-
Liczba zawartości
22 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O sognoname
- Urodziny 11.05.1987
Informacje osobiste
-
Imię
Tomek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Żukowo
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
-
Rok produkcji
1999
-
Link do tematu o samochodzie
39
-
sognoname obserwuje zawartość → świeci sie kontorlka ABS i ASR
-
kolego ja mialem rozwalony czujnik abs. sprawdzilem na kompie ktora to strona i wymienilem. stary podczas wyjmowania pewnie ci sie rozwali, no u mnie tak bylo. jakby jednorazowe ale wymiana pomogła
-
czyli musze jechac na kompa i skasować błąd tak?
-
Witam. Zmieniałem komplet zawieszenia w passacie b5. musialem niestety zdjąć klocki aby odkręcic pewną srube. Gdy już wszystko założyłem spowrotem to cały czas świeci sie kontrolka od ABS i ASR. i nie działa ani abs ani asr. co mogło sie stać. padł czujnik? coś z kablami? wyczysciłem kostke od czujnika abs'u u góry która jest ale to nic nie pomogło.
-
ja miałem podobny problem, i wyczysciłem dokładnie ta rure ktora idzie od egr do intercolera, byla zalana olejem dlatego dymil. po dokladnym wyczyszczeniu 0 dymu..
-
no wlasnie, ja z mechanika to jak strażak z robieniem torta, nie wiem co jest grane i nie bede tego sam rozbrajał bo z jednej turbiny zrobie 2....
-
a turbiny maja tylko nowe? czy uzywane tez dostane? ile płaciłeś za to wszystko?
-
a widze ze ty z trojmiasta, masz vaga?
-
więc musiałbym pojechac do tunap'u zeby sprawdzili mi to vagiem, bo sam nie dalbym chyba rady ---------- Post added at 20:43 ---------- Previous post was at 20:42 ---------- myslałem nad 130 AWX
-
ale według was to padła turbina?
-
Witam, chce sie upewnić czy to napewno turbina. przy przyspieszaniu ok 2tys obr słychać chroboczenie, jezeli utrzymuje obroty powyżej 2-3 tys to jak stanę np na światłach bardzo czuć spalony olej. dodam ze jest także spadek mocy. jeżeli to turbina to lepiej dać swoją do regeneracji czy kupic uzywaną. pozdrawiam i czekam na wasze opinie.
-
Oświetlenie wnętrza - brak zasilania całego układu
sognoname odpowiedział Dumanek → na temat → Elektryka, oświetlenie
Ja mialem przetrepiale przewody przy progu, rozkleilem tasme to przewody sie rozsypaly, ale dobry lut i wszystko dalej smiga, -
witam ponownie, zrobilem tak jak mowiles, wyczyscilem all oprocz tego intercoolera, i wiecie co? Pomoglo, zapach jak ze stara i niebieski dym zniknąl. teraz to mozna normalnie po miescie jezdzic. zobaczymy czy turbo przepuszcza i czy EGR bedzie zalany. wielkie dzieki za pomoc, masz u mnie wielkie PiFFo, Aaaa, i jak czyscilem EGR to wymienilem oring na nowy, koszt 2 PLN a jaka roznica, stary byl juz plaski i twardy, i nic nie uszczelnial.
-
ok dzieki wielkie, jutro zabieram sie do roboty, jak cos dam znac co i jak. pozdrawiam
-
a co do tego intercoolera? co z nim zrobic skoro jest tez w oleju?
-
siema, dzisiaj zrobilem tak: odkrecilem to: 1, 2, 3, 4 EGR był tak zaszmelcony w środku że masakra, sama sadza zmieszana z olejem, dość grubo tego bylo. wiec to bede czyscił, potem dalej 3,i 4 te rury tez sa w oleju, wiec je tez wyczyszcze.. co mam jeszcze zrobić? dodam tez ze jak koncza sie te rury to jest chyba Intercooler ta? to z tych rur kapal olej i pewnie jest zawalony olejem w srodku.. da sie go wyczyscic?