezeli kiedyś taki nie był to taka zamiana jest realna? Czy taki będzie działał, albo jak sprawdzic jaki miałem licznik fabrycznie? Dzięki za pomoc. Witam. Mam podobny problem. Passat z 97 roku automat ma zainstalowany licznik jak dzisiaj się okazało z innego rocznika. Też nie mam informacji o zmianie biegów, nie działa mi obrotomierz i niektóre funkcje dotyczące spalania( mam półFis). Licznik ma numer zaczynający się od 920, a podobno powinien mieć 919. Prawdopodobnie ma inny CAN. Myślę, że kupno licznika z numerem zaczynającym się właśnie od 919 może rozwiązać problem. Cena licznika to około 350 pln. Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pogromca Zgłoś #158 Napisano 12 Listopada 2008 Witam. Mam podobny problem. Passat z 97 roku automat ma zainstalowany licznik jak dzisiaj się okazało z innego rocznika. Też nie mam informacji o zmianie biegów, nie działa mi obrotomierz i niektóre funkcje dotyczące spalania( mam półFis). Licznik ma numer zaczynający się od 920, a podobno powinien mieć 919. Prawdopodobnie ma inny CAN. Myślę, że kupno licznika z numerem zaczynającym się właśnie od 919 może rozwiązać problem. Cena licznika to około 350 pln. Pzdr. Tak, dobrze myślisz, musisz kupić bez can. Mam zainstalowany (chyba po awarii starego licznika) jakiś licznik z małym Fisem, a mam automat i nie pokazuje mi stanu skrzyni.Chciałbym zamontować licznik z dużym FISem, ale czy jezeli kiedyś taki nie był to taka zamiana jest realna? Czy taki będzie działał, albo jak sprawdzic jaki miałem licznik fabrycznie? Podaj numer obecnego licznika. 3B0 to podświetlanie zielone a 3B1 niebieskie.Ja mam następujący problem:mój passat ma zegar bez cana za to z pełnym fisem (małe navi) Niestety jest padnięty i muszę go wymienić, nie zależy mi na kolorze niebieskim ani na navi (i tak nie ma map) natomiast chciałbym mieć jakieś mfa na małym wyświetlaczu. Pytanie: czy były takie zegary bez can? i co oznaczają 3 ostatnie cyfry numeru czesci? 3B1 to zegary z funkcją blokady przeciwkradzieżowej systemu komfort, a 3B0 bez tej funkcji. Dotyczy zegarów przed liftingiem. Trzy ostatnie cyfry to 8-wersja europejska, 9-angielska/6-bez MFA,8-mały MFA,9-duży MFA(FIS)/ostatnia cyfra i litery oznaczają wersje silnikowe i skrzyni biegów. Dotyczy to liczników przed liftem. Były liczniki bez can z mfa w zegarku, takiego szukaj lub napraw gdzieś fisa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość robert_nobel Zgłoś #159 Napisano 13 Listopada 2008 A gdzie mam znaleźć numer licznika?, bo jeżeli trzeba go zdemontować, to nie wiem, czy sobie poradzę (nigdy tego nie robiłem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzidzion Zgłoś #160 Napisano 13 Listopada 2008 a jak ostatnie cyfry to 910 911 albo 931 to ma FISA czy MFA czy nie ma nic?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach