Lukasz1.6 Zgłoś #681 Napisano 23 Października 2010 no wymieniłem koledzy i dolny wąz robi sie ciepły dopiero jak wyłacze ogrzewanie i zaczynam go troche gazowac a wczwsie jazde jest zimny ---------- Post added at 10:32 ---------- Previous post was at 10:31 ---------- czy poprostuu jak jest zimno na dworzu to on podczas jazdy nie puszcza na duzy obieg ? ---------- Post added at 10:36 ---------- Previous post was at 10:32 ---------- i koledzy i czy na malym obiegu powino pompowac ztego małego wezyka co wchodzi do zbiorniczka bo u mnie to nie zabardzo ---------- Post added at 10:38 ---------- Previous post was at 10:36 ---------- kolego chmielo a mogłbys sprawdzic jak na rozgrzanym silniku u ciebie sa wszystkie weze cieply i plyn w zbiorniczku bo te same silniki mamy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość aniabie Zgłoś #682 Napisano 2 Listopada 2010 Witam Mam pytanko odnośnie temperatury silnika. Temperatura utrzymuje się na poziomie 90 stopni przez cały czas jak silni jest nagrzany jedynie gdy jadę drogą w dół przez odcinek min 2 km i hamuję silnikiem to temperatura nieznacznie spada do ok 88 stopni. Gdy skończę hamować silnikem temperatura po chwili wraca do 90 stopni. Jest to normalne ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #683 Napisano 2 Listopada 2010 Nie. VAGiem sprawdzisz dokladniej. Pewnie termostat za bardzo sie otwiera. Mialem to samo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #684 Napisano 3 Listopada 2010 WitamMam pytanko odnośnie temperatury silnika. Temperatura utrzymuje się na poziomie 90 stopni przez cały czas jak silni jest nagrzany jedynie gdy jadę drogą w dół przez odcinek min 2 km i hamuję silnikiem to temperatura nieznacznie spada do ok 88 stopni. Gdy skończę hamować silnikem temperatura po chwili wraca do 90 stopni. Jest to normalne ? Jeśli stopnie podajesz z wskaźnika, to wiedz, że on pokazuje wszystko między ok 75stopni a 110 stopni jako 90, więc jeśli Ci spada z 90 to masz poniżej 75, co oczywiście wskazuje na termostat, który powinien otwierać się dopiero przy 87 i dzięki temu utrzymywać ok 90 stopni (prawdziwe, a nie wskaźnikowe). Prawdziwą temp odczytasz, tak jak kolega wyżej napisał vagiem lub wciśnij na klimatroniku na raz econ, zmniejszenie temperatury i zmniejszenie prędkości wiatraka, następnie klawiszami zmniejszenie bądź zwiększenie temp przejdź na kanał 45 i tam będziesz miał prawdziwą temp chłodziwa. Gwarantuje, że się zdziwisz porównując ze wskazaniami licznika... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ideally Zgłoś #685 Napisano 3 Listopada 2010 Dokładnie - u mnie temperatura oscyluje w granicach 87 (jazda z górki) do 97-100 st jazda pod górkę lub 95-96 jazda ze stałą prędkością lub na luzie. Termostat miałem wymieniany 3 razy (1 raz w aso wraz z pompą wody) i dalej to samo, więc ten typ chyba tak ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #686 Napisano 3 Listopada 2010 lub wciśnij na klimatroniku na raz econ, zmniejszenie temperatury i zmniejszenie prędkości wiatraka, następnie klawiszami zmniejszenie bądź zwiększenie temp przejdź na kanał 45 i tam będziesz miał prawdziwą temp chłodziwaW TDI ten nr nie dziala. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #687 Napisano 4 Listopada 2010 No proszę Cię, a ja to niby co mam, jak nie TDI. Były w B5 wersje klimatronika, że miały tylko 44 kanały i nie wiem czy tam to było na innym kanale, czy wogóle nie było, ale większość ma ponad 45 kanałów i działa to nie zależnie od silnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adix62 Zgłoś #688 Napisano 4 Listopada 2010 Ja mam trochę inny problem po przejechaniu 15 km mam około 90 stopni, wjeżdzam w niezakorkowane miasto temperatura delikatnie spada. Po zatrzymaniu spada o dwie grubości wskazówki (silnik pracuje na jalowym biegu). Climatronic ustawiony na 22 stopnie w trybie econ. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #689 Napisano 4 Listopada 2010 I tak w kółko ciągle to samo-TERMOSTAT. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pln1991 Zgłoś #690 Napisano 4 Listopada 2010 Oczywiście że termostat. Ja też tak miałem a wystarczy nie całe 40 zł i nie całą godzinkę roboty a ulga natychmiastowa. Spalanie także się deczko zmniejszyło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #691 Napisano 4 Listopada 2010 No proszę Cię, a ja to niby co mam, jak nie TDI. Były w B5 wersje klimatronika, że miały tylko 44 kanały i nie wiem czy tam to było na innym kanale, czy wogóle nie było, ale większość ma ponad 45 kanałów i działa to nie zależnie od silnika Hmmm. W innym temacie bylo to poruszane, ale nie przypominam sobie, zeby ktokolwiek posiadajacy TDI PD mial 45 kanalow i mogl sprawdzic na climatronicu temp silnika. Co innego w wersjach beznynowych przed FL. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #692 Napisano 4 Listopada 2010 A u siebie sprawdzałeś? Sprawdź i się przekonasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #693 Napisano 4 Listopada 2010 A u siebie sprawdzałeś? Sprawdź i się przekonasz No dobra 45 kanalow jest, ale temp nie odczytasz.http://forum.vw-passat.pl/showpost.php?p=370440&postcount=51 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #694 Napisano 5 Listopada 2010 U mnie jest ponad 70 kanalow i na 45 odczytam temp silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #695 Napisano 5 Listopada 2010 No dobra 45 kanalow jest, ale temp nie odczytasz.http://forum.vw-passat.pl/showpost.php?p=370440&postcount=51 Widocznie u Ciebie jest jeszcze inaczej, w każdym razie w znanych mi poliftowych TDI działa i póki nie miałem zmienionej harakterystyki wskaźnika temperatury na desce, to mi się to przydawało. Teraz to jest zbędne, bo wskaźnik pokazuje dokładnie taką samą temperature jak klimatronik i na reszcie jest jak powinno być:dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #696 Napisano 5 Listopada 2010 A zapodajcie jakies fotki z ta temp na climatronicu odpowiadajaca temp na zegarach oraz z tymi 70 kanalami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #697 Napisano 6 Listopada 2010 (edytowane) Jutro zrobię Edit: No to zamieszczam parę zdjęć na życzenie. Robione telefonem i co nie które podczas jazdy, więc przepraszam za jakość, ale niestety stojąc to na wzrost temp czekałbym wieki, natomiast jadąc temp wzrasta bardzo szybko i nie ma czasu na zatrzymywanie się i robienie zdjęcia Ale idee można zobaczyć, to co klimatronik pokazuje to i wskaźnik pokazuje-w oryginale klimatronik sobie, a wskaźnik sobie, sprawdzcie sobie kiedyś, nie dość, że wskaźnik pokazuje wszystko z przedziału 75-110 jako 90 to jeszcze oszukuje wcześniej, pokaże np sześćdziesiąt kilka stopnie, a w rzeczywistości będzie to pięćdziesiąt... Acha i uprzedzam pytanie, że nie mam TDI-owszem mam, a tylko full fis jest z benzyny bo się trafił za śmieszne pieniądze, to czemu nie-obrotek do 7 tyś mi nie przeszkadza, skoro i tak wskazuje poprawnie Edytowane 8 Listopada 2010 przez Patrick Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chworz Zgłoś #698 Napisano 8 Listopada 2010 W poście http://forum.vw-passat.pl/showpost.php?p=1091594&postcount=22 zamieściłem wykresy temperatury przed wymianą termostatu i po. Czy tak to ma wyglądać? :hmmmam jakieś mieszane uczucia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #699 Napisano 8 Listopada 2010 I jeszcze kilka fotek: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kujon Zgłoś #700 Napisano 8 Listopada 2010 W pościehttp://forum.vw-passat.pl/showpost.p...4&postcount=22 zamieściłem wykresy temperatury przed wymianą termostatu i po. Czy tak to ma wyglądać? mam jakieś mieszane uczucia. może wahać się ale max +5,-2 stopnie, czyli górny zakres trochę wyższy tyle że w tych temperaturach na dworze to raczej +-2 stopnie. Moim zdaniem coś nie tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach