Skocz do zawartości
byry007

Dymi na niebiesko PD

Rekomendowane odpowiedzi

witam ponownie, zrobilem tak jak mowiles, wyczyscilem all oprocz tego intercoolera, i wiecie co? Pomoglo, zapach jak ze stara i niebieski dym zniknąl. teraz to mozna normalnie po miescie jezdzic. zobaczymy czy turbo przepuszcza i czy EGR bedzie zalany. wielkie dzieki za pomoc, masz u mnie wielkie PiFFo,

 

Aaaa, i jak czyscilem EGR to wymienilem oring na nowy, koszt 2 PLN a jaka roznica, stary byl juz plaski i twardy, i nic nie uszczelnial.

No to w ramach rehabilitacji potrzebna mi pomoc w pl.

Potrzebuje radyjko alan midland 102 z funkcja am/fm.

Jak mozesz pomoc to daj na pw.;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich . Do niedawna miałem problem z kopceniem auta podczas pierwszego odpalania i okazało sie ze to swiece były lecz teraz problem powrócił dziś gdy temp wynosi 15 stopni auto zaczeło strasznie kopcic i tak jest przez około 5 min ponizej dodaję 3 filmiki i prosze o pomoc .

 

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=iPze3Ke7LP8[/ame]

 

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=uhrlB4aOZbo[/ame]

 

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=-tTuO7vPo98[/ame]

 

---------- Post added at 13:40 ---------- Previous post was at 13:37 ----------

 

dodam ze oleju nie ubywa ani płynu chłodniczego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć Michał:) Niestety też moim to samo ze swoim autem. Rano odpalam i zaczyna kopcić identyko jak Twój. Po paru minutach kopcenie ustępuje. W dzień też to się zdarza.I nie wiem do tej pory od czego to jest:( Oleju nie ubywa płynu chłodniczego też... A czuć u Ciebie nie przepaloną ropą? bo u mnie tak sadzi, że głowa boli!! Wrzuć logi na forum to chłopaki ocenią i coś doradzą. Pozdrawviam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dajcie logi pierwszego kanału zobaczymy jak z dawką paliwa,bo spotkałem się z czym takim jak była za mała dawka paliwa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam niestety logów nie moge zrobic dzis ,musze udac sie do warsztatu moZe mi ktos napoisac jakie logi dokładnie trzeba wykonac ??? pozdrawiam

 

---------- Post added at 19:08 ---------- Previous post was at 19:04 ----------

 

u mnie to kopcenie wystepuje tylko raz podczas pierwszego odpalania potem nic nie kopci

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

być może czujnik ten który siedzi w rurze do filtra powietrza do wymiany nie kojarzę jak to się tam zwało jednak u mnie były podobne objawy i okazało się ze czujnik podaje błędne odczyty przez co komputer źle starował silnikiem po wymianie czujnika brak problemów ze spalinami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no chyba taki urok ATJ bo mój tez kopci przy odpalaniu najbardziej przy porannym (pierwszym) później już jest ok, no i taki gryzący zapach spalin, obojętnie z jaki stacji paliwo, płynów również nie ubywa, spalanie w porządku więc średnio się tym przejmuje,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

eldorado pewnie chodzi Ci o przepływomierz:) Wystawiłem swoje logi na forum i chłopaki też mi pisali że przepływaka poleciała, ale czy to jest powodem kopcenia...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w moim przypadku tak było bo przepływka dawała błędne sterowanie i silnik więcej paliwa podawał przez co właśnie objawy były takie jak opisane powyżej :

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam to i ja dołączę się do tematu mam podobny problem tyle że mój samochód po odpaleniu nie dymi za to gdy ruszę to przez około 200m puszcza sporego dyma nie znam dokładnie koloru ale czarny to on nie jest dziwi mnie to że tylko przez kilkaset metrów tak dymi przecież nie zdąży nawet temperatury złapać, Nie wiem czy może to mieć związek ze sprawą ale jak go odpalam to go w pierwszych dwóch sekundach muli jakby miał zgasnąć rzadko się to zdarza ale tak bywa czy na ciepłym czy na zimnym pozdrawiam serdecznie

Edytowane przez bulkowsky

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mój od przed wczoraj przestał dymic a nic z autem nie robiłem dziwna sprawa :)

 

---------- Post added at 10:58 ---------- Previous post was at 10:53 ----------

 

dodam ze umnie wygladała ta sytuacja tak ze jak chodził na jałowym to kopcił przez 5 min a gdy ruszyłem w to auto odrazu przestawało kopcic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co oznacza jak kopci na niebiesko tak po wyżej 2 tys obr. Turbina czy coś głębiej w silniku ?? odma w butelce wydech mokry, jak mam trasę jakąś to nawet mam kropki na klapie z tyłu olej bierze i nawet nie jestem w stanie policzyć ile juz ale zostało mi z 4 tys do wymiany a juz chyba z 2 lub 3 l dolane co sprawdzać żeby wykluczyć co jest dobre pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nagrałem filmik jak jest po wyjęciu miarki troche pluje olejem [ame]

[/ame]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam , mam problem zauwazyłem ze zawsze jak ruszam z pierwszego biegu puszcza biało -niebieska chmurke dymu ,dzieje sie tak tylko na pierwszym biegu i tylko przy ruszaniu ,pozniej juz nie dymi nawet jak mu wcisne do spodu , kolega za mna jechal i patrzyl , auto ciagnie bardzo dobrze ,oleju nie ubywa ,nadzoruje caly czas i juz 1500 km i pełny stan tzryma, EGR wymieniony , pali bez problemu ,równo pracuje , co to może być , co sprawdzić, a i kata mam wycietego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Seweryn

Witam wszystkich mam problem z VW 1.9TDI 115KM Objawy: Silnik ciężko odpala,po odpaleniu nierówno pracuje, kopci na szaro-niebieskim dymem jakby ropa nie dopalona (gryzący dym),gdy silnik się nagrzeje pracuje lepiej,nie muli się jedzie normalnie.Oleju w silniku nie przybywa,płynu nie ubywa.

 

1.Sprawdzenie ciśnienia w cylindrach:1,2,3-29bar 4cyl.-27bar

2.Wymontowanie pompowtryskiwaczy i sprawdzenie ich w zakładzie(stwierdzono że są ok).

3.Nowe uszczelniacze na pompo wtryskach.

4.Turbina po regeneracji.

5.Nowe popychacze INA.

6.Rozebrany silnik sprawdzenie tłoków i pierścieni(zero progów na cylindrze).

7.Została kupiona druga głowica z wałkiem, listwą, popychaczami, bez pompo wtrysków i założona i bez zmian.

8.Zostały wymontowane pomp wtryskiwacze i zamontowane drugie z passata 115konnego jeżdżącego i bez żadnych zmian (dodam, że były przeregulowane mechanicznie)

9.Rozrząd był składany na blokady, regulowany nawet u góry tymi fasolkami i bez zmian.

10.Pompa wstępna też sprawdzona.

11.Żadnych błędów VAG-COM nie pokazał.

12.Popychacze INA wymontowane bo okazały się niezdatne i zamontowane stare.

13.Ciśnienie w cylindrach teraz jest inne

14.Kupiony nowy filtr paliwa BOSCH i zaworek zwrotny co jest w nim.

15.Podmieniony sterownik w celu sprawdzenia (dalej to samo)

16.Paliwo tankowane w Orlen ON

17.EGR był zaślepiony (nie pomogło)

18.Wymieniony olej na Castrol 5W/40 +filt oleju

19.Wymienione gumki zaworowe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam wszystkich mam problem z VW 1.9TDI 115KM Objawy: Silnik ciężko odpala,po odpaleniu nierówno pracuje, kopci na szaro-niebieskim dymem jakby ropa nie dopalona (gryzący dym),gdy silnik się nagrzeje pracuje lepiej,nie muli się jedzie normalnie.Oleju w silniku nie przybywa,płynu nie ubywa.

 

1.Sprawdzenie ciśnienia w cylindrach:1,2,3-29bar 4cyl.-27bar

2.Wymontowanie pompowtryskiwaczy i sprawdzenie ich w zakładzie(stwierdzono że są ok).

3.Nowe uszczelniacze na pompo wtryskach.

4.Turbina po regeneracji.

5.Nowe popychacze INA.

6.Rozebrany silnik sprawdzenie tłoków i pierścieni(zero progów na cylindrze).

7.Została kupiona druga głowica z wałkiem, listwą, popychaczami, bez pompo wtrysków i założona i bez zmian.

8.Zostały wymontowane pomp wtryskiwacze i zamontowane drugie z passata 115konnego jeżdżącego i bez żadnych zmian (dodam, że były przeregulowane mechanicznie)

9.Rozrząd był składany na blokady, regulowany nawet u góry tymi fasolkami i bez zmian.

10.Pompa wstępna też sprawdzona.

11.Żadnych błędów VAG-COM nie pokazał.

12.Popychacze INA wymontowane bo okazały się niezdatne i zamontowane stare.

13.Ciśnienie w cylindrach teraz jest inne

14.Kupiony nowy filtr paliwa BOSCH i zaworek zwrotny co jest w nim.

15.Podmieniony sterownik w celu sprawdzenia (dalej to samo)

16.Paliwo tankowane w Orlen ON

17.EGR był zaślepiony (nie pomogło)

18.Wymieniony olej na Castrol 5W/40 +filt oleju

19.Wymienione gumki zaworowe

Kolego,zamieściłeś swój post w kilku tematach,nie zdziw się,gdy temat trafi na śmietnik.Wypadałoby zaznajomić się troszkę z zasadami panującymi na Forum:ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12.Popychacze INA wymontowane bo okazały się niezdatne i zamontowane stare.
co to znaczy ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam wszystkich mam problem z VW 1.9TDI 115KM Objawy: Silnik ciężko odpala,po odpaleniu nierówno pracuje, kopci na szaro-niebieskim dymem jakby ropa nie dopalona (gryzący dym),gdy silnik się nagrzeje pracuje lepiej,nie muli się jedzie normalnie.Oleju w silniku nie przybywa,płynu nie ubywa.

 

1.Sprawdzenie ciśnienia w cylindrach:1,2,3-29bar 4cyl.-27bar

2.Wymontowanie pompowtryskiwaczy i sprawdzenie ich w zakładzie(stwierdzono że są ok).

3.Nowe uszczelniacze na pompo wtryskach.

4.Turbina po regeneracji.

5.Nowe popychacze INA.

6.Rozebrany silnik sprawdzenie tłoków i pierścieni(zero progów na cylindrze).

7.Została kupiona druga głowica z wałkiem, listwą, popychaczami, bez pompo wtrysków i założona i bez zmian.

8.Zostały wymontowane pomp wtryskiwacze i zamontowane drugie z passata 115konnego jeżdżącego i bez żadnych zmian (dodam, że były przeregulowane mechanicznie)

9.Rozrząd był składany na blokady, regulowany nawet u góry tymi fasolkami i bez zmian.

10.Pompa wstępna też sprawdzona.

11.Żadnych błędów VAG-COM nie pokazał.

12.Popychacze INA wymontowane bo okazały się niezdatne i zamontowane stare.

13.Ciśnienie w cylindrach teraz jest inne

14.Kupiony nowy filtr paliwa BOSCH i zaworek zwrotny co jest w nim.

15.Podmieniony sterownik w celu sprawdzenia (dalej to samo)

16.Paliwo tankowane w Orlen ON

17.EGR był zaślepiony (nie pomogło)

18.Wymieniony olej na Castrol 5W/40 +filt oleju

19.Wymienione gumki zaworowe

tyle roboty w pis..u olej w dolocie jest? jak jest to masz odpowiedź... ile oleju ubywa na 1000KM? w 2001 nie montowali juz AJM :D może w tym problem :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności