Skocz do zawartości

SARNA

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O SARNA

  • Urodziny 02.10.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    SŁAWOMIR
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    BELFAST

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.8 T 150KM (AEB)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Przeczytalem na forum ze olej 10w-40 jest za rzadki i nie wytrzymoje cisnienia , tym bardziej ze wlasnie to po wymianie oleju stalo sie .sam juz nie wiem.a jesli mam przyspieszenie i to bardzo dobre to tez turbina moze byc do wymiany
  2. Dzieki tylko turbina jest sucha nie ma zadnych luzow
  3. Witam wszystkich -moj problem polega na tym ze-2 tyg temu bylem u mechanika na wymianie oleju,filtrów.Problem pojawil sie 2 dni temu -samochod zaczol mi lekko kopcic inaczej niz dotychczas.Po paru godzinach coraz mocniej az .........chmura dymu.Dym jest koloru bialo-niebieski i smierdzi.Pojechalem do mechanika co stwierdzil-uszczelka pod glowica jest ok-samochod ma stale obroty ,przyspieszenie jest ok,plyn nie ubywa itd.Turbina-sprawdzil -jest ok.Co jest dziwne bardzo duzo oleju pali.Przez 2 tyg spalil -WSZYSTKO.Co sie dzieje .A cha swiece sa ok ,zawory przyspieszacza czy cos takiego -ok.OLEJ byl wlany-SHELL HELIX HX7 10W-40 SYNTHETIC.
  4. Witam wszystkich -moj problem polega na tym ze-2 tyg temu bylem u mechanika na wymianie oleju,filtrów.Problem pojawil sie 2 dni temu -samochod zaczol mi lekko kopcic inaczej niz dotychczas.Po paru godzinach coraz mocniej az .........chmura dymu.Dym jest koloru bialo-niebieski i smierdzi.Pojechalem do mechanika co stwierdzil-uszczelka pod glowica jest ok-samochod ma stale obroty ,przyspieszenie jest ok,plyn nie ubywa itd.Turbina-sprawdzil -jest ok.Co jest dziwne bardzo duzo oleju pali.Przez 2 tyg spalil -WSZYSTKO.Co sie dzieje .A cha swiece sa ok ,zawory przyspieszacza czy cos takiego -ok.OLEJ byl wlany-SHELL HELIX HX7 10W-40 SYNTHETIC.
  5. Witam wszystkich -moj problem polega na tym ze-2 tyg temu bylem u mechanika na wymianie oleju,filtrów.Problem pojawil sie 2 dni temu -samochod zaczol mi lekko kopcic inaczej niz dotychczas.Po paru godzinach coraz mocniej az .........chmura dymu.Dym jest koloru bialo-niebieski i smierdzi.Pojechalem do mechanika co stwierdzil-uszczelka pod glowica jest ok-samochod ma stale obroty ,przyspieszenie jest ok,plyn nie ubywa itd.Turbina-sprawdzil -jest ok.Co jest dziwne bardzo duzo oleju pali.Przez 2 tyg spalil -WSZYSTKO.Co sie dzieje .A cha swiece sa ok ,zawory przyspieszacza czy cos takiego -ok.OLEJ byl wlany-SHELL HELIX HX7 10W-40 SYNTHETIC.
  6. Witam wszystkich -moj problem polega na tym ze-2 tyg temu bylem u mechanika na wymianie oleju,filtrów.Problem pojawil sie 2 dni temu -samochod zaczol mi lekko kopcic inaczej niz dotychczas.Po paru godzinach coraz mocniej az .........chmura dymu.Dym jest koloru bialo-niebieski i smierdzi.Pojechalem do mechanika co stwierdzil-uszczelka pod glowica jest ok-samochod ma stale obroty ,przyspieszenie jest ok,plyn nie ubywa itd.Turbina-sprawdzil -jest ok.Co jest dziwne bardzo duzo oleju pali.Przez 2 tyg spalil -WSZYSTKO.Co sie dzieje .A cha swiece sa ok ,zawory przyspieszacza czy cos takiego -ok.OLEJ byl wlany-SHELL HELIX HX7 10W-40 SYNTHETIC. PASSAT 1.8T AUTOMAT 2001R-170TYS KM
  7. Witam wszystkich -moj problem polega na tym ze-2 tyg temu bylem u mechanika na wymianie oleju,filtrów.Problem pojawil sie 2 dni temu -samochod zaczol mi lekko kopcic inaczej niz dotychczas.Po paru godzinach coraz mocniej az .........chmura dymu.Dym jest koloru bialo-niebieski i smierdzi.Pojechalem do mechanika co stwierdzil-uszczelka pod glowica jest ok-samochod ma stale obroty ,przyspieszenie jest ok,plyn nie ubywa itd.Turbina-sprawdzil -jest ok.Co jest dziwne bardzo duzo oleju pali.Przez 2 tyg spalil -WSZYSTKO.Co sie dzieje .A cha swiece sa ok ,zawory przyspieszacza czy cos takiego -ok.OLEJ byl wlany-SHELL HELIX HX7 10W-40 SYNTHETIC.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności