Stavros Zgłoś #61 Napisano 23 Października 2010 a mi po zalaniu nowego paliwka znowu dumi jak z papierosa.... I zapach jak ze stara czy jelcza... ile kosztuja te wtryski porwer plus czy cos takiego? Nie pamieta nazwy, ale cos z plusem albo powerem;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SARNA Zgłoś #62 Napisano 23 Października 2010 Witam wszystkich -moj problem polega na tym ze-2 tyg temu bylem u mechanika na wymianie oleju,filtrów.Problem pojawil sie 2 dni temu -samochod zaczol mi lekko kopcic inaczej niz dotychczas.Po paru godzinach coraz mocniej az .........chmura dymu.Dym jest koloru bialo-niebieski i smierdzi.Pojechalem do mechanika co stwierdzil-uszczelka pod glowica jest ok-samochod ma stale obroty ,przyspieszenie jest ok,plyn nie ubywa itd.Turbina-sprawdzil -jest ok.Co jest dziwne bardzo duzo oleju pali.Przez 2 tyg spalil -WSZYSTKO.Co sie dzieje .A cha swiece sa ok ,zawory przyspieszacza czy cos takiego -ok.OLEJ byl wlany-SHELL HELIX HX7 10W-40 SYNTHETIC. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #63 Napisano 23 Października 2010 Witam wszystkich -moj problem polega na tym ze-2 tyg temu bylem u mechanika na wymianie oleju,filtrów.Problem pojawil sie 2 dni temu -samochod zaczol mi lekko kopcic inaczej niz dotychczas.Po paru godzinach coraz mocniej az .........chmura dymu.Dym jest koloru bialo-niebieski i smierdzi.Pojechalem do mechanika co stwierdzil-uszczelka pod glowica jest ok-samochod ma stale obroty ,przyspieszenie jest ok,plyn nie ubywa itd.Turbina-sprawdzil -jest ok.Co jest dziwne bardzo duzo oleju pali.Przez 2 tyg spalil -WSZYSTKO.Co sie dzieje .A cha swiece sa ok ,zawory przyspieszacza czy cos takiego -ok.OLEJ byl wlany-SHELL HELIX HX7 10W-40 SYNTHETIC. ty nie spamuj tak??? Juz raz to napisales i czekaj cierpliwie Bo cie zieloni za sapmerke dziobna:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #64 Napisano 23 Października 2010 (edytowane) ty nie spamuj tak??? Juz raz to napisales i czekaj cierpliwie Bo cie zieloni za sapmerke dziobna:) Nie raz i nie dwa Sebastian Poza tym to nie PD... Sławek-nieco cierpliwości,poczekaj trochę.Poza tym-napisałem Ci już dwie możliwości.Podejrzewam jednak błędną diagnozę mechanika... EDIT// I co znalazłem? http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=16144 ...Ehh.. Edytowane 23 Października 2010 przez Patryk_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SARNA Zgłoś #65 Napisano 23 Października 2010 Dzieki tylko turbina jest sucha nie ma zadnych luzow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #66 Napisano 23 Października 2010 Dzieki tylko turbina jest sucha nie ma zadnych luzow z zewnątrz?Ciekawe co w środku się dzieje...Sławek-niech Ci to inny mechanik na spokojnie sprawdzi,przyczyn może być naprawdę wiele... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SARNA Zgłoś #67 Napisano 23 Października 2010 Przeczytalem na forum ze olej 10w-40 jest za rzadki i nie wytrzymoje cisnienia , tym bardziej ze wlasnie to po wymianie oleju stalo sie .sam juz nie wiem.a jesli mam przyspieszenie i to bardzo dobre to tez turbina moze byc do wymiany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #68 Napisano 23 Października 2010 Przeczytalem na forum ze olej 10w-40 jest za rzadki i nie wytrzymoje cisnienia , tym bardziej ze wlasnie to po wymianie oleju stalo sie .sam juz nie wiem.a jesli mam przyspieszenie i to bardzo dobre to tez turbina moze byc do wymiany No nie wiem gdzie to wyczytałeś.W końcu to półsyntetyk...Dużo może także zależeć od tego jaki olej wcześnej miałeś wlany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość tunio852 Zgłoś #69 Napisano 11 Grudnia 2010 Witam! Dokładnie tydzień temu, 2 tys. przed wymianą oleju zapaliła mi się na komputerze informacja o niskim stanie oleju. Wyjąłem bagnet na bagnecie było sucho. Kupiłem olej dolałem 1,5l i powoli dojechałem do mechanika. Ten wymienił olej i powiedział, że wszystko jest OK. Samochód nie miał nic siły, ledwo jechał i po dodaniu gazu kopcił na czarno. Wczoraj znowu zapaliła mi się kontrolka o niskim stanie oleju. Czy to turbina?, bo chyba już dawała o sobie znac, ponieważ w dłuzszych trasach nie raz przycinał się = 120km/h i koniec. Dopiero kiedy się zatrzymałem i wyłączyłem silnik i ponownie włączyłem było ok.Co to może byc? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kojot121 Zgłoś #70 Napisano 11 Grudnia 2010 Moim zdaniem to musi być turbina. Popatrz przedwody czy przypadkiem nie są peknięte. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzej24499 Zgłoś #71 Napisano 20 Marca 2011 WITAM KOLEGÓW! Mam passata z 2002 roku z silnikiem awx. Auto ma 161000km przebiegu. Zaraz po tym jak go kupilem zauwazylem że rano kopci na jasno niebiesko (bardzo intensywnie podczas przyspieszania) Chciałbym Was spytac co jest tego przyczyną. Dodam że dymienie ustaje po osiągnięciu 90stopni, turbosprężarka ma duży luz poziomy na walku, w przewodach intercoolera jest sporo oleju tak samo na odmie. Z tyłu z rury wydechowej kapie olej. Gdy odkręce korek wlewu oleju przy pracującym silniku to ten podskakuje pod wplywem wypychanego z pokrywy zaworow powietrza ktore odpycha w niewielkim stopniu nawet przyłożoną dloń,zauważylem ze po dodaniu gazu silnik nie kopci. Dym pojawia się po odjęciu nogi z gazu. Turbo gwizdże dość cicho chociaż o wiele glośniej w porownaniu do silnika 1.7dti w astrze mojego taty. Ponadto gdy wkrece silnik do 2500obr.to oprocz gwizdu słychac też dmuchanie i to naprawde glośne jak w BLOW OFF-ie Czekam na Wasze sugestie i porady. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #72 Napisano 20 Marca 2011 WITAM KOLEGÓW! Mam passata z 2002 roku z silnikiem awx. Auto ma 161000km przebiegu. Zaraz po tym jak go kupilem zauwazylem że rano kopci na jasno niebiesko (bardzo intensywnie podczas przyspieszania) Chciałbym Was spytac co jest tego przyczyną. Dodam że dymienie ustaje po osiągnięciu 90stopni, turbosprężarka ma duży luz poziomy na walku, w przewodach intercoolera jest sporo oleju tak samo na odmie. Z tyłu z rury wydechowej kapie olej. Gdy odkręce korek wlewu oleju przy pracującym silniku to ten podskakuje pod wplywem wypychanego z pokrywy zaworow powietrza ktore odpycha w niewielkim stopniu nawet przyłożoną dloń,zauważylem ze po dodaniu gazu silnik nie kopci. Dym pojawia się po odjęciu nogi z gazu. Turbo gwizdże dość cicho chociaż o wiele glośniej w porownaniu do silnika 1.7dti w astrze mojego taty. Ponadto gdy wkrece silnik do 2500obr.to oprocz gwizdu słychac też dmuchanie i to naprawde glośne jak w BLOW OFF-ie Czekam na Wasze sugestie i porady. uszczelniacze zaworów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzej24499 Zgłoś #73 Napisano 20 Marca 2011 Dzięki kolego mielke. Myślalem ze przy takim przebiegu głowica powinna być ok a tu prosze:( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gandalf bialy Zgłoś #74 Napisano 20 Marca 2011 kolego mielke czy owe DMUCHANIE slychac na postoju przy przygazowce czy tylko pod obciazeniem tj podczas jazdy jesli tylko w czasie jazdy gdy silnik wchodzi powyzej 2000 obr czytaj zaczyna chulac turbo to moze byc ktorys z gumowych wezy posprawdzaj dobrze najczesciej problem stanowi dolny waz najlepiej dojsc od spodu po zdjeciu oslony dolnej silnika taki w ksztalcie S sprawdz czy nie ma pekniecia jak nie sprawdz pozostale grube weze roboty nie ma duzo a dmuchanie moze byc przyczyna uszkodzenia jednego z nich Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #75 Napisano 20 Marca 2011 arek pomyliłeś adresy chyba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #76 Napisano 21 Marca 2011 Ja wciaz sie nie uporalem z dymieniem, teraz to juz przy ruszaniu mgle niebieska zostawiam za soba. Olej ok, jutro zalewam czyscik do wtryskiwaczy bezposrednio do filtra (pod korek) i przeczyszcze je porzadnie. Jak to nie pomoze to mam nowa wiazke do pompek(spec z vw powiedzial ze w 98% przypadkow to ona nie laczy i efektem jest symienie) a jak to nic nie da to ostatecznie regeneracja pompek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #77 Napisano 21 Marca 2011 Panowie u mnie podobnie bnyło , dymienie na niebiesko zanim się rozgrzał do 90 stopni ... przyczyną była przepływka .. wymieniłem i wszystko wróciło do normy . Rzadko to jest przyczyną ale sprawdzić nie zaszkodzi .... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #78 Napisano 21 Marca 2011 Niestety wciaz (o wiele mniej) poddymia, zabieram sie za wiazke. Najlepsze jest to ze oleju nie ubywa a z odlaczonej odmy kapie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sognoname Zgłoś #79 Napisano 22 Marca 2011 (edytowane) Witam panowie, od jakiegos czasu moj passacik przy dodaniu gazu, tak 1500obr do 3000Obr, bardzo dymi na niebiesko, az swiata z tylu nie widać. dopiero jak silnik sie ogrzeje 90stopni to jest normalnie. dodam tez ze, pojawila sie mala galaretka w oleju, jak i ze w tym czymś: i w gumowej rurze ktora idzie to Intercoolera jest olej. Co to moze oznaczać, walniety jest tylko turbo? ale niepokoi mnie ta galareta, dodam tez ze płynu nic nie ubywa... Edytowane 23 Marca 2011 przez sognoname Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #80 Napisano 22 Marca 2011 Witam panowie, od jakiegos czasu moj passacik przy dodaniu gazu, tak 1500obr do 3000Obr, bardzo dymi na niebiesko, az swiata z tylu nie widać. dopiero jak silnik sie ogrzeje 90stopni to jest normalnie. dodam tez ze, pojawila sie mala galaretka w oleju, jak i ze w tym czymś: i w gumowej rurze ktora idzie to Intercoolera jest olej. Co to moze oznaczać, walniety jest tylko turbo? ale niepokoi mnie ta galareta, dodam tez ze płynu nic nie ubywa... to coś to EGR a galareta to może być od paliwa dostającego się do oleju nie odpala ciężej ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach