nicqo Zgłoś #761 Napisano 15 Lutego 2016 120 Oil ash to dużo ta wartość tylko rośnie. Te dwie po nim są zmienne. Podczas jazdy szybko schodzą w dół. Środkowy to jaki był ostatni, a ostatni jest aktualnym. Natomiast ostatnia tabela to ile litrów od wypalania, dystans km przejechany po wypalania i do wypalania. U mnie na fotce, wychwycilem proces wypalania pod garażem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turek Zgłoś #762 Napisano 15 Lutego 2016 U mnie przy 207 tyś ori przebiegu Oil ash wynosi 129 ml. Odkąd obserwuje ten parametr to od tego czasu przejechalem prawie 10 tyś i Oil ash w ogóle się nie zmienił nawet o 1 ml. Jazda w cyklu 40% miasto i 60% trasa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matek--1 Zgłoś #763 Napisano 15 Lutego 2016 U mnie przy 207 tyś ori przebiegu Oil ash wynosi 129 ml. Odkąd obserwuje ten parametr to od tego czasu przejechalem prawie 10 tyś i Oil ash w ogóle się nie zmienił nawet o 1 ml. Jazda w cyklu 40% miasto i 60% trasa. to tak jak u mnie zrobiłem już prawie 6 tyś km i stoi nadal 198ml. a mam przejechane 262 tyś km. 40%trasa 60% miasto. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sosen Zgłoś #764 Napisano 15 Lutego 2016 Dzięki za informacje, chciałem potwierdzić, że ten "Oil Ash Volume" tylko się zwiększa wraz z ilością cykli wypalania sadzy (widocznie przyrost następuje skokowo). Zapewne 120ml to sporo, ale do tej pory samochód jeździł pod większym obciążeniem. 7.3 litra średnie spalanie z czego 70/80% to była trasa. Teraz jak widać spalanie spadło w okolice 6 litrów i poniżej, odcinki na których jest jeżdżony są spokojniejsze ale krótsze. Widzę, że kolega ma 198ml zapełnienia, dobrze wiedzieć bo na innych forach wyczytałem, że 100% zapełnienie wynosi 175ml - widocznie to bujda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #765 Napisano 15 Lutego 2016 175ml to maksymalne zapelnienie ktore przewidzial producent, ale to nie znaczy ze z wyzszym nie da sie jezdzic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matek--1 Zgłoś #766 Napisano 16 Lutego 2016 mam zapełnienie 198ml. "podejrzałem na trasie" np. teraz nie dawno zrobiłem 585km spalanie wyszło 6.2l/100km za popielenie 13,5 (prawidłowo?) pierwsze zdjęcie- na początku trasy a drugie prawie na końcu odcinka tej trasy, a na drugi dzień doszło do wypalania filtra. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
herbi_01 Zgłoś #767 Napisano 17 Lutego 2016 Oczywiscie ze mozesz, ale musisz to zrobic przez "Advanced Measuring Values" a tam numeracja jest troche inna niz podal matek--1. Możesz bliżej opisać jak sprawdzić stan DPF-a przez "Advanced Measuring Values" ?? Mój VCDS też przez UDS sie komunikuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #768 Napisano 17 Lutego 2016 To nie Twoj VCDS sie komunikuje przez UDS tylko Twoj sterownik silnika, VCDS uzywa takiego protokolu jaki jest dostepny. Co do samego sprawdzenia to nie ktore wartosci pokazuja stan DPFa w silnikach opartych o UDS. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
herbi_01 Zgłoś #769 Napisano 17 Lutego 2016 To nie Twoj VCDS sie komunikuje przez UDS tylko Twoj sterownik silnika, VCDS uzywa takiego protokolu jaki jest dostepny. Co do samego sprawdzenia to nie ktore wartosci pokazuja stan DPFa w silnikach opartych o UDS. No tak, i nie mam możliwości wejść w bloki pomiarowe-08. Kilka postów wyżej Napisałeś,że można to zrobić przez "Advanced Measuring Values" ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #770 Napisano 17 Lutego 2016 Ostatnie zdanie w moim poprzednim poscie mialo brzmiec: "Co do samego sprawdzenia to nie wiem ktore wartosci pokazuja stan DPFa w silnikach opartych o UDS.". Gdzies mi wcielo to co chcialem napisac. W kazdym badz razie sprawdzic sie da, ale ktore bloki za to odpowiadaja nie wiem. Jak nie masz zadnego pomyslu to wrzuc liste dostepnych blokow (o ile sie wogole tak da) to cos wymyslimy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
herbi_01 Zgłoś #771 Napisano 17 Lutego 2016 Ostatnie zdanie w moim poprzednim poscie mialo brzmiec: "Co do samego sprawdzenia to nie wiem ktore wartosci pokazuja stan DPFa w silnikach opartych o UDS.". Gdzies mi wcielo to co chcialem napisac.W kazdym badz razie sprawdzic sie da, ale ktore bloki za to odpowiadaja nie wiem. Jak nie masz zadnego pomyslu to wrzuc liste dostepnych blokow (o ile sie wogole tak da) to cos wymyslimy. Ok. Będę wieczorem w garażu to coś wrzucę. Szukałem w blokach "DPF/FAP" ,ale nie znalazłem. Kojarzy mi się " particulate filter".posiedze jeszcze poszukam, "Advanced Measuring Values" ma tyle pozycji,(pomiarów) że ogarnać to,to trzeba czasu. Myślałem ,że Masz gotową receptę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
herbi_01 Zgłoś #772 Napisano 17 Lutego 2016 (edytowane) Ostatnie zdanie w moim poprzednim poscie mialo brzmiec: "Co do samego sprawdzenia to nie wiem ktore wartosci pokazuja stan DPFa w silnikach opartych o UDS.". Gdzies mi wcielo to co chcialem napisac.W kazdym badz razie sprawdzic sie da, ale ktore bloki za to odpowiadaja nie wiem. Jak nie masz zadnego pomyslu to wrzuc liste dostepnych blokow (o ile sie wogole tak da) to cos wymyslimy. Tak to wyglada chyba nie ma tragedi? Edytowane 17 Lutego 2016 przez herbi_01 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #773 Napisano 8 Marca 2016 Panowie ja odkad zregenerowalem filtr w firmie Eurovat mam problem.... Bo od tamtej pory syczy.... Szlag mnie trafial bo myslalem ze cos w wydechach u mnie... Lub na turbinie.... Ale wszystko sprawdzilem. No i okazalo sie ze ten dzwiek syczenia podczas przyspieszania "od dołu" jest z dpfa. Gdy juz nabierze obrotow jest ok. Ciekawe co tam namieszali.... I czy mu przejdzie calkiem kiedys ? Bo sa dni ze wcale nie syczy.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matek--1 Zgłoś #774 Napisano 9 Marca 2016 a ja mam podczas wypalania filtra taki szum ,leciutki gwist słychać w kabinie, ale to dochodzi z filtra dpf no i wiem że jest wypalanie no i inne objawy później zmienia biegi, żwawszy jest, i obroty podniesione do 950 obr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turek Zgłoś #775 Napisano 9 Marca 2016 U mnie nic nie słychać, żadnych niepokojących dźwięków, jedynie obroty podniesione do 950 obr/min. tak jak u kolegi matek-1. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #776 Napisano 9 Marca 2016 Moze u mnie przejdzie.... Wypala cos rzadko.... Chyba oznacza to dobry stan filtra ? Szlag wie... Tras duzo robie. Malo po miescie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turek Zgłoś #777 Napisano 21 Marca 2016 Dzisiaj zauważyłem, że wartość Oil Ash podniosła się ze 129 ml na 138 ml po przejechaniu 10 tyś km. Czyli wartość zmienia się skokowo, w moim przypadku wchodzi ok. 1 ml na 1000 km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #778 Napisano 21 Marca 2016 Następna wartość jaką będziesz miał to 150ml Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matek--1 Zgłoś #779 Napisano 21 Marca 2016 a ja jaką wartość będę miał ? jak mam 198ml Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #780 Napisano 21 Marca 2016 Nie wiem, jeszcze tak daleko nie doszedłem . Mateusz a wypala ci się dpf normalnie? Nie masz żadnych problemów? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach