Skocz do zawartości

pln1991

  • Liczba zawartości

    42
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O pln1991

  • Urodziny 27.08.1991

Informacje osobiste

  • Imię
    Kamil
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2002
  1. Mam kabelek na ft232RL i na kabelku jest metka z napisem vcds 10.63EN czy mogę go podłączyć pod 11.11.3EN? Czy najpierw trzeba wgrać odpowiedni wsad? Ktoś mi mówił że jest szansa że kabelek się nie uwali tylko trzeba sprawdzić czy nie jest na czarnej liście prawda?
  2. Witaj, wystarczy kabelek. Zdejmujesz kapturki z świec tylko ostrożnie. Następnie kabelek do końcówki świecy a dopiero potem drugi koniec kabelka do + akumulatora. Radzę taką kolejność bo jeżeli zaczniemy od + aku a potem będziemy próbować do świecy to radzę uważać aby nie dotknąć silnika. Jeżeli "iskrzy" końcówka świecy z kabelkiem to świece sprawne. Pozdrawiam
  3. Jeżeli coś Ci to pomoże to ja w swoim mam 97mm. Wymieniałem i nie było żadnego problemu z odkręcaniem. Tylko przez 3-4 dni przed wymianą raz na dzień wd-40 psikałem dookoła żeby łatwiej wyszła.
  4. Mógł by ktoś napisać gdzie dokładnie znajduje się ten czujnik temp? U mnie falują obroty w zakresie 800-1100 ale tylko gdy samochód stał 2 dni nie odpalany jeżeli się rozgrzeje i zostawię go na 2-3 godz to problem znika. Zauważyłem że temp wyświetlana na climatroniku i komputerze jest inna niż w rzeczywistości co utwierdziło mnie że to raczej ten czujnik?
  5. Ja już się uporałem z pompą. Zakleiłem poxipolem (niby wytrzymałość do 120 stopni). Ważne aby przed nałożeniem kleju powierzchnie trochę przejechać papierem ściernym aby klej lepiej chwycił a potem odtłuścić (jeżeli ktoś demontuje pompę to można obstukać młotkiem krawędzie i dopiero poxipolem zalać jako uszczelniacz). Po nałożeniu warto odczekać minimum 15 godzin, bo u mnie przy 1 klejeniu pośpieszyłem się, odczekałem 30 min i szlak wszystko trafił. Można po nałożeniu kleju obślinić palce i ładnie uformować klej ew docisnąć i dołożyć braki. Dodatkowo u mnie była na wężyku taka nakładka która ciężko zdjąć więc wystarczy lekko odsunąć wężyk na około 1cm i kleić, a następnie dosunąć. Ewentualnie zdjąć wężyk i poczekać aż wyschnie dokładnie klej (ja czekałem około 15h) i potem lekko nasuwać aby nie naruszać klejonego miejsca. Po zabiegu wyraźna różnica. Pozdrawiam
  6. Czytałem... no może nie 50% a chciałem się upewnić czy wszystko dobrze zrozumiałem...
  7. Mam jeszcze pytanko o te 2 kable czy coś je różni (chodzi mi o funkcjonalność). http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=1288860#post1288860 http://allegro.pl/interfejs-vag-commander-1-4-full-vw-audi-skoda-cd-i1528072751.html Rozumiem że ten 2 VAG k + CAN ma wszytkie funkcje zwykłego KKL + odczytywanie immo , pinów, kodowanie kluczyków i korygowanie liczników? Oczywiście błędy i logi można bez problemu wykonywać? Jeżeli coś mówię nie tak proszę o korektę. W takim razie co potrafi ten pierwszy? Coś więcej? Pozdrawiam
  8. Tak dziś sprawdzałem ją i wąż zaznaczony na czerwono rusza się a z tego co czytałem nie powinien więc zapewne tu leży przyczyna.
  9. Już teraz wiem gdzie jest. Wolę jeszcze spróbować ją skleić może trochę wytrzyma jeżeli nie to później kupię nową jak będę miał mniej wydatków. Czy ktoś już kleił i ma jakieś doświadczenie? Jakieś porady?
  10. Proszę odpowiadać konkretnie na pytania twoja odpowiedź nie dała mi nic.... Wiele uszczelek to wszystkie odpowiadają za hamulce?
  11. Witam dziś miałem chwilkę czasu aby zajrzeć pod maskę. Otóż mam pytanie czy na zdjęciu zaznaczone na niebiesko to pompa vacuum? Kolega tam wyżej pisał że króciec można przytwierdzić klejem aby się nie ruszał czy ten króciec to miejsce zaznaczone na czerwono? I czy miejsce zaznaczone na zielono też należy uszczelnić? Aby skleić ten króciec należy zdjąć wężyk czy zakleić razem z wężykiem? Jak sprawdzić żeby ustawić króciec w takim miejscu aby dawał najwyższe ciśnienie? Pozdrawiam
  12. Mam pytanie a mianowicie czy te kable coś różni? Chodzi mi o możliwości http://allegro.pl/vw-seat-audi-skoda-interfejs-vag-kkl-usb-gw-24h-i1546913044.html http://www.viaken.pl/pl/viaken-professional/interfejs-vw-audi-skoda-seat-usb-kkl-line-2-linie-k-we-wtyku-obd2-104.html
  13. Tam wyżej kolega pisał żeby sprawdzić w jakim miejscu pompa ma najwyższe ciśnienie ma ktoś pomysł jak to zrobić? Gdzie ta pompa jest zlokalizowana i co będę potrzebował zrobić żeby się do niej dobrać? Oprócz kleju coś jeszcze będzie mi potrzebne?
  14. Kupić Wahlera i problem znika
  15. Jest jakiś sposób żeby zdiagnozować pompę? Ja czasami też mam twardy hamulec i nie wiem jak dostać się do tej pompy?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności