Skocz do zawartości

sognoname

  • Liczba zawartości

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O sognoname

  • Urodziny 11.05.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Żukowo

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
  • Rok produkcji
    1999
  • Link do tematu o samochodzie
    39
  1. kolego ja mialem rozwalony czujnik abs. sprawdzilem na kompie ktora to strona i wymienilem. stary podczas wyjmowania pewnie ci sie rozwali, no u mnie tak bylo. jakby jednorazowe ale wymiana pomogła
  2. czyli musze jechac na kompa i skasować błąd tak?
  3. Witam. Zmieniałem komplet zawieszenia w passacie b5. musialem niestety zdjąć klocki aby odkręcic pewną srube. Gdy już wszystko założyłem spowrotem to cały czas świeci sie kontrolka od ABS i ASR. i nie działa ani abs ani asr. co mogło sie stać. padł czujnik? coś z kablami? wyczysciłem kostke od czujnika abs'u u góry która jest ale to nic nie pomogło.
  4. sognoname

    110 AFN dymi

    ja miałem podobny problem, i wyczysciłem dokładnie ta rure ktora idzie od egr do intercolera, byla zalana olejem dlatego dymil. po dokladnym wyczyszczeniu 0 dymu..
  5. no wlasnie, ja z mechanika to jak strażak z robieniem torta, nie wiem co jest grane i nie bede tego sam rozbrajał bo z jednej turbiny zrobie 2....
  6. a turbiny maja tylko nowe? czy uzywane tez dostane? ile płaciłeś za to wszystko?
  7. a widze ze ty z trojmiasta, masz vaga?
  8. więc musiałbym pojechac do tunap'u zeby sprawdzili mi to vagiem, bo sam nie dalbym chyba rady ---------- Post added at 20:43 ---------- Previous post was at 20:42 ---------- myslałem nad 130 AWX
  9. ale według was to padła turbina?
  10. Witam, chce sie upewnić czy to napewno turbina. przy przyspieszaniu ok 2tys obr słychać chroboczenie, jezeli utrzymuje obroty powyżej 2-3 tys to jak stanę np na światłach bardzo czuć spalony olej. dodam ze jest także spadek mocy. jeżeli to turbina to lepiej dać swoją do regeneracji czy kupic uzywaną. pozdrawiam i czekam na wasze opinie.
  11. Ja mialem przetrepiale przewody przy progu, rozkleilem tasme to przewody sie rozsypaly, ale dobry lut i wszystko dalej smiga,
  12. witam ponownie, zrobilem tak jak mowiles, wyczyscilem all oprocz tego intercoolera, i wiecie co? Pomoglo, zapach jak ze stara i niebieski dym zniknąl. teraz to mozna normalnie po miescie jezdzic. zobaczymy czy turbo przepuszcza i czy EGR bedzie zalany. wielkie dzieki za pomoc, masz u mnie wielkie PiFFo, Aaaa, i jak czyscilem EGR to wymienilem oring na nowy, koszt 2 PLN a jaka roznica, stary byl juz plaski i twardy, i nic nie uszczelnial.
  13. ok dzieki wielkie, jutro zabieram sie do roboty, jak cos dam znac co i jak. pozdrawiam
  14. a co do tego intercoolera? co z nim zrobic skoro jest tez w oleju?
  15. siema, dzisiaj zrobilem tak: odkrecilem to: 1, 2, 3, 4 EGR był tak zaszmelcony w środku że masakra, sama sadza zmieszana z olejem, dość grubo tego bylo. wiec to bede czyscił, potem dalej 3,i 4 te rury tez sa w oleju, wiec je tez wyczyszcze.. co mam jeszcze zrobić? dodam tez ze jak koncza sie te rury to jest chyba Intercooler ta? to z tych rur kapal olej i pewnie jest zawalony olejem w srodku.. da sie go wyczyscic?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności