Skocz do zawartości

marcheloka

  • Liczba zawartości

    77
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O marcheloka

  • Urodziny 21.01.1992

Informacje osobiste

  • Imię
    Filip
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wrocław

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.6 102KM (ALZ)
  • Rok produkcji
    2002
  1. Poszukuję kogoś do napraw elektryki. Konkretnie: - tylne prawe drzwi nie otwierają się z pilota - ogrzewanie fotela kierowcy nie działa - szyba nie chce się opuszczać"trochę" na dół - delikatne wciśnięcie. po mocnym wciśnięciu zjeżdża na sam dół Kogo możecie polecić co zrobi porządnie i nie za drogo? Nie pali się czasowo
  2. lakier bazowy chce nanieść w cienkiej warstwie, tak, żeby tylko pokrył te miejsca gdzie go nie ma, żeby było czarno. Następnie naniosę warstwę lakieru bezbarwnego, "klaru", w ilości dużo większej, żeby wyszło z górką. Potem nadmiar tego bezbarwnego się zeszlifuje papierem wodnym i wygładzi pastą polerską przy pomocy gąbki polerskiej zamontowanej na wkrętarce akumulatorowej. Taki jest plan, trzymajcie kciuki, bo jak tylko znajdę chwilę czasu to będę się za to brał. Tylko cholera się robi zimno a w niskich temperaturach lakieru nie powinno się nakładać (
  3. codigo film na youtube nie istnieje, nie da sie obejrzec, ale o co chodzi z tym filmem? spartolili robote i chciales sie poskarzyc czy zrobili dobrze i chciales pochwalic?
  4. Robert dzięki za odpowiedź, spróbuję ogarnąć tą przepływkę i może pomoże. Ale w moim przypadku zapalanie się lampki jest spowodowane chyba błędem 17831 - w opisie błędu znalazłem znalazłem: "17831/P1423/005155 - Secondary Air Injection System; Bank 1: Insufficient Flow Possible Symptoms Malfunction Indicator Light (MIL) active" - czyli to dlatego pali się pomarańczowa kontrolka silnika! Może i na ten błąd pomoże wymiana przepływki, jak sądzicie?
  5. U mnie po kupnie samochodu z drugiej reki wymieniony byl od razu rozrzad i filtry, rowniez filtr paliwa. Mimo tego blad sie pojawia, przyczyna musi gdzies indziej lezec Przynajmniej w moim przypadku
  6. Mam ten sam problem, tez leje 95 ale to nie ma prawa miec wplywu na prace silnika. Mogloby dac tylko odrobine lepsze osiagi. Tutaj problem musi lezec gdzie indziej ale sam nie wiem gdzie. Moze ktos kto sie zna sie wypowie.
  7. Czołem! Napaliłem się na automatyczne otwieranie bagażnika, takie jak tutaj: https://plus.google.com/photos/112780231348655597015/albums/5346210322264910817?banner=pwa Ale w VW CENTRUM na Brucknera za sprężynę liczą sobie 90 i nie wiadomo kiedy bedzie bo trzeba z Niemiec sprowadzic. Jest jakas opcja we Wro albo okolicach albo i wysylkowo zeby taniej te sprezyny sciagnac i nie czekac miesiacami na jakas dostawe skadstam? Numer części: 4F5 827 665 A albo 1K5827665 podobno obie pasują i mogą być.
  8. Czy te odbojniki są konieczne żeby to działało? Sama sprężyna założona na tych dorobionych metalowych częściach nie wytarczy? Jeśli odbojniki są konieczne to czy na nie też trzeba wiercić jakieś dziury>? Czy wycinać dziury w plastiku? Jak je zamontować? EDIT: A bardzo przepraszam, beny pisał o tym w okolicach 6 strony tematu. Zrobił bez, ale gdzieś dodał 5 mm i hula. To tak gdyby jeszcze ktoś się zastanawiał.
  9. marcheloka

    Ciekawostki licznikowe

    Witam! Mam pytanie: "5. zmiana tonu dzwięków ostrzezeń. a) stare liczniki do roku 2000 w adresie $053 mamy 1E zamieniamy ta wartosc na dowolna np FF, AA albo jaka nam przyjdzie do głowy (0-F) ) nowsze do roku 2004. To samo co w pkt. a) tylko w adresie $1D3 6. korekcja economy fudge factor. jest to korekcja wskazan fis ile nam nasz pasacik zużywa paliwka. czasem te dane róznią sie od tego co jest w rzeczywistości wiec jak komuś to przeszkadza może sobie poprawić. W komórce $145 mamy wartosc 100 (64 hex), zmieniając np. na 50 (32 hex) fis bedzie pokazywal o polowe mniejsze spalanie. " Czy mogę to zmienić korzystając z niebieskiego taniego kabla KKL Viaken? I jakim programem pod WIN7? Nie mam XP i wolałbym darmowy program pod WIN7 niż instalacja XP jeśli by się dało. Pozdrawiam
  10. Cześć! Małe info z postępu prac wraz z zdjęciami: Wziąłem się do roboty, zaprawką czarną zamalowałem ten duży odprysk cienką warstwą, tyle, żeby ledwo pokryło (po uprzednim zeskrobaniu całego syfu z blachy igłą i przetarciu rozpuszczalnikiem w celu oczyszczenia i odtłuszczenia. Rysy zamalowałem lakierem bezbarwnym (po uprzednim oczyszczeniu i odtłuszczeniu - przetarłem rozpuszczalnikiem na patyczku do uszu). Efekty takie średnie raczej 1. wydaje mi się, że to co widać na rysce teraz pod lakierem bezbarwnym to już nie jest taki czarny jak powinien być ale bardziej szary. Czy to znaczy, że jednak się pomyliłem przy ocenie rysy i to podkład szary widać i trzeba było najpierw uzupełnić bazą i dopiero bezbarwnym? To też nie takie proste, bo wystarczy ledno dotknąć ryski wykałaczką z lakierem i ona już jest wypełniona i to z naddatkiem. Ciężko byłoby wprowadzić super-cienką warstwę bazy do rysy żeby jeszcze miejsce na bezbarwny było. 2. Chociaż w niektórych miejscach, chyba tam, gdzie rysa była głęboka, to czuć, że jest jeszcze za mało lakieru uzupełnione. Tam chyba powinienem drugą warstwę bezbarwnego nanieść? Żeby było grubiej niż oryginalnie żeby było z czego później zeszlifować? 3. Plan jest taki, żeby teraz to zeszlifować papierem ściernym wodnym 2000 na mokro na klocku metodą na taśmę stąd: http://www.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?f=11&t=6215 4. I następnie polerka pastą Farecla G3 na jakimś gąbkowym padzie, np: http://mrcleaner.pl/monster-shine-pad-polerski-sredni-zolty-150mm-lite-polishing-pad-p2639.html Ale nie mam polerki więc spróbuję wiertarką z tym uchwytem co pokazałem wcześniej. Tzn do wiertarki ta tarcza gumowa i do tarczy na rzepa pad polerski. Myślicie, że da radę zamiast polerki? Co o tym myślicie? Jakieś rady? Sugestie? Problemem zajmuję się sam, więc proszę nie radzić, żeby oddać do lakiernika. Przede wszytkim ma nie rdzewieć i wyglądać choć trochę lepiej niż porysowane. Wystarczy. Pozdrawiam.
  11. Witam, po wykasowaniu błędów i przejechaniu około tysiąca kilometrów z poprzednich błędów jakie odczytałem i skasowałem powtórzył się tylko jeden: 17831 - Secondary Air Injection System; Bank 1: Insufficient Flow Tym razem już bez dopisku "intermittent" - sporadyczny. Trochę się tym martwię i mam wrażenie, że samochód za dużo pali. Teraz w mieście głównie w zimie około 12 litrów przy bardzo oszczędnej jeździe i eco-driving. Silnik ALZ - 1.6 benzyna - 102KM. Znalazłem w innym temacie sugestię, żeby wykręcić zawór EGR (tak, mimo, że benzyna to jest w silnikach ALZ EGR) razem z kolankiem i go dokładnie wyczyścić/wyskrobać z nagaru i z powrotem zamontować i być może pomoże. Jakieś inne rady/opcje co mogłoby pomóc? I czy taki błąd czymś grozi? Czy może być podwyższone spalanie przez ten błąd? Kontrolka pomarańczowa "check engine" się nie zaświeca już po usunięciu błędów. Mimo to jednak błąd jest jak się zczyta kablem.
  12. Mam takie króciutkie pytanko: chodzi o plastikową ramkę wokół radia nieoryginalnego w Passacie, tylko takiego dokupowanego ze sklepu. Czy taka ramka jest częścią zestawu razem z radiem i należy jej szukać po producencie radia? Czy też jest jedną z części VW i można ją znaleźć jako część do Passata?
  13. marcheloka

    data produkcji opon

    Właśnie o tą chodziło. W porządku, dzięki.
  14. marcheloka

    data produkcji opon

    Okej dzięki. A w przypadku drugiej opony? Bo to były różne na przód i na tył.
  15. marcheloka

    data produkcji opon

    Witam mam stare oponki z paska kupionego od poprzedniego wlasciciela. Dla siebie kupiłem całoroczne, a te chciałem sprzedać. Tylko nie potrafię odczytać daty produkcji tych gum. Wrzucam zdjęcia wszystkich podejrzanych napisów na oponkach, proszę o pomoc. Na pewno ta informacja musi być na jednym z tych zdjęć bo sfotografowałem wszystkie napisy jakie się dało:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności