DARECKI84
-
Liczba zawartości
40 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O DARECKI84
- Urodziny 17.05.1984
Informacje osobiste
-
Imię
Darek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Jaworzno
Samochód
-
Silnik
B6 2.0 TDI-PD 170KM(BMR)
-
Rok produkcji
2006
-
DARECKI84 obserwuje zawartość → sprawdzenie wtrysków vcds
-
ad.1 szukałem i nie mogę znaleźć wszędzie są te same opisy
-
dokładnie taka wersja czyli nic ze sprawdzenia ?
-
dokładnie jest taki nr tylko jest literka L na końcu a w grupie 013 wyskakuje mi inj.quantity 0.09 mg/str i reszta ramek jest n/a
-
jutro sprawdzę bo żona auto wzięła
-
muszę sprawdzić innym kablem bo na tym przejrzałem i nic takiego nie było
-
no właśnie tu jest problem bo w grupie 013 mam co innego nie ma cylindrów jest tylko w pierwszej ramce jakaś wartość a wyjeżdżę to co zatankowałem i wymienię filtr i zatankuje jakieś paliwko ulepszone i zobaczę a wtryski to i tak muszę sprawdzić
-
Witam mam pewien problem w golfie IV silnik ahf na początku zaczął cykać myślałem że to popychacz natomiast teraz zatankowałem na przymarketowej stacji i zaczęły się problemy ciężko pali a jak zapali to strasznie zakopci śmierdzącym dymem silnik przy ok 2400 obr nierówno pracuje i z mocą też jest różnie więc podejrzewam że to wtryskiwacz cykał a teraz do końca padł sprawdzałem błędy ale ich nie ma chciałem zobaczyć wtryski ale coś u mnie jest nie tak albo ja coś robię nie tak wchodzę w silnik potem w 08 i wyskakują 3 bloki podaje wartości 013 018 023 i mam całkiem inne rzeczy jak na forach jest opisane co robię źle ?
-
tak samo jak ty polecasz polecali mi jego nie chodziło tu o koszty tylko żeby się pozbyć tego , a nie stałem przed nim i nie pytałem klientów czy on wykonuje to dobrze i czy mają problemy
-
sipowitz może gościu który to robił coś namieszał jak się działy te cuda i jeździłem do niego zapewniał mnie że nikt inny nie wymyśli czegoś innego mówił mi że sterownik ma jeszcze gdzieś zapisane awaryjne dopalanie i nie jest w stanie tego znaleźć nawet żadne emulatory i inne rzeczy tego nie ominą ja się nie znam i nie zabierałem się, za to on podobno że był bobry ale jak chciałem popatrzeć to wziął kompa i poszedł i przyszedł już z gotowcem wgrał i tyle sam bym się czegoś nauczył tylko nie ma od kogo a błędy drogo kosztują
-
Szary ja pytałem się o adaptacje czujnika dużo dużo wcześniej po wymianie kilku czujników przeprowadziliśmy adaptacje była ona w was-ie jako normalna czynność polega ona na włączaniu i wyłączaniu zapłonu tak chyba 10 razy nie znalazłem takich czynności w innych programach jak vcds czy vcp przed i po adaptacji nie odczułem jakiś zmian ale jak ktoś dał taką czynność to musiał mieć jakiś cel jak opisuje kolega kmink u mnie po usunięciu filtra dalej co jakiś czas przeprowadzał akcje kopcąc jak stary ..... nawet zapalając komunikat żadnych błędów nie było zapełnienia filtra nie było czujnik nowy i kaplica aż się w......m i sprzedałem dziada bo obciach był jak nie wiem jak znajomi pytali co mi tak kopci a strach był jechać w dalszą w trasę bo zawszę się coś nie wysrało porażka
-
tak on mi powiedział ja tego nie sprawdzałem auto jest 2006 170km może tak tylko powiedział bo bosch drożej wychodzi bo za simensa chciał mniej a w opisie mam tak napisane bo nie wiedziałem co i jak
-
no on mówił że boscha jak byłem na poprawe to podobno wystarczy wymienić czujnik i będzie ok bo tak to błędów nie ma zapełnienie pokazuje 0.2 a dalej przeprowadza akcje jak się uda to zgaśnie a jak nie to świeci albo zaświeci po pewnym czasie. sprawdzał czujnik i powiedział że nie przyjmuje adaptacji czujnika różnicy ciśnień
-
mi wywalił gościu i coś jest nie tak filtr pojawia się dalej ! normalnie przeprowadza akcje wypalania , błędów nie pokazuje po jakimś odcinku gaśnie ale odkąd wywaliłem środek dpfa to jak jest akcja dymi jak stary kamaz obciach jak nie wiem :dupablada i nie wiadomo co teraz robić
-
po wypalaniu oczywiście nieudanym wpisałem 30605 tak jak radził kolega i wyskakuje login code not accepted by controller you will have to turn the ingnition off for a white before trying again error22 conditions not correct or request seguence error a kolego KMINK co z tą adaptacją czujnika robi się czy nie jak tak to jak zaadaptować czujnik różnicy ciśnień w vcds?
-
a jak jest w końcu z adaptacją czujnika różnicy ciśnień trzeba robić czy nie jedni piszą że sam się zaadaptuje inni że trzeba ? mam 3czujnik i nadal świeci jak go się adaptuje vcds ? u mnie wszedł w trym awaryjny raz udało mi się wypalić ale powróciło dalej nie chce się wypalić odkryłem że po odpięciu czujnika wychodzi z trybu awaryjnego wypalanie jest przeprowadzane bardzo często natomiast po podpięciu czujnika dalej powraca tryb awaryjny tak że jak ktoś jest w drodze i go złapie tryb awaryjny może spróbować lepiej tak niż męczyć się