genzo7 Zgłoś #401 Napisano 22 Kwietnia 2010 Panowie czy zwyklym kabelkiem za 50zl z allegro bede mogl zrobic logi statyczne i dynamiczne bo chyba nie znalazlem konkretniej odpowiedzi na to pytanie w tym watku czy lepiej zainwestowac w cos lepszego jak http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=103 a moze http://www.telwis.pl/product_info.php/cPath/21_49/products_id/60 i czy takim kabel najtanszy kabel moze cos popsuc w samochodzie, pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #402 Napisano 22 Kwietnia 2010 czy zwyklym kabelkiem za 50zl z allegro bede mogl zrobic logi statyczne i dynamiczne Tak. bo chyba nie znalazlem konkretniej odpowiedzi na to pytanie w tym watku Bo słabo szukałeś/niedokładnie czytałeś. takim kabel najtanszy kabel moze cos popsuc w samochodzie Nie kabel tylko bezmyślny użytkownik. To jak z nożem, zależy czy jest w rękach chirurga czy zabójcy. czy lepiej zainwestowac w cos lepszego jak http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=103 a moze http://www.telwis.pl/product_info.ph...products_id/60 To jest dokładnie to samo... Moim zdaniem nie ma sensu przepłacać. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bukaj Zgłoś #403 Napisano 22 Kwietnia 2010 Czy takim kabelkiem zrobię korektę licznika (wymiana licznika auto anglik) nie potrzebuje jakiegoś sprzetu chce tylko ustawić taki przebieg jak miałem na starym. http://allegro.pl/item993723968_interfejs_vag_k_can_commander_pin_immo_licznik_ecu.html http://allegro.pl/item999086242_vag_k_can_commander_pin_immo_licznik_ecu_diagnoza.html Czy muszę mieć vag tacho? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #404 Napisano 22 Kwietnia 2010 Czy takim kabelkiem zrobię korektę licznika (wymiana licznika auto anglik) nie potrzebuje jakiegoś sprzetu chce tylko ustawić taki przebieg jak miałem na starym. http://allegro.pl/item993723968_interfejs_vag_k_can_commander_pin_immo_licznik_ecu.html http://allegro.pl/item999086242_vag_k_can_commander_pin_immo_licznik_ecu_diagnoza.html Czy muszę mieć vag tacho? Zrobisz tym,nie musisz mieć VAG Tacho Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek_199 Zgłoś #405 Napisano 22 Kwietnia 2010 czy do diagnozowania mojego auta wystarczy coś takiego? http://www.allegro.pl/item994631504_interfejs_diagnostyczny_vag_kkl_obd2_obdii_usb_kb1.html pytanie kieruje głównie do kolego "riccardoa" bo on już skanował moje auto pare razy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #406 Napisano 22 Kwietnia 2010 czy do diagnozowania mojego auta wystarczy coś takiego? http://www.allegro.pl/item994631504_interfejs_diagnostyczny_vag_kkl_obd2_obdii_usb_kb1.html pytanie kieruje głównie do kolego "riccardoa" bo on już skanował moje auto pare razy. Wystarczy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek.wroc Zgłoś #407 Napisano 24 Kwietnia 2010 ja kupiłem kabelek VAG-K +CAN z programikiem do CAN i Polski VAG 4.9 ale chce z jakiegoś innego spróbować Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #408 Napisano 24 Kwietnia 2010 Ludzie, nie traktujcie kabli do diagnostyki/zmiany przebiegu jak przedłużacza do lampki nocnej. Każdy kabel działa przeważnie z określonym softem i w tym celu został skonstruowany/zrobiony. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek.wroc Zgłoś #409 Napisano 26 Kwietnia 2010 ale to można dojść czy kabel będzie grał z innym programem ?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #410 Napisano 26 Kwietnia 2010 ale to można dojść czy kabel będzie grał z innym programem ?? Dojść to wiesz, gdzie i kiedy można! Sprzedawca powinien dać komplet soft+kabel, jak jest inaczej, pytania kieruj właśnie do niego. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawid_18 Zgłoś #411 Napisano 27 Kwietnia 2010 ja kupiłem kabelek VAG-K +CAN z programikiem do CAN i Polski VAG 4.9 ale chce z jakiegoś innego spróbować Programy współpracujące to: *commander *polski vag 4.9 *vw tool 2.0.9 NIC WIĘCEJ. Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jotes Zgłoś #412 Napisano 28 Kwietnia 2010 (edytowane) Serdecznie witam. Chciałbym kupić interfejs + odpowiedni współpracujący z nim program VAG do mego samochodu. Wiem o tym, że w moim Passacie nie ma za bardzo co diagnozować i regulować, lecz chciałbym na początek zmienić kąt wyprzedzenia zapłonu - a do tego potrzebny jest VAG. Po przejrzeniu postów w tym temacie mam tylko mętlik w głowie. Co polecalibyście do mego auta? Dzięki za pomoc. Pozdrawiam. Czy warto kupić np. ten: http://www.telwis.pl/product_info.php/cPath/21_30/products_id/60? A może lepiej ten, bo w zestawie jest polski VAG 2.5: https://www.obd2.pl/index.php?p28,polski-vag-2-5-usb-obd2-kkl? Edytowane 28 Kwietnia 2010 przez Jotes Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DARECKI84 Zgłoś #413 Napisano 28 Kwietnia 2010 witam mam pytanie odnośnie vaga jaki możecie doradzić chodzi mi o takie właśnie diagnozowanie kasowanie poduszki, błędów czy sprawdzenie radia pytam bo na allegro jest pełno tego a mam starszego vaga który nie obsługuje tego rocznika i dzwoniłem do gościa co ma vag z pr. comander i powiedział że do takich celów się nie nadaje żebym sobie kupił taki jak miałem przedtem z pr. polski vag bo to co on ma to ja tego nie wykorzystam pisze bo przeczytałem 26stron i tak nie wiem co kupić żeby nie naciąć się od super fachowców z allegro mam paska z 2006r Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
batot1 Zgłoś #414 Napisano 30 Kwietnia 2010 Chce kupić kabelek do VAG-COM ale nie wiem jaki. Upatrzyłem sobie dwa: http://moto.allegro.pl/item1009073335_elm_327_euroscan_2009_sam_napraw_auto_najnowszy.html http://moto.allegro.pl/item1022152123_vag_k_can_1_4_liczniki_immo_crash_data_diag_opisy.html i nie wiem który wybrać. Możecie doradzić? Chciałbym mieć możliwość pełnej obsługi aut od rocznika 1996 do ok 2008r lub więcej, logi dynamiczne,kluczyki itp. Dzięki przejściówce chciałbym odczytywać ODB1 przez ODB2 (Golf 94). Czy może mi ktoś coś doradzić ew odradzić? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RoGaz50 Zgłoś #415 Napisano 30 Kwietnia 2010 (edytowane) Witam! Chce kupić kabelek do VAG-COM ale nie wiem jaki. Upatrzyłem sobie dwa Szanowny Kolego - jak Ci mogę radzić to ani 1-wszy ani 2-gi!!! A teraz skoro odradzam to Ci powiem dlaczego. Pierwszy kabelek - to nowość, wieć może być softwerowo niedopracowany. Nie mam do takich nowości zaufania - więc podchodzę z rezerwą. Drugi kabelek - to VAG Commander. Nie zrobisz nim np. logów dynamicznych, a te procedury są najważniejsze z punktu diagnozowania podstawowych parametrów (podzespołów) silnika! Edytowane 12 Stycznia 2011 przez sipowitz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #416 Napisano 30 Kwietnia 2010 Pierwszy kabelek - to nowość, wieć może być softwerowo niedopracowany. Nie mam do takich nowości zaufania - więc podchodzę z rezerwą. ELM to generalnie narzędzie uniwersalne, tak więc nieszczególnie nadaje się do pełnej diagnozy, tak jak VAG-COM lub VCDS. Tutaj również brak możliwości robienia logów dynamicznych, kodowania kluczy, itp. ELM głównie opiera się na odczycie wartości tylko z silnika, w przypadku VW praktycznie nieprzydatny. To proste - VCDS 908 EN + dobry software! To prawda, kawał zaawansowanego narzędzia, robi dokładnie wszystko, łącznie z rocznikami 2010. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #417 Napisano 1 Maja 2010 robi dokładnie wszystko, łącznie z rocznikami 2010. no tak nie do końca wszystko ... reno nie robi, tylko najnowszego scenika, porsche to fakt, wszystko, bentley i owszem, peugeota nie podłączałem, ale opelki po CANie to większość ... no i jeszcze parę marek ... Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #418 Napisano 1 Maja 2010 no tak nie do końca wszystko ... Z grupy VAG dokładnie wszystko... no i jeszcze parę marek ... Konkretnie to: * BMW: 7-ka '03, 330d '04. * Fiat: Punto II, Panda. * Jeep: Grand Cherokee '00 * Lexus: ES300, ES330. * Mercedes: SLK 230 '02, E500 '01, M270 CDI '04, Vaneo '03, Vito '02. * Opel: Vectra C '03 * Renault: Laguna dCi '02, Twingo '02, Kangoo. * Saab: 93 Sport '05 * Volvo: S Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arutim Zgłoś #419 Napisano 1 Maja 2010 Cytat:Napisał batot1 Zobacz post Chce kupić kabelek do VAG-COM ale nie wiem jaki. Upatrzyłem sobie dwa Mam w swoich zbiorach ten pierwszy i powiem tak: Testowane na: audi a6 c5 98', audi a4, 97' peugeot 306 (husky) 99; VW golf IV 99' VW POLO 95' Kangoo [nie mam pojęcia który to był rok ale jeszcze tamten wiek] i kilka innych które testowaliśmy wraz z moim znajomym z serwisu [bez skutku w połączeniach] pierwsze co 'ruszyło' to ibiza z 01' Po tym zakupie przestałem ufać kolorowym ładnym opisom, w których to 'fejsy' potrafią 'wszystko' Jeżeli chodzi o Vag Commander'a to widziałem już 'taniej' na naszym ulubionym portalu aukcyjnym [ na tyle tanio że doszedłem do wniosku iż nie opłaca się klonować klona ] VCDS to fajna sprawa ale ta wersja EN.... ) Jeżeli chcesz robić wszystko to: wspomniany VCDS (HEX) + TACHO(przydaje się na 'dziwne' zlecenia) + może ten COMMANDER a jak nie to launch / kts / cdif itp Jeżeli chcesz coś 'taniego' do starszych samochodów [bez can] to KKL albo wersja usb z allegro za 30zl albo homemade - ale od razu mówię że nie wyjdzie Ci w takiej cenie na usb [chyba że wszystko będziesz miał w szufladzie]. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
batot1 Zgłoś #420 Napisano 5 Maja 2010 (edytowane) ELM to generalnie narzędzie uniwersalne, tak więc nieszczególnie nadaje się do pełnej diagnozy, tak jak VAG-COM lub VCDS. Tutaj również brak możliwości robienia logów dynamicznych, kodowania kluczy, itp. ELM głównie opiera się na odczycie wartości tylko z silnika, w przypadku VW praktycznie nieprzydatny. hmm autor tego wynalazku pisze mi że będzie działał z VAG-COM. W związku z rozbieżnymi opiniami czekam na wyjaśnienia szczegółów od autora. Drugi kabelek - to VAG Commander. Nie zrobisz nim np. logów dynamicznych, a te procedury są najważniejsze z punktu diagnozowania podstawowych parametrów (podzespołów) silnika! Możesz konkretniej napisać dlaczego nie będzie potrafił zrobić logów dynamicznych z silnika ? Autor: "z żadną wersja vag com nie działa ten interfejs, do interfejsów vag com są inne interfejsy www.vag-com.pl" No to chyba wszystko już jasne. Czyli tym drugim nie zrobię dynamicznych logów żadnym programem ? Edytowane 13 Lutego 2011 przez batot1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach