Skocz do zawartości
vwiater

Interfejs OBDII jaki wybrac

Rekomendowane odpowiedzi

Czego się spodziewasz...że ktoś kto wrzuca takie rzeczy wystartuje ze "swojego" nicu? I IP?

No dorośnij.....

 

Znaleźć gościa to dla "nich" chwilka roboty :) . Ale nie w tym rzecz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
I tutaj moja wina. Podałem złego linka. Chodziło mi o taki kabel: http://viaken.pl/pl/diagnoza-vag/vag-usb-kkl-line-2-linie-k-we-wtyku-obd2.html

 

 

Ja właśnie kupiłem taki kabel. Wystarczy ci on do diagnostyki paska 3B [b5] jak i 3BG [b5 FL] dalej nie wiem ale pisze tam na stronie, że jest kompatybilny z autami po 2002r.

 

Więc sądzę że powinno ci wystarczyć do tych pojazdów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wystarczy ci on do diagnostyki paska 3B [b5] jak i 3BG [b5 FL] dalej nie wiem ale pisze tam na stronie, że jest kompatybilny z autami po 2002r.

Zgadza sie jest kompatybilny z autami mającymi diagnostykę po lini K ,czyli jeśli o passaty chodzi to obsłuży B5 i B5FL do 2005 r.Bo B6 maja już szyne CAN.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam pytanie , czy jest ktoś u nas na forum kto handluje drobnym sprzętem diagnostycznym, jestem zainteresowany czymś na własne drobne potrzeby (skasowanie błędu airbag itp) typu VAG V-scan 5053 lub ewentualnie DOMINATOR skaner VAG K+CAN.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

Mam pytanie , czy jest ktoś u nas na forum kto handluje drobnym sprzętem diagnostycznym, jestem zainteresowany czymś na własne drobne potrzeby (skasowanie błędu airbag itp) typu VAG V-scan 5053 lub ewentualnie DOMINATOR skaner VAG K+CAN.

ci goscie maja dobry sprzet sam taki mam Vag002 http://www.e-service.info.pl/index.html

 

---------- Dodano o 22:32 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:28 ----------

 

ten kabel jest godny zaufania w szczegolnosci b6 bo wiem ze sa problemy z klonami do b6. jeden mi naszkodzil w aucie ,ten 100% jest ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na chomiku eservice ukazały sie wsady 11.11.3 pl ciekawe co to za sciema

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

Mam pytanie , czy jest ktoś u nas na forum kto handluje drobnym sprzętem diagnostycznym, jestem zainteresowany czymś na własne drobne potrzeby (skasowanie błędu airbag itp) typu VAG V-scan 5053 lub ewentualnie DOMINATOR skaner VAG K+CAN.

Nie dysponuję laptopem i dlatego mierzę w ten sprzęt co wymieniłem, tyle tylko czy on aby na pewno nadaje sie do Passata b6?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie dysponuję laptopem i dlatego mierzę w ten sprzęt co wymieniłem, tyle tylko czy on aby na pewno nadaje sie do Passata b6?

Dominator chyba tak kolega ma i uzywa swojej B6 co do reszty to nie wiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na chomiku eservice ukazały sie wsady 11.11.3 pl ciekawe co to za sciema

 

Wgraj na fesj to zobaczysz :D:D:D:D:D . Przeczytaj też pdf od nich.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wgraj na fesj to zobaczysz . Przeczytaj też pdf od nich

czytałem czytałem:lol3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czytałem czytałem:lol3

 

Chyba sprzedaż chińskiego gówna idzie im coraz gorzej.:marecek

 

Biny testowałem, można zapomnieć o poprawnym diagnozowaniu aut, zrywa komunikacje. Zielony napis to nie wszystko!

Edytowane przez kacperwww

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. potrzebuje wsadu do interfejsu "POLSKI VAG" na ft232bl... sfleszował się , wiem jak go podnieść ale nie mam ept. gdyby ktoś miał taki sprawny kabel i chciał pomóc proszę o kontakt na priv dziękuję

 

Kolego ,nie kumam co piszesz... Polski Vag na kk-l u nie ma żadnych wsadów?!

No chyba że o czymś nie wiem...

 

Urlopik!

sam byłem zdziwiony:hmm takim pyaniem,wiec sprawdziłem posiadam kabelek Polski Vag i odczytałem jego pamięć MProgiem i faktycznie i układ ftdi 232 posiada wsad tylko że ja mam wersje RL .mam tez dostep do niebieskiego chińskiego KKL-a tylko na ft232bL i"jego pamięć" jest czysta same FF,

ale t dla tedo że sam układ FTDI 232BL nie posiada pamięci a na płytce ne widze zewnetrznej.

Edytowane przez dob12

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Chcę samemu zrobić sobie taki interface, znalazłem dwa schematy

4387603200_1298141718.jpg

oraz

obd2gebleoz7.jpg

 

Tylko nie wiem który schemat będzie działał z moim passatem (a może oba będą działać).

Co do programu to wybiorę chyba VAG-COM.

 

Passat B5 1.8 20V z 97r.

 

Pozdrawiam

Rav

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,

 

Chcę samemu zrobić sobie taki interface, znalazłem dwa schematy

[ATTACH=CONFIG]87864[/ATTACH]

oraz

[ATTACH=CONFIG]87865[/ATTACH]

 

Tylko nie wiem który schemat będzie działał z moim passatem (a może oba będą działać).

Co do programu to wybiorę chyba VAG-COM.

 

Passat B5 1.8 20V z 97r.

 

Pozdrawiam

Rav

 

Lubisz sie bawić:jasne

Myśle że koszt podzespołów,pcv jakas uniwersalna,układ max232,wtyk DB9 ,OBD 16pin,kabel itp,przewyższy wartość gotowego kabla KKL który możesz kupić za 30 parę zł,noi potrzebny laptop z rs232 lub komp stacjonarny,ale to Twoja sprawa:jasne

Edytowane przez dob12

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,

 

Chcę samemu zrobić sobie taki interface, znalazłem dwa schematy

[ATTACH=CONFIG]87864[/ATTACH]

oraz

[ATTACH=CONFIG]87865[/ATTACH]

 

Tylko nie wiem który schemat będzie działał z moim passatem (a może oba będą działać).

Co do programu to wybiorę chyba VAG-COM.

 

Passat B5 1.8 20V z 97r.

 

Pozdrawiam

Rav

 

Nie szkoda czasu i nerwów. Cały czas zrywanie połączenia, stara wersja itp.

 

Kup taki:

W%20%C5%9Brodku%202.JPG

 

 

Wersja PL. Namiary GG 15644900

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie szkoda czasu i nerwów. Cały czas zrywanie połączenia, stara wersja itp.

 

Kup taki:

A na cholere mu do starego samochodu takie cudo jak do Jego bryki zwykły KKL za pare złotych wystarczy:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A na cholere mu do starego samochodu takie cudo jak do Jego bryki zwykły KKL za pare złotych wystarczy:D

 

Może zmieni auto i kkl bedzie nadawał sie do .... :dodupy:D Trzeba myśleć przyszłościowo :695:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chcę samemu zrobić sobie taki interface, znalazłem dwa schematy

Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję Nazwa: 4387603200_1298141718.jpg Wyświetleń: 8 Rozmiar: 34.9 KB ID: 87864

oraz

Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję Nazwa: obd2gebleoz7.jpg Wyświetleń: 6 Rozmiar: 34.1 KB ID: 87865

 

Tylko nie wiem który schemat będzie działał z moim passatem (a może oba będą działać).

Co do programu to wybiorę chyba VAG-COM.

 

Passat B5 1.8 20V z 97r.

 

Pozdrawiam

Rav

 

Kolego ,szanuję u Ciebie samozaparcie i wolny czas.Obydwa interfejsy zadzaiałają.Sam jestem elektronikiem i kiedyś faktycznie "ambicje" i "samozaparcie" powodowało chęć zrobienia czegoś samemu.

Uwierz mi ,teraz to nie ma sensu...VAG USB w cenie 20pln i COM za 30pln....Nie ma sensu.

20 pln to zgrzewka browara....

No chyba że nie pracujesz i masz 100% wolnego czasu....Albo dla zabawy.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o to, że części już mam (walają się niewykorzystane w woreczkach) i postanowiłem zrobić z nich użytek. Więc przyszło mi do głowy, że zrobię sobie kabel do samochodu. Teraz jak wiem, że oba zadziałają pozostaje kwestia który lepszy, ten górny który ma linię K i L czy ten dolny tylko z linią K.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności