Skocz do zawartości
pogromca

Wymiana licznika bez FIS na FIS - passat 3B i 3BG

Rekomendowane odpowiedzi

w liczniku z passata niestety nie znalazlem sposobu na zgaszenie airbag, mostkowanie pod lampke kierunków przyczepy przyniosło efekt odwrotny, czyli kontrolka sie nie swieci po zapaleniu licznika a po chwili sie zapala, czyli na odwrót, nie wiem jak ja wysterować. Próbowałem też zmostkowac ja z kontrolka klocków bo u mnie ich nie ma i efekt ten sam, Aktywowałem za to sygnał o niezgaszeniu swiateł ale tez nie ma gongu tylko sygnał ciągły z gongu a nie pisk, całe szczęście...

 

Czy ktoś wie co można jeszcze zrobić by sygnał z pinu 6 czyli jak wyczytałem sterowanie masą, gasił airbag?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Chciałbym zmienić licznik bez FISu na z FISem, z tego co wyczytałem mam szukać bez szyny CAN tj. z numerem 3b0919... pytanie czy liczniki z anglików też podejdą normalnie czy jest w nich jakaś różnica?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

różnica jest taka że liczniki z tzw anglików są wyskalowane w milach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

Chciałbym zmienić licznik bez FISu na z FISem, z tego co wyczytałem mam szukać bez szyny CAN tj. z numerem 3b0919... pytanie czy liczniki z anglików też podejdą normalnie czy jest w nich jakaś różnica?

 

spokojnie podejdą. trzeba przekodować licznik na Europe i zmienić tarczki chyba ze nie przeszkadzają ci mile

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
w liczniku z passata niestety nie znalazlem sposobu na zgaszenie airbag, mostkowanie pod lampke kierunków przyczepy przyniosło efekt odwrotny, czyli kontrolka sie nie swieci po zapaleniu licznika a po chwili sie zapala, czyli na odwrót, nie wiem jak ja wysterować. Próbowałem też zmostkowac ja z kontrolka klocków bo u mnie ich nie ma i efekt ten sam, Aktywowałem za to sygnał o niezgaszeniu swiateł ale tez nie ma gongu tylko sygnał ciągły z gongu a nie pisk, całe szczęście...

 

Czy ktoś wie co można jeszcze zrobić by sygnał z pinu 6 czyli jak wyczytałem sterowanie masą, gasił airbag?

 

DLa potomnych:

 

 

Dołożenie przekaźnika SMD załatwiło temat. Kontrolka gaśnie po pojawieniu się masy, niestety pewnie zostaną błędy w CAN, ale trudno.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam potrzebuję rady ponieważ chcę zamontować licznik zielony z fisem w innym aucie VW Sharan i potrzebuję się odwiedzić jak są w passacie realizowanie czujniki z drzwi żeby na ekranie FIS wszystko dobrze się pojawiało oraz spalone żarówki które w passacie są diagnozowanie? U mnie drzwi są każde oddzielnie a na schemacie passata jest klapa tył i drzwi kierowcy, u mnie żarówki też każda oddzielnie Passat pinout wcale lub źle patrzę. Pozdrawiam adrek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

siema jest ktoś z poznania i okolic ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam , pacjent to 1.9 ahh 5.7.1999

ECU 038 906 018 FS

Licznik 1/2 FIS 3B0920822A

Czy prawda jest ze liczniki xxx 920 xxx posiadaja Can ?

Jesli nie to moze mi ktos powiedziec jak to sprawdzic.??

Mam zamiar wrzucic licznik z FL'a

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak posiadasz CAN.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno czy informacje o otwarciu drzwi ABS itp będą wyświetlane prawidłowo (przy odpowiednim kodowaniu oczywiście) czy wiąże się z tym większa rzeźba

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytanie czy posiadając licznik z zielonym podświetleniem bez FIS mogę podłączyć np z niebieskim pełny FIS? wiem że różnica będzie w immo ale chyba można go wyłączyć i będzie wtedy ok?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pytanie czy posiadając licznik z zielonym podświetleniem bez FIS mogę podłączyć np z niebieskim pełny FIS? wiem że różnica będzie w immo ale chyba można go wyłączyć i będzie wtedy ok?

 

Gdybyś przeczytał cały temat to byś wiedział ze tak pod warunkiem ze będzie to pelny fiss bez can np taki jak w moim temacie. Zapraszam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam , walczei nie moge sobie poradzic.

Do auta z 2000r z can 1/2FIS immo2 probuje zalozyc licznik zb5 fl 2004r immo3o

Jako ze metoda Z edytowaniem wsadu z 1 postu jest opisana na zasadzie immo2 99r,2000r do immo3 2003r

i immo3 2003 na immo3 2004.

Probowalem przepisac moje immo2 do licznika z 2004r ale niestety kontrolka nie chce zgasnac.

 

Czy posiadaja oba piny licznikow bede w stanie zrobic adaptacje VCDSem nie bawiac sie w edycje eepromu ??

A moze bedzie ktos w stanie przepisac ori immo2 do tacho z 2004 immo3??

 

|Dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żeby zakodować VCDSem kluczyki potrzebujesz tylko pin z licznika z immo3, czyli nowego i robisz kodowanie wg immo2.

Pozwolę sobie to skopiować z pierwszej strony

 

"Łączymy się z licznikiem,

logujemy się za pomocą pinu nowego licznika w formie 0XXXX.

Wybieramy Adaptację [10], kanał 21, wpisujemy 0 i zatwierdzamy.

Następnie wpisujemy liczbę kluczy, które chcemy dopasować i zatwierdzamy oraz opuszczamy adaptację i VAG-Com.

Klucz w stacyjce powinien się już dopasować, lampka immo gaśnie.

Wyciągamy klucz i wkładamy następny, lampka immo znów zgaśnie i znów powtarzamy ten krok aż dopasujemy wszystkie klucze. Uruchamiamy silnik ostatnim dopasowanym kluczem."

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Szukam i nie mogę znaleźć konkretnej odpowiedzi na mój problem. Mój "Pasek" jest przerobionym anglikiem. Aby licznik wskazywał właściwe prędkości zmieniłem mu wsad (metodą Vag-Tacho). I wszystko byłoby ok. gdyby nie to, że teraz, gdy włączam radio (Gamma V) na wyświetlaczu pojawia się napis "SAFE" i żąda wpisania kodu, którego niestety nie posiadam. Kontktowałem się z poprzednim właścicielem auta, ale on niestety też go nie ma. Kiedy przywróciłem poprzedni wsad radio zadziałało. Czy jest jakiś sposób, by do nowego wsadu zaadoptować kod tego radia, by mogło bez problemu działać?

Z góry dziękuję za pomoc.

 

Pozdrawiam

Paweł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepisz adresy 398 i 399 ze starego wsadu do nowego. :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grucha powiedz mi czy w liczniku 919 immo2 kod do radia jest w tym samym miejscu?

I czy na podstawie tych adresów jestem wstanie poznać kod do radia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie koledzy.

 

Jestem tutaj nowy i nie bardzo znam się na tych licznikach i wgl.

Mój Passat to B5 3B 1999r. 1.9 TDI 110 KM wersja bez komputera, czy jest szansa zainstalować licznik z 3BG ?

 

Z góry dzięki za odpowiedzi i przepraszam że kolejny raz padło to pytanie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Grucha. Właśnie już to zrobiłem. Radio działa :kciuki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności