Skocz do zawartości
vwiater

Interfejs OBDII jaki wybrac

Rekomendowane odpowiedzi

lecz wywaliło komunikat "VCDS sofware out of date"

Jeżeli wiadomość masz w tzw. "dymku" ,to zamykasz "x" i działasz dalej...

U mnie tak było od początku (jak miałem tego fejsa) i to norma dla większości "klonów" .

Zamykałem dymek x-em bez zmiany softu/daty i wszystko działało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki koledzy za błyskawiczne odpowiedzi to zrobię jak wcześniej odinstaluje 11.3.0 a zainstaluje 11.11.0 i będziemy działać :) a odnośnie tej najnowszej wersii różni się czymś w szczególności od 11.11.0 czy jest sens ją instalować na tym interfejsie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a odnośnie tej najnowszej wersii różni się czymś w szczególności od 11.11.0 czy jest sens ją instalować na tym interfejsie

To jest klon jak sam napisałeś:niekumam wiec nie mozesz z nim używać wersji jakie chcesz ,tylko dedykowane do niego czyli te jakie z nim dostałeś,bo go po prostu uwalisz,:hunteroj widze \ze nie przerobiłeś tematu do końca o używaniu klonów.

Edytowane przez dob12

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To jest klon jak sam napisałeś wiec nie mozesz z nim używać wersji jakie chcesz ,tylko dedykowane do niego czyli te jakie z nim dostałeś,bo go po prostu uwalisz,oj widze \ze nie przerobiłeś tematu do końca o używaniu klonów.

Dokładnie .....Jak napisał dob12.

Myślę że jeszcze nie jeden klon "przed Tobą".....:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak uwalę będę wtedy myślał by zaprogramować ukłądy od atmegi po ft-ka, czytałem opisy jak wykonać takie manewry i nawet ładnie to niektórzy opisali. podstawkę do programatora też mam, lecz mam nadzieje, że nie będę musiał z niej kożystać. I z wersią którą zainstalowałem a dokładnie 11.3.0 będzie działać jak należ, jeszcze tylko jakiś firewall zainstaluje by broń boże program nie chciał się łączyć z internetem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak uwalę będę wtedy myślał by zaprogramować ukłądy od atmegi po ft-ka,

W sumie masz racje w myśl zasady "jak sie nie przewrócisz to sie nie nauczysz":D

podstawkę do programatora też mam, lecz mam nadzieje, że nie będę musiał z niej kożystać

No chyba nie masz zamiaru wylutowywać ATmegi,:doh to sie robi dolutowując cztery kabelki:lol

jeszcze tylko jakiś firewall zainstaluje by broń boże program nie chciał się łączyć z internetem.

 

firewall firewallem , zawsze można rozłączyć połączenie Wi Fii na czas pracy a sam program mieć na jakiejś pamieci zewnętrznej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i nadszedł rok 19.. , teraz mamy 20..., chyba czas wsiąść się za ten wątek ;)

Pozdr

jeśli nie ori, to szukajcie w przestworzach ...... ;)

ps. nie bić do mnie !!! < bez żadnych przenośni .... ja nic nie wiem na ten temat !!!

Edytowane przez makeć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

.....

Edytowane przez kacperwww

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chciałbym zakupić VAG Tacho.

Czy macie jakiegoś sprawdzonego sprzedawcę?

W jaką wersję zainwestować?

 

dzięki za podpowiedzi

Edytowane przez BartekP

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam szanownych forumowiczów mam paska z 2008 2,0 TDI proszę o pomoc w zakresie ustalenia

1. chcę zakupić kabel: jaki kabel ? - proszę o pełną nazwe lub link do sklepu lub allegro lub też eBay.de

2.Programy jakie posiadam : Polski VAG 4.9 & wersja VAG COM 409.1 ENG

3.Czy te programy mi wystarczą do pełnej diagnostyki- dla własnego użytku

 

Z góry bardzo Dziękuję za pomoc oraz życzę przyjemnej zabawy z naszymi passkami :)

 

 

Odnośnie pkt. nr.1 znalazłem sam kabel ale pisze w opisie że ten że kabel służy do samochodów produkowanych do 2005r. czy będzie pasować do nowszych?

Edytowane przez arekxd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Arku, weź przeczytaj kilka stron wstecz a a hasło klucz dla Ciebie to VCDS.

te vagi 409 to dla starszych aut

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Arku, weź przeczytaj kilka stron wstecz a a hasło klucz dla Ciebie to VCDS.

te vagi 409 to dla starszych aut

 

Dziękuje BartekP za szybką odpowiedź pozdrowienia z Monachium :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisz nam co chcesz diagnozować, co kodować itp. W jakim aucie, rocznik.

 

Ten skaner jest do wszystkiego czyli do niczego.:ok:

Edytowane przez kacperwww

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no do grupy VAG passat jak w opisie , wyslalem zapytanie do goscia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no do grupy VAG, wyslalem zapytanie do goscia

 

Tym gównem połączysz się tylko z silnikiem, o innych komponentach zapomnij. Napisz do mnie na [email protected] podeślę ci swoją oferte profesjonal.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

a czy ktoś próbował połączyć elm327 bt z vcds lite?

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

a czy ktoś próbował połączyć elm327 bt z vcds lite?

Działa ,ale tylko powyżej 20 metrów.

Czyli fejs w aucie ,a Ty w domu...

 

 

Żartowałem, człowieku tyle się pisze a tobie nawet nie chce się czytać.......Porażka!!

MASZ NAPISANE:

TYLKO VCDS DO TWOJEGO AUTA!!!!!

Napisz PM. do kacperwww ,albo szukaj na aukcjach..

No chyba że masz "drobne" to kup orginał - jakieś 1800pln.

Edytowane przez marek29

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
szukałem VCDS-a na allegro ale już nie ma

ale przy okazji zobaczyłem coś takiego:

http://allegro.pl/vas-5054a-pl-grupa-vag-uds-v19pl-nowy-gw12-i2642330768.html

czy to jest w ogóle coś warte oprócz ceny?

 

Ten sprzęt jeszt zbyt profesjonalny i mało użyteczny jak nie ma się go ory, ponieważ większość kodowań nowych kmponentów trzeba wykonywać on-line, a jak się połączysz z netem to może być nie ciekawie.

:P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności