Skocz do zawartości

dawidzio21

  • Liczba zawartości

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O dawidzio21

  • Urodziny 19.06.1975

Informacje osobiste

  • Imię
    jacek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Elbląg

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Kolego według mnie to rozszczelnił ci się albo przewód wysokiego ciśnienia od turbo albo interculer i ucieka ci ciśnienie doładowania ja tak miałem podczas jazdy coś łupneło było słychać syczenie straciłem moc okazało sie że wąż sie wypioł z interculera kupiłem nowy i gitara ..
  2. Ja kolego obstawiam wytarte koło pompy oleju to jest norma w tych silnikach a kontrolka się nie zapaliła takie przypadki także sie zdarzały niestety napisz jak mechanik coś ustali ..:glaszcze
  3. W zasadzie bardzo dawno nie byłem to ustalcie gdzie i kiedy to polukam te B6 narka:zeco
  4. WITAM KOLEGĘ ja zmieniałem ten czujnik i gość w sklepie powiedział że ma być kolor czarny do naszych aut i ten mój też był czarny od zmiany czujnika wszystko jest ok.
  5. Koledzy popieram tego forumowicza ja mam podobny problem z moim pasikiem mam 19 AWX i jak teraz temperatura rano spada poniżej zera rano odpala bez żadnych problemów ale kopci na biało czuć nie przepalony On i na dodatek silnik zaczyna lekko rzucać dodaje gazu jest ok. I oczywiście jak jest ciepło jest wszystko w ok.mam pytanie czy ktoś miał taką przypadłość i jak sobie z nia poradził bo temat jest podobny ja też mam PD.Proszę o pomoc..
  6. jak dla-mnie to jakiś rzeźnik tym autem pomyka ludzie to bydło to widać po tej KIA CEED.
  7. postaram sie być i morze uda mi sie wyciągnąć też brata (snajper...) mam nadzieje że będzie ciepło pozdro dla wszystkich:vw:
  8. Witam panowie ja posiadam paska 19 tdi AWX 2001r. leje bioester z Bliskiej nie mieszam paliwa pół na pół i jedyną rzecz jaką zaobserwowałem to cichsza praca silnika bardziej miękka\ auto miej kopci a power jest taki sam jak przedtem bardzo polecam:kciuki
  9. nawiązując do tematu to zlokalizowałem problem a okazało się że to nie takie straszne jak to wyglądało a mianowicie te dziwne dżwięki dochodzą z takiego zaworka który jest zamontowany na obudowie filtra powietrza i odpowiada za regulacje EGR. Morze to przez ta zimę i mrozy bo teraz sie uspokoił jest ok. Ale wielkie dzięki za pomoc i podpowiedzi temat uważam za zamknięty .:danek
  10. to raczej takie odgłosy jakby rozpadające sie łożysko osłona jest ok.
  11. szukałem na forum takiego tematu ale nic takiego nie znalazłem jutro wezmę zdejmę pasek z kompresora i zobacze czy coś sie zmieni:confused:
  12. no właśnie w okolicach kompresora jakby na dole silnika i co dziwne to słychać tylko jak silnik schodzi z obrotów tylko przez chwile a na niższych obrotach jest ok. to mnie zastanawia nawet kołom alternatora jest nowe i cały alternator .
  13. rolka i cały rozrząd bylo wymieniane wisko też myślałem morze o napinaczu paska klimy co ty na to morze ktoś spotkał sie z taką dolegliwością .
  14. A więc jak w temacie dziwne chrobotanie z przodu silnika bojawia sie to wtedy gdy silnik schodzi z obrotów tak z 3 tyś słychać to w okolicy sprężarki klimatyzacji ale klima nie jest łączona odgłos jest taki jak by sie jakieś łożysko sypało ale jak silnik pracuje na wolnych obrotach to cichnie .Prosze o jakąś podpowiedz mam paska 2001 rok 19 AWX .
  15. no no niezłe te pączki postaram sie być już dawno nie byłem .....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności