mcaris Zgłoś #1421 Napisano 7 Marca 2015 Nie wiem jak jest w passku ale w leonie z modułem komfortu 1j0... pokazuje otwartą klapę (dolutowane 2 rezystory i dioda) zegary oczywiście 3b0920847e. Spróbuj może ze wsadem od golfa np. 1j0920846C. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rekinek7 Zgłoś #1422 Napisano 8 Marca 2015 Chodzi Ci o te rezystory i diodę co się do drzwi lutuje? Ich jeszcze nie lutowałem więc może dlatego. Ale w sumie zastanawiam się nad wymianą na 1C0, komplet do wymiany ok 300zł, sam nie wiem co mam robić Jak dolutuje te elementy a później zmienię komfort to nie bedą one w niczym przeszkadzać? Oczywiście po powrocie do ori epromu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lwlw Zgłoś #1423 Napisano 13 Marca 2015 Witam wszystkich, czy ten kabel powinien pozwolić dobrać się do licznika immo3 w golfie 4 (1J0929826BX) za pomocą Vag Eeprom Programmer 1.19? http://allegro.pl/show_item.php?item=4942680848 Zawsze działałem za pomocą kabla RS232 i wszystko co chciałem zrobiłem, jednak padł mi stary laptop i nie mam już portu COM. Sądziłem, że da się robić to samo przez USB za pomocą kabla z linku, ale nie mogę się połączyć z licznikiem ani nie działa na tym kablu VAG 3.11, a też zdaje się powinien. Kabel niby się zainstalował i jest widoczny w menedżerze urządzeń - USB Serial Converter w Kontrolerach Uniwersalnej magistrali szeregowej i USB Serial Port w portach. Port ustawiałem 1 lub 2 i nic. Gdy w Vag-u daję TEST w OPcjach to mam "Interface Status: 3 - Not Found or Not REady!" Jakieś pomysły? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek29 Zgłoś #1424 Napisano 14 Marca 2015 Witam wszystkich, czy ten kabel powinien pozwolić dobrać się do licznika immo3 w golfie 4 (1J0929826BX) za pomocą Vag Eeprom Programmer 1.19? http://allegro.pl/show_item.php?item=4942680848Zawsze działałem za pomocą kabla RS232 i wszystko co chciałem zrobiłem, jednak padł mi stary laptop i nie mam już portu COM. Sądziłem, że da się robić to samo przez USB za pomocą kabla z linku, ale nie mogę się połączyć z licznikiem ani nie działa na tym kablu VAG 3.11, a też zdaje się powinien. Kabel niby się zainstalował i jest widoczny w menedżerze urządzeń - USB Serial Converter w Kontrolerach Uniwersalnej magistrali szeregowej i USB Serial Port w portach. Port ustawiałem 1 lub 2 i nic. Gdy w Vag-u daję TEST w OPcjach to mam "Interface Status: 3 - Not Found or Not REady!" Jakieś pomysły? Nie napisałeś jaki masz system w laptopie. Jeżeli win7/8 64bit ,to mogą być problemy. - - - - - aktualizacja - - - - - Chodzi Ci o te rezystory i diodę co się do drzwi lutuje? Ich jeszcze nie lutowałem więc może dlatego. Ale w sumie zastanawiam się nad wymianą na 1C0, komplet do wymiany ok 300zł, sam nie wiem co mam robić Jak dolutuje te elementy a później zmienię komfort to nie bedą one w niczym przeszkadzać? Oczywiście po powrocie do ori epromu. Dolutowane elementy nie będą przeszkadzały. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lwlw Zgłoś #1425 Napisano 14 Marca 2015 A, tak... Mam XP, teraz zainstalowałem kabel na Viście 32-bit na innym lapku i jest to samo. Jak daję TEST w VAG-u to diodka czerwona na interfejsie miga raz w momencie kliknięcia, potem przerwa i miga 3 razy - to oznacza pewnie ten status 3, o którym pisałem w poprzednim poście. Zresztą na tym kompie ten sam status właśnie mam: "Interface Status: 3 - Not Found or Not REady!". Czy to oznacza, że KKL uszkodzony? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rekinek7 Zgłoś #1426 Napisano 14 Marca 2015 Dzięki Marku za odpowiedź Licznik założony, panel od climatronica też Wszystko pięknie działa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mario11 Zgłoś #1427 Napisano 14 Marca 2015 (edytowane) A, tak... Mam XP, teraz zainstalowałem kabel na Viście 32-bit na innym lapku i jest to samo. Jak daję TEST w VAG-u to diodka czerwona na interfejsie miga raz w momencie kliknięcia, potem przerwa i miga 3 razy - to oznacza pewnie ten status 3, o którym pisałem w poprzednim poście. Zresztą na tym kompie ten sam status właśnie mam: "Interface Status: 3 - Not Found or Not REady!". Czy to oznacza, że KKL uszkodzony? Spróbuj zrobić najpierw test kabla w zakładce "OBD II" VAG COM 311.2 albo VCDS LITE. Edytowane 14 Marca 2015 przez Mario11 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mcaris Zgłoś #1428 Napisano 23 Marca 2015 Witam potrzebował bym pomocy z "dopracowaniem" wsadu tzn. chodzi o wskazania rezerwy wskazówka schodzi na czerwone pole a na fis nie pokazuje rezerwy. auto seat leon licznik 1j0920846A. Wcześniej na liczniku 1/2 fis z końcówka 826A było wszystko ok. Ewentualnie które komórki wsadu 1j0920846A odpowiadają za wskazania rezerwy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xoslox Zgłoś #1429 Napisano 23 Marca 2015 Witam potrzebował bym pomocy z "dopracowaniem" wsadu tzn. chodzi o wskazania rezerwy wskazówka schodzi na czerwone pole a na fis nie pokazuje rezerwy. auto seat leon licznik 1j0920846A. Wcześniej na liczniku 1/2 fis z końcówka 826A było wszystko ok. Ewentualnie które komórki wsadu 1j0920846A odpowiadają za wskazania rezerwy? Opisywałem to w tym poście: http://forum.vw-passat.pl/threads/53313-Ciekawostki-licznikowe?p=2187080&viewfull=1#post2187080 VW przyjął za rezerwę 7l, musisz tylko zmienić wychylenie wskazówki dla tej wartości na poczatek czerwonego pola. Przeczytaj i powinieneś załapać o co chodzi. Masz wsad od golfa, a tam nawet dałem przykład golfowej podziałki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xoslox Zgłoś #1430 Napisano 30 Marca 2015 Panowie mam pytanko, kontrolka tylnej klapy w liczniku z CAN zapala się po informacji z CAN ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mcaris Zgłoś #1431 Napisano 6 Kwietnia 2015 Witam w którym miejscu w epromie 3b0920847D znajduje się Wartość Kodowania licznika ? Obecnie mam 06104 a potrzebuje zmienić na 06101 dodam że z pozycji vag-a nie można zmienić więc potrzebuje zrobić to w hex edit. Dzięki i Wesołych Świąt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xoslox Zgłoś #1432 Napisano 6 Kwietnia 2015 Chcesz zmienić kodowanie regionu z GB na EU ? ? ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mcaris Zgłoś #1433 Napisano 6 Kwietnia 2015 chodzi mi o k-value Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xoslox Zgłoś #1434 Napisano 6 Kwietnia 2015 0 = All Engines/Transmissions (Impulse via CAN) 1 = 4345 Impulses/Km 2 = 3528 Impulses/Km 3 = 4134 Impulses/Km 4 = 3648 Impulses/Km We wsadzie masz to w komórce 141 jako dwuczłonowy wpis czyli np. 04 Dodatkowo za K-Value odpowiadają komórki 150 i 151. Dla przykładu K-Value ustawione mam na 02, czyli 3528 impulsów. W komórce 150-151 mam wpis C80D (0DC8 HEX), czyli 3528 DEC Skoro masz Leona to na pewno będziesz miał kodowanie na 01 ? Nie będzie podobnie jak w A3 na 02 - wtedy mi pokazuje idealnie prędkość i zliczanie drogi ? Spróbuj tez po CAN czyli na 0. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mcaris Zgłoś #1435 Napisano 6 Kwietnia 2015 Jedyne wartości które mogę ustawić vag-iem to 3 i 5 innych nie przyjmuje zera tym bardziej. W sumie dzięki twojej pomocy już wiem gdzie co jest we wsadzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcheloka Zgłoś #1436 Napisano 11 Kwietnia 2015 Witam! Mam pytanie: "5. zmiana tonu dzwięków ostrzezeń. a) stare liczniki do roku 2000 w adresie $053 mamy 1E zamieniamy ta wartosc na dowolna np FF, AA albo jaka nam przyjdzie do głowy (0-F) ) nowsze do roku 2004. To samo co w pkt. a) tylko w adresie $1D3 6. korekcja economy fudge factor. jest to korekcja wskazan fis ile nam nasz pasacik zużywa paliwka. czasem te dane róznią sie od tego co jest w rzeczywistości wiec jak komuś to przeszkadza może sobie poprawić. W komórce $145 mamy wartosc 100 (64 hex), zmieniając np. na 50 (32 hex) fis bedzie pokazywal o polowe mniejsze spalanie. " Czy mogę to zmienić korzystając z niebieskiego taniego kabla KKL Viaken? I jakim programem pod WIN7? Nie mam XP i wolałbym darmowy program pod WIN7 niż instalacja XP jeśli by się dało. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #1437 Napisano 12 Kwietnia 2015 Czy mogę to zmienić korzystając z niebieskiego taniego kabla KKL Viaken? Nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #1438 Napisano 12 Kwietnia 2015 Nie. A czemu nie?VAGeepromprogramer 1.19 i na 32 bitowym bez problemu,nie próbowałem na 64 bitowym,ale jak ktoś ma to może spróbować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #1439 Napisano 12 Kwietnia 2015 Czy mogę to zmienić korzystając z niebieskiego taniego kabla KKL Viaken? TAK. I jakim programem pod WIN7? Tak jak Rysiek pisze. VAG Eeprom Programmer 1.19 Program banalny z KKL-em w VAG-ach po K-line robi naprawdę wiele. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaniel Zgłoś #1440 Napisano 12 Kwietnia 2015 ja używam vag can commander pod win7 32 bit z KKL-em Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach