Skocz do zawartości

DARECKI84

  • Liczba zawartości

    40
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O DARECKI84

  • Urodziny 17.05.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Darek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Jaworzno

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 170KM(BMR)
  • Rok produkcji
    2006
  1. ad.1 szukałem i nie mogę znaleźć wszędzie są te same opisy
  2. dokładnie taka wersja czyli nic ze sprawdzenia ?
  3. dokładnie jest taki nr tylko jest literka L na końcu a w grupie 013 wyskakuje mi inj.quantity 0.09 mg/str i reszta ramek jest n/a
  4. jutro sprawdzę bo żona auto wzięła
  5. muszę sprawdzić innym kablem bo na tym przejrzałem i nic takiego nie było
  6. no właśnie tu jest problem bo w grupie 013 mam co innego nie ma cylindrów jest tylko w pierwszej ramce jakaś wartość a wyjeżdżę to co zatankowałem i wymienię filtr i zatankuje jakieś paliwko ulepszone i zobaczę a wtryski to i tak muszę sprawdzić
  7. Witam mam pewien problem w golfie IV silnik ahf na początku zaczął cykać myślałem że to popychacz natomiast teraz zatankowałem na przymarketowej stacji i zaczęły się problemy ciężko pali a jak zapali to strasznie zakopci śmierdzącym dymem silnik przy ok 2400 obr nierówno pracuje i z mocą też jest różnie więc podejrzewam że to wtryskiwacz cykał a teraz do końca padł sprawdzałem błędy ale ich nie ma chciałem zobaczyć wtryski ale coś u mnie jest nie tak albo ja coś robię nie tak wchodzę w silnik potem w 08 i wyskakują 3 bloki podaje wartości 013 018 023 i mam całkiem inne rzeczy jak na forach jest opisane co robię źle ?
  8. tak samo jak ty polecasz polecali mi jego nie chodziło tu o koszty tylko żeby się pozbyć tego , a nie stałem przed nim i nie pytałem klientów czy on wykonuje to dobrze i czy mają problemy
  9. sipowitz może gościu który to robił coś namieszał jak się działy te cuda i jeździłem do niego zapewniał mnie że nikt inny nie wymyśli czegoś innego mówił mi że sterownik ma jeszcze gdzieś zapisane awaryjne dopalanie i nie jest w stanie tego znaleźć nawet żadne emulatory i inne rzeczy tego nie ominą ja się nie znam i nie zabierałem się, za to on podobno że był bobry ale jak chciałem popatrzeć to wziął kompa i poszedł i przyszedł już z gotowcem wgrał i tyle sam bym się czegoś nauczył tylko nie ma od kogo a błędy drogo kosztują
  10. Szary ja pytałem się o adaptacje czujnika dużo dużo wcześniej po wymianie kilku czujników przeprowadziliśmy adaptacje była ona w was-ie jako normalna czynność polega ona na włączaniu i wyłączaniu zapłonu tak chyba 10 razy nie znalazłem takich czynności w innych programach jak vcds czy vcp przed i po adaptacji nie odczułem jakiś zmian ale jak ktoś dał taką czynność to musiał mieć jakiś cel jak opisuje kolega kmink u mnie po usunięciu filtra dalej co jakiś czas przeprowadzał akcje kopcąc jak stary ..... nawet zapalając komunikat żadnych błędów nie było zapełnienia filtra nie było czujnik nowy i kaplica aż się w......m i sprzedałem dziada bo obciach był jak nie wiem jak znajomi pytali co mi tak kopci a strach był jechać w dalszą w trasę bo zawszę się coś nie wysrało porażka
  11. tak on mi powiedział ja tego nie sprawdzałem auto jest 2006 170km może tak tylko powiedział bo bosch drożej wychodzi bo za simensa chciał mniej a w opisie mam tak napisane bo nie wiedziałem co i jak
  12. no on mówił że boscha jak byłem na poprawe to podobno wystarczy wymienić czujnik i będzie ok bo tak to błędów nie ma zapełnienie pokazuje 0.2 a dalej przeprowadza akcje jak się uda to zgaśnie a jak nie to świeci albo zaświeci po pewnym czasie. sprawdzał czujnik i powiedział że nie przyjmuje adaptacji czujnika różnicy ciśnień
  13. mi wywalił gościu i coś jest nie tak filtr pojawia się dalej ! normalnie przeprowadza akcje wypalania , błędów nie pokazuje po jakimś odcinku gaśnie ale odkąd wywaliłem środek dpfa to jak jest akcja dymi jak stary kamaz obciach jak nie wiem :dupablada i nie wiadomo co teraz robić
  14. po wypalaniu oczywiście nieudanym wpisałem 30605 tak jak radził kolega i wyskakuje login code not accepted by controller you will have to turn the ingnition off for a white before trying again error22 conditions not correct or request seguence error a kolego KMINK co z tą adaptacją czujnika robi się czy nie jak tak to jak zaadaptować czujnik różnicy ciśnień w vcds?
  15. a jak jest w końcu z adaptacją czujnika różnicy ciśnień trzeba robić czy nie jedni piszą że sam się zaadaptuje inni że trzeba ? mam 3czujnik i nadal świeci jak go się adaptuje vcds ? u mnie wszedł w trym awaryjny raz udało mi się wypalić ale powróciło dalej nie chce się wypalić odkryłem że po odpięciu czujnika wychodzi z trybu awaryjnego wypalanie jest przeprowadzane bardzo często natomiast po podpięciu czujnika dalej powraca tryb awaryjny tak że jak ktoś jest w drodze i go złapie tryb awaryjny może spróbować lepiej tak niż męczyć się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności